Értem.Akkro értem, m iért bíztál meg a kijelentésében.Akkor én is nyugodt vok a gépedet illetően(mondjuk, amikor mondtad h szép színű az olaj, nekem akkor beigazolódott)
Az 1989 es nsr ből volt olyan verzio ami 8kw és a végsebessége uyg 120-125 között mozog? vagy ez csak azt jelenti h már nagyon kopott a dugo és henger mert eredetilek 158 lenne a vége?
Ha áttetsző akkor friss. Ha nagyon régi akkor már szürke színű mivel megköti a sok fémszemcsét. Szerintem hagyhatod benne nyugodtan ha a kuplung rendesen dolgozik vele.
ha tényleg 4000km van az olajba akkor még nem kell cserélni de ha úgy gondolod akkor cseréld
nézd meg a nívó ablakba mennyire fekete
ha még átlátszó de kicsit sötét akkor jó
de ha már nagyon fekete akkor cseréld
nekem castrol magnatec van benne
fater vett az autóba olajat aztán megmaradtt valamennyi én meg azt raktam bele a motorba
eddíg 6000-7000km-t mentem vele és semmi gond nem volt
Ja és fontos h 4T olajat ír a manual.valami castrol moto sintetic 4T vagy valami ilyen van az enyémben.majd megnézem pontosan.A lényeg h ezen direkt fel van tüntetve h olajfürdős kuplunghoz.
Tud valaki esetleg ennek a motornak az előéletéről illetve a képek alapján látszodo nem illeszkedő idomok egy esés utáni legozás vagy a görbult váz oka lehet? http://vateraauto.hu/hirdetes/...
Szia!Akkor nem kell bántani az olajat.majd jövõre.de nekem furcsa az a stratégia, h eladásra teljesen felújítom a gépet.[0010]De ahogy tudom megbizhatónak találtad õket A gyertyához 16os nyílasú kulcs kell
Teljes motorgenerál volt, szét lett kapva teljesen, ezért akkor le is cserélték a váltóolajat! Az olaj színe tiszta, áttetsző, sárgás, mintha napraforgó lenne... Egyébként nem tudom, ilyennek kell lennie? Nem láttam még 2T váltóolajat.
Szerintem akkor le lesz cserélve, mielőtt még baj lesz...
Mekkora gyertyakulcs kell gyertyacseréhez?
Na a forró nyári esték szerintem is jöhetnének.Fõleg hogy ezt a szépséget adta ma át nekem apám.az oldala teljesen nyitott, csak q gyöngyvászon miatt nem látszik át.Gondoltam megosztom veletek a mai nap egyik örömét
Az a baj, hogy nálam egy szezon az 30-50ekm, és mostmár nincs pénzem, hogy több motort tartsak fent, így nem oszlik meg a terhelés... Erdélybe járok ki nyáron motorozni, érdemes... ]:-)))
De maximálisan oda szoktam figyelni a gépek minden apró problémájára, így semmi gondom nem szokott lenni velük. Nem gyilkolom, nem kerekezek, csak megyek mint az állat... ];oDDD
Szóval 1-2 szezon után nagygenerál... ];oDDD
Én mindig csak "rizskályhákkal" jártam, azok között is a legjobb tapasztalataim Hondával voltak. Honda engem még soha nem hagyott cserben, mindig előre szóltak, hogy gond lesz, és messziről hazahoztak, hogy itthon meg tudjam bütykölni őket.
Szóval Hondában még soha nem csalódtam, a többi Japánban már igen.
Az 1989 es nsr ből volt olyan verzio ami 8kw és a végsebessége uyg 120-125 között mozog? vagy ez csak azt jelenti h már nagyon kopott a dugo és henger mert eredetilek 158 lenne a vége?
hondába amúgyis jó minőségű acél van, nem kopik ojan hamar
nézd meg a nívó ablakba mennyire fekete
ha még átlátszó de kicsit sötét akkor jó
de ha már nagyon fekete akkor cseréld
fater vett az autóba olajat aztán megmaradtt valamennyi én meg azt raktam bele a motorba
eddíg 6000-7000km-t mentem vele és semmi gond nem volt
Tud valaki esetleg ennek a motornak az előéletéről illetve a képek alapján látszodo nem illeszkedő idomok egy esés utáni legozás vagy a görbult váz oka lehet? http://vateraauto.hu/hirdetes/...
Szerintem akkor le lesz cserélve, mielőtt még baj lesz...
Mekkora gyertyakulcs kell gyertyacseréhez?
De maximálisan oda szoktam figyelni a gépek minden apró problémájára, így semmi gondom nem szokott lenni velük. Nem gyilkolom, nem kerekezek, csak megyek mint az állat... ];oDDD
Szóval 1-2 szezon után nagygenerál... ];oDDD
No, megyek, visszabújok a műhelybe, mert ki akarok menni a betonra egy órán belül... ]:-)))
Szóval Hondában még soha nem csalódtam, a többi Japánban már igen.
(vagy nem:)
A motor azáért eléggé más.
Pl beállítasz egy normális alapjáratot, arra közölni fogja, hogy magas, mert ők 800 körülire vannak beállva, neked meg a duplája kell a motorba...