hááát pedig nem rossz gépek ezek :D hidd el attól hogy 1el beszoptad kicsit attól még lehetnek jógépek mondom vedd meg az enyém tényleg vigyázva volt rá....jóó nem azt mondom hogy hibátlan mert meik motornak nincs? de azért ahhoz képest hogy 92es egész rendben van
Sajnálom haver!Én 2X rúgtam fel a Simsont, mire megtanultam beállítani a gyújtást.Viszont a kollegának igaza van.Minden szerkezet elromlik valamikor.Egyszerűen nem lehet kikerülni ezt.Ismerem az érzést, Simsonnal ugyanígy voltam, de hát tök mind1 mi gsm alattad, az is el fog romlani.
Van itt helyben is motorszerelő haver... de ezzel kezdjem a szezont? Biztosan nem nagyon fog röhögni ha csak megszívta magát a dög, én meg nem tudom kitekerni a gyertyát...
Holnap teszek még egy próbát...
Hehhe... ja... nem tudom, mert nem indul be, az amerikainak meg lyukas a tankja.... apropó, hívott a haverom, hogy egy műanyagos 10.000 HUF-ért megcsinálja... ez normális? Annyiért új tankot veszek... 10.000 HUF egy 5mm átmérőjű lyuk megjavításáért... ezt nem lehet megcsinálni epoxi gyantával?
Hát, az lehet komoly is. lehet, hogy a 3 fázisból csak 2 megy. Ki kellene mérni. Lehet fesz-szabályzó, diódasor, gerjesztés, stb. Azt mielőbb meg kellene nézni.
Én is szenvedtem vele elejében,még egy kis töltés gond van de nem vészes.Legalábbis remélem hogy nem az.4-5000-es fordulat alatt ha a világítás rajta van akkor a kürtöm csak cincog.
Én már nem sajnálom, csak idegesít... Ebből valószínű, hogy CBR lesz... de már az ötlet is megvan: ha meglesz / meglesznek az üzemanyagtolvajok, akkor kiverem belőlük a CBR árát...
Hell Öccse! Én jövök... te meg akkor mész... pedig büszke lehetnél rám.... reggel lefagyott plexivel motoroztam.... délután meg nem akart menni a motor, én meg nem nagyon bántottam... szóval mondom, hogy büszke lehetsz rám!
Holnap teszek még egy próbát...