Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annak azért lesz ára azt tudod ugye?A mérnökök nem hiába írtak elő valamit.
Értem.Akkro értem, m iért bíztál meg a kijelentésében.Akkor én is nyugodt vok a gépedet illetően(mondjuk, amikor mondtad h szép színű az olaj, nekem akkor beigazolódott)
Teljesen jól működik, finoman veszi a sebességeket, üres is könnyen meg van!
FONTOS!

Az 1989 es nsr ből volt olyan verzio ami 8kw és a végsebessége uyg 120-125 között mozog? vagy ez csak azt jelenti h már nagyon kopott a dugo és henger mert eredetilek 158 lenne a vége?
Ha áttetsző akkor friss. Ha nagyon régi akkor már szürke színű mivel megköti a sok fémszemcsét. Szerintem hagyhatod benne nyugodtan ha a kuplung rendesen dolgozik vele.
akkor hagyd ahogy van
hondába amúgyis jó minőségű acél van, nem kopik ojan hamar
Lejjebb írtam, hogy sárga, áttetsző, egyáltalán nincs benne szennyeződés..., csak nem tudom milyen olaj lehet, ezért gondoltam, hogy lecserélem.
Ja azt elfelejtettem írni, hogy 600-as CBR-re cserélte, amikor motorgenerált csináltak, még eszük ágában sem volt eladni.
motul transoil expert
ha tényleg 4000km van az olajba akkor még nem kell cserélni de ha úgy gondolod akkor cseréld
nézd meg a nívó ablakba mennyire fekete
ha még átlátszó de kicsit sötét akkor jó
de ha már nagyon fekete akkor cseréld
nekem castrol magnatec van benne
fater vett az autóba olajat aztán megmaradtt valamennyi én meg azt raktam bele a motorba
eddíg 6000-7000km-t mentem vele és semmi gond nem volt
csáó. továbbra is keresek macsakalápáshoz első lápma izzó foglalatot. aki tud irjon legyen szives. köszi
Nem eladásra újították, a srác elmotorozott még vele egy szezont, aztán már nagyobbra vágyott, és lecserélte egy CBR-re
Ja és fontos h 4T olajat ír a manual.valami castrol moto sintetic 4T vagy valami ilyen van az enyémben.majd megnézem pontosan.A lényeg h ezen direkt fel van tüntetve h olajfürdős kuplunghoz.
Hello

Tud valaki esetleg ennek a motornak az előéletéről illetve a képek alapján látszodo nem illeszkedő idomok egy esés utáni legozás vagy a görbult váz oka lehet? http://vateraauto.hu/hirdetes/...
Szia!Akkor nem kell bántani az olajat.majd jövõre.de nekem furcsa az a stratégia, h eladásra teljesen felújítom a gépet.[0010]De ahogy tudom megbizhatónak találtad õket A gyertyához 16os nyílasú kulcs kell
Ja! kupit nem nézni! Órás mesterséget tanulgatom.
Teljes motorgenerál volt, szét lett kapva teljesen, ezért akkor le is cserélték a váltóolajat! Az olaj színe tiszta, áttetsző, sárgás, mintha napraforgó lenne... Egyébként nem tudom, ilyennek kell lennie? Nem láttam még 2T váltóolajat.
Szerintem akkor le lesz cserélve, mielőtt még baj lesz...
Mekkora gyertyakulcs kell gyertyacseréhez?
Na a forró nyári esték szerintem is jöhetnének.Fõleg hogy ezt a szépséget adta ma át nekem apám.az oldala teljesen nyitott, csak q gyöngyvászon miatt nem látszik át.Gondoltam megosztom veletek a mai nap egyik örömét
Ízirájder öcsém!.............ízirájder!
Az a baj, hogy nálam egy szezon az 30-50ekm, és mostmár nincs pénzem, hogy több motort tartsak fent, így nem oszlik meg a terhelés... Erdélybe járok ki nyáron motorozni, érdemes... ]:-)))
De maximálisan oda szoktam figyelni a gépek minden apró problémájára, így semmi gondom nem szokott lenni velük. Nem gyilkolom, nem kerekezek, csak megyek mint az állat... ];oDDD
Szóval 1-2 szezon után nagygenerál... ];oDDD
A CBR-nek is akörül volt az alapjárata, ha jól emlékszem... ]:-)))

No, megyek, visszabújok a műhelybe, mert ki akarok menni a betonra egy órán belül... ]:-)))
Én mindig csak "rizskályhákkal" jártam, azok között is a legjobb tapasztalataim Hondával voltak. Honda engem még soha nem hagyott cserben, mindig előre szóltak, hogy gond lesz, és messziről hazahoztak, hogy itthon meg tudjam bütykölni őket.

Szóval Hondában még soha nem csalódtam, a többi Japánban már igen.
Persze, nem azt mondom, hogy hülyék, nyilván a saját szakterületükhöz értenek
(vagy nem:)

A motor azáért eléggé más.

Pl beállítasz egy normális alapjáratot, arra közölni fogja, hogy magas, mert ők 800 körülire vannak beállva, neked meg a duplája kell a motorba...