A gtx egy hulladék full ásványi olaj, ha most kitúrnánk az adatlapját, látnánk, hogy mennyivel rosszabb mint a magna amit a másik szaki tett bele.
(vélhetően sokkal)
Viszont, még az a full ásványi cucc is tökre megfelel.
Érted, ez a motor nem levegős gsx-r, amiben mindenféle kurvameleg szelepeket meg dugattyúkat kellene kenni meg hűteni az olajnak.
Ami feladat egy iylen kis motor váltójában van, az nem kihívás a a legszarabb olajnak sem.
Kb az a léyneg, hogy a viszkozitás oké legyen, és ne csússzon tőle a kuplung.
Tudom én ezt amit leírtál, hisz a te tanácsod után vettem bele olajat.Itt azt akartam kiemelni, hogy mindenképen a kupl,unghoz való olaj kell.Ezt meg gondolom eg ymagnatech nem fogja tudni.
Nem állok neki bizonygatni semmit mert megint azt fogod hinni, hogy szívózok
Ezekben a kis motorkban annyira nincs erő, hogy gyakorlatiaklg hót mindegy mit tötesz bele a kenési feladatát el fogja látni.
Kb a kulplungnak kell megfelelni hogy az ne csússzon és csók, az olaj minsége elegendő lesz.
Nem melegszik, mint a levegős, szóval egészen szar olaj is tök jó bele.
Az egyetlen érzékeny része, hogy a váltó nagy rásze siklócsapágyas, tehát a viszkozitást eléggé célszerű betartani.
(túl sűrű olaj nem hatol be a résekbe)
(zárójelben, hogy a szarfosfinghugy olasz aprilia fogasai tűgörgőn forgnak, vastagabb oalajat is kér mint az nsr, de hát az aprilia egy szar olasz motor:)
Hát haver ezt már kérdezted, de szerintem sokkal mókásabb , ha csuklódon fityeg egy sminktükör. Amúgy meg a tükör az nem designe elem, hanem (akár) életmentő fuunkció.Az nem kérdés(szerintem), hanem előírás.Próbáld meg inkább azt pofássá tenni, hogy illjen az összképbe.
De ezt gondolom úgy érted, hogy így visszatekintve.Mert (bár nem ismerem az olaj történelmüket), gondolom, hogy volt 1X a GTX is "legújjabb fejlesztés"
De megint felesleges a szavak felőli csatározás, a lényeg hogy ilyen olaj kell a motorba, vagy más márkájú, de tulajdonságaira ez az ami kell.Igaz, hogy a manual nem írja h miféle olaj(motor/autó), de tudjuk h az olajfürdős kup,lungokhoz másfajta olaj kell.
Bocs mester, de ahhoz képest hogy a legalja elég húzósnak találok 1 liter olajat 3500Forintért.ztem efölött más csak a repsol van árban(és az sem biztos h jobb.Amúgy meg persze h elég neki egy ilyen olaj, hisz 20 éves a technika...de akkor sem lószar motorolajat könyörgöm!De akkor te is szót kapsz, mit ajánlassz?
Én olyat nem mondtam h az a gyári.Én azt mondtam, hogy az pontosan azokat a követelményeket teljesíti, amit a gyár előír.Egyébként én nem találtam semmi olyat, hogy megneveztek volna egy olajat.az van leírva, SAE 10W40fokozat besorolású, és API SE vagy SF minőségű.
Ha esetleg nem viszik el a gépet, akkor 50-esként beüzemelem... jön a jóidő, ha meg itt marad a vas, az sem baj, mert szeretem és faszánviselkedik. Viszont van egy kérdésem: szerintetek a yardok elfogadják a csuklóra rögzíthető visszapillantó tükröket? Mert nem akarok feltenni a motorra, nem akarom elb...szni az összképet. Így szép...
Egy kis drum&bass jöhet?Most tudtam meg egy régi nagy kedvencnek a címét.Ez az egyik leghíresebb d&b...mélyládát igényel, elég mély hangok vannak benne.
csoki tlán picit rutinosabb mint te, meg tudja ítélni, hogyha nem megfelelő a kuplungnak az olaj.
A gtx egy hulladék full ásványi olaj, ha most kitúrnánk az adatlapját, látnánk, hogy mennyivel rosszabb mint a magna amit a másik szaki tett bele.
(vélhetően sokkal)
Viszont, még az a full ásványi cucc is tökre megfelel.
Érted, ez a motor nem levegős gsx-r, amiben mindenféle kurvameleg szelepeket meg dugattyúkat kellene kenni meg hűteni az olajnak.
Ami feladat egy iylen kis motor váltójában van, az nem kihívás a a legszarabb olajnak sem.
Kb az a léyneg, hogy a viszkozitás oké legyen, és ne csússzon tőle a kuplung.
Ezekben a kis motorkban annyira nincs erő, hogy gyakorlatiaklg hót mindegy mit tötesz bele a kenési feladatát el fogja látni.
Kb a kulplungnak kell megfelelni hogy az ne csússzon és csók, az olaj minsége elegendő lesz.
Nem melegszik, mint a levegős, szóval egészen szar olaj is tök jó bele.
Az egyetlen érzékeny része, hogy a váltó nagy rásze siklócsapágyas, tehát a viszkozitást eléggé célszerű betartani.
(túl sűrű olaj nem hatol be a résekbe)
(zárójelben, hogy a szarfosfinghugy olasz aprilia fogasai tűgörgőn forgnak, vastagabb oalajat is kér mint az nsr, de hát az aprilia egy szar olasz motor:)
D&B mászott?
Én a Repsol-t 2.800 HUF-ért vettem...
nem.
Amit beletettél vélhetően sokkal jobb mint amit 20 éve előírtak a motorba.
Késő bánat...
ojant meg már elég ritkán kapni
honnan vetted azt hogy az actevo a gyári olaj?
Nem lett végül motoros munkába menős nap... qrvára fáztam reggel... Na majd legközelebb!
http://youtu.be/vu24LWzrawo