Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugi már... jössz velem! Max jót röhögtök magatokon... tény, hogy a kort tisztelni kell, de ez nem az a hely szerintem... neten ilyet nem szabad! Csak elb...ssza az ember az estéjét, mert agyal, meg ideges, aztán nem tud odaverni... ezért felesleges ez...
Apa itt nincs észosztás(számtalanszor leírom, h a mérnökre kell hallgatni), csak valamit kicsit pörgősebben reagáltál le, és ne haragudj, de nem csípem ha nem adják meg azt a tiszteletet, amit én is alapvetően megadok.Nincs itt semmi gond, de ez nem fogja járni az életben sem.Hidd el, ez nem helyes.
hallod öreg egyik szavaddal ütöd a másikat. mivolt akérdésed kedves enzo? Mit jelöl a 10W40? én válaszoltam ráá vagy nem? szövegértés 1es
Látom a guglit tudod használni, csak az eszedet nem Köze nincs az imént említett adatnak a viszkozitáshoz
Énsem értek a motorokhoz( bár nálad jobban) mégsem osztom az észt meg nem okoskodok.!
Tali?Milyen tali?Előszőr próbáljon már meg a banda békében lenni.Hát milyenb dolog ez, h beszólogatunk a másiknak?Én biztosan nem megyek talira ha ez marad.
most komolyan ezzel akarsz megfogni te szerencsétlen?
Az SAE (Society of Automotive Engineers) egy szabványrendszer, amelyből lehet következtetni, hogy adott hőmérsékleten milyen a folyóssága, azaz a viszkozitása az olajnak.

Van téli (0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W) oldali, illetve nyári (20, 30, 40, 50, 60) oldali viszkozitás, a téli arra a negatív szélső hőmérsékleti értékre utal, amelynél még szivattyúzható a kenőanyag (pl. 10W esetén -30 °C). A nyári oldalból a köznapi életben kevésbé használható értékre lehet következtetni, mégpedig az olaj 150 °C hőmérsékleten mért folyósságára. A legkorszerűbb olajoknál ennek értéke 3,7 mPa × s alatt van.

A két oldal variálása határozza meg egy adott olaj viselkedését különböző hőmérsékleti tartományokban. jóó olvasgatást!
Látszik értesz a járművekhez.Mind1 nem folytatom ezt veled.
Nem csípem az ilyet, és bocsi, de elég volt az ilyesmiből.Persze hogy nem kéne, és nem is vagyok ilyen(hisz tudod), de én is voltam fiatalabb, de pimasz, az sosem.Látod, Zolinak is mindíg odateszem h "minden tisztelet a tiéd".Erre azért alergiás vagyok, nem hogy még pattogjanak, amikor próbálja az ember a legjavát előhozni, és besértődikk 1 kölyök, h más olajat mertem ajánlani...mind1 vicc.
és kiafaszt érdekel az autós multad? attól még a motorokhoz nem értessz akármekkora schumacher vagy.
arc nélkül ne arcoskodjatok
Elég legyen gyerekek!
Gondolkozzatok már!
F...sznak kell itt arc nélkül, fórumon egymásnak esni b...sszátok meg.
Majd ha lesz ez a tali, ott frankón lejátszhatjátok! Tartalákoljátok az energiát...
Ülj lke fiam eggyes.Majd megtanulod az élet dolgait, de ezt most hiába magyarázom.Egyébként számolgathatsz, 2perc 35 alatt 8 kilóméter(nem verseny pályán, és nem 700 lovas géppel, hanem kanyargós határúton, személyautóval)..csak az arányok miatt, a Hungaroring 8.3 Km és 2perc 14 a világrekord .De ha még meglenne szívesen odafosatnálak az ülésre .Nem csak gyorsulni tudtam ha erre gondolsz, vagy azt hitted hogy mindíg egyenesen közlekedtem, és megkértem a járókelőket, h fordítsák már el a kormányt?Tudod is te mi az az erő...De hogy kicsit helyre rakjalak:Mit jelöl a 10W40?
ezeazért elég merész kijelentés volt hogy többet tudsz az olajokrol mint én valahais tudni fogok. versenypályán rohangáltál? na odanerohanjak azért mert letudtad padlozni az opc-nek negyedmérföldön? nagykirályvagy attol még a motorokhoz nemértessz és pont te juttatod a szerelökhöz a tapasztalatlanok motorják mert teisazvagy mégis adod a "jobbnáljobb" tanácsaidat. öcsi!
Jobb, mint szódával
Viszont itt nem 4T-ről beszélünk.Itt nem a gyűrűknél fog dolgozni az olaj.
Valóban, a régi autókkal is ez volt a helyzet.Valóban.De gondolomcsak megoldották hogy legyen ugyanolyan tulajdonságú olaj, tehát alternatíva.
Na ez a másik...
HA csipegeti, és nem mechanikai hiba, akkor váltani kell.
Nem oylan nagy etvasz egy 2t motor váltójának kenése
Ha éppen tudni akarod öcsi, akkor én konkrétan a versenypályákon szaladgáltam, és hidd el, az olajokról bőven többet tudok, mint amit te valaha is fogsz.Az a követelmény, amit meg kell hogy hozzon egy olaj a mieinkbe(ahogy már 5X le volt írva,), az pedig az, h a kuplungot is ki tudja szolgálni....De ha gondolod küldök át az olajokról szakirodalmat, h te is tanulj kicsit mielőtt beszólsz.És egyébként nem az észt osztottam(mert ha visszanézel kicsit akkor láthatnád h számtalanszor kimondom, h "ezt én nem fogom tudni", de semmiképen nem kéne a hülyeségeitekkel a szervízbe juttatni másnak a motorját.SŐT azt is zsámtalanszor mondtam már(minő érdekes biztos ez is a nagyképűségem), hogy én inkább hallgatok a gyári mérnökökre(meg a tapasztalt versenyben, és szerelésben jártas emberekre, mint Emzoli,és Zsandar, mint huszonéves kölykökre!(Csoki! ne vedd magadra, nem neked szól!)
Puklung csúszik?
nem.
Váltó sír?
nem
Akkor jobb mint szódával:)

(tudod, mi a race levegős yamahákba is a teszkó gazdaságost toljuk teljesen rendben vannak, pedig ugye csak a nyél és azok rendesen melegednek is)
ez nem teljesen igaz
a régi 4t motorokba kifejezetten nem ajálják a szintetikus olajokat mert csipegeti elég rendesen
azokba az ásványi való mert ahhoz csinálták a motort
Nem hinném, mert az újabb az mindíg "felülről kompatibilis" kell h legyen.
Ezeket sztem csak kocsiban hallgattuk.Amolyan polgárpukkasztásnak.Ha mélyládával hallottad, akkor tudod milyet üthetett a 600W-os Magnat ládámon .Volt még sokk ilyesmi, amivel szerettünk végigvonulni a városon
Már bocs hogy beleszólok de ez a mondat amit irtál enzo hogy ezeket a követelményeket teljesíti elég vicces nemgondolod. mégis mik azok a követelmények áruld máár el nekem. mert az nsr nemegy olyan csucskategóriás kihegyezett gép ami akár nem menne el egy teszkós olajjal is. ez nemazt jelenti hogy olyat kell bele rakni mert énis a jót rakom bele. nem kötekedni akarok csak itvagy 2 hónapja és ugy osztod itt az észt mintha nemtudom milyen motorguru lennél.... ennyi
még azon gondolkoztam hogy a gyárilag előírt gtx az ásványi amit meg most rakunk bele az szintetikus
ez okozhat valami problémát?