Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 27 éven át a telet is végigmotoroztam, 25 éve gyűröm a térdem a barlangászattal, semmi bajom, csak jó cucc kérdése. És ha elfogadjátok, a térdvédő (kézilabdás) nagyon jól melegíti a térd izületet nyáron is (!), így nem lesz baja, és kesztyű is ajánlott (a zárt öltözetről nem is szólva). Inkább izzadj, mint panaszkodj később... ];oDDD
Nekem is ilyen gumik voltak a Malagutin
De talán mondhatni, h csökken.Viszont inkább a kuplungolásra esik a fordulat.Amikor berakom sebességbe, ugyan moccant a motor(meg gurult volna is), de állítottam rajta, és megszűnt a kiemelési hiba.Erre a hibára gondoltál?
De csökken.... miért? Az mit jelent?
Aprilia RS nem dupla körlámpás, hanem egy csíklámpás, 96 vagy 97-től meg szívlámpás...
Na ez volt az én gépem, nekem ez az idomzat tetszik:
A lámpa nekem is tetszik, oldalról kicsit viszont vastagnak tartom a farokidomot, nem annyira kecses, és elvékonyodó, de csúnyát nem mondok rá, mert szeretem...
Na sziasztok én is megjöttem
Olvasgattam miket írtatok,de nem könnyű a végére érni.
A sebességekre visszatérve,nekem is nehezen veszi az ürest,én is néha szenvedek vele egy kicsit,de olyan is szokott lenni mikor elsőre sikerül.
Szerintem nem ok, hogy átugrik az üresen, de kezdőként még nehezen áll rá a láb. Álló helyzetben is simán ki kell ugrania.
Ha sebességbe teszed, nem csökken kicsit a fordulatszám?
Szerintem egyébként a dupla lámpa hátul is DÖG .Ez is a kort idézi(Corvette, Ferrari).Ezt a motort úgy kell elfogadni, ahonnan jött.Jó hát persze ízlések...Én azért szerencsének tartom, hogy technikailag nem a 80-as éveket hordozza.Mondom, egyszerűen földhöz vág, hogy milyen precíz
Az aprilia is dupla kerek elöl nem?Na pl ez is tipikus évtizedre való design váltás volt.A dupla kerekek mentek a 80-as években nagyon.Nekem kifejezetten tetszik.
Én is így vagyok vele, de az NSR a többi jó tulajdonságával ellensúlyozza, hogy nem olyan szép a "fara". Eddig ezt az egyet találtam benne ami nem annyira tetszik
Valóban a faridomEz helyén való meglátás.Viszont ez nem azért van, mert szebbet alkottak.A 90-es évekre ez lett a divat.Ahogy én néztem legalábbis ez a darázs forma jött be, és onnantól mindegyik olyan lett.Az igazság az hogy a designerek irányítják az ízlésvilágot, mert azt tudjuk csak szeretni, amit elénk raknak.....szerintem...legalább is ezen gondolkodtam már sokat.A 80-as években meg minden szögletes volt(Porsche 944, Corrado, testarossa, countash, diablo, hogy a Wector gyárról ne is beszéljek.Olyan élek voltak a kocsikon, hogy ránézel, és megvág ).Egyébként nekem is tetszik az a fajta far, de az egész motor inkább az nsr.
Jaja, szépen húz... ez tetszik nekem is ,mert pofára inkább az Aprilia mutatja azt a design-t, amit én sportmotornak mondok... (tudod, a hegyes "segge"... a farokidom nagyon sokat dob vagy ront egy motoron szerintem)
Nekem olyan furcsa(gondolhatod a simson után).Viszont érződik az egész motor szerkezetén, hogy komoly gép.És ez nagyon tetszik.Határozottan veszi a sebességet, simán indul, stabil a járás...Igazi gép
Igen, nekem is kicsi... van, hogy nem tudok olyan finomat emelni rajta 1.-ből, ahogyan szeretném... na akkor én is próbálgatom... de pár másodperc az egész... mondom, nekem ez tetszik... megszoktam...
Tul képen elég.De ez mkost felvetett kérdéseket.Mind1, abszolút nem fontos...követ? ....Mind1 hagyjuk.Szóval neked is kicsi az "üres".Akkor tehát nyugodjak meg?Nekem olyan kicsi a helye, hogy van hogy 2 percig ülök a gépen, hogy sikerüljön.Kicsit tologatom, próbálgatom.ÚÚÚÚ, De milyen jó volt ma ráüccsenni, és egyik garázsból a másikba átpöfögni. ...."Sher:Szerelem ez ÓÓóóÓÓóóÓÓóó"
Vendéglátás... elég ennyi?
Persze h nem tudom...csak filózgatok rajta.De ennyi erővel ismerhetnéd.NE hari, tul képen semmi közöm nincs, meg aztán minek is foglalkozom vele, cska úgy eszembe jutott....MEgkérdem Őt ....á nem.mind1
nem is tudod, hol dolgozom... :)
ha ismernél is egy nevet, akit ideírsz, biztosan nem ugranék rá, hogy igrn, persze, ismerem...
Csak kérdeztem.Azt hittem hasonló munkakörben dolgoztok, gondoltam hátha ismerted.Egy régi ismerős még az astra-coupe club-ból
Nem... kéne? Ki ő?
Te Krisz!Nem ismertél véletlenül egy Redele Sándor nevű embert?
Hát persze.Ez az ésszerű.Én is úgy voltam mint a medve.Kinéztem...hú ez hideg.Megráztam a lábam, és kocsiba ültem. Így is kell.
Nekem is azt kéne.De én ezt régen(hogyismonnyam) nem épen életbiztosítás módjára csináltam(dejó h megjött az eszem).Elindultam a szokásos útvonalon, és addig növeltem a tempót, amíg nem jött egy húzós helyzet, és kicsit megijedtem.Akkor vettem csak vissza.Akkor értettem meg mire mondják, h adrenalin függőség.Ne félj, gyorsan abbahagytam az ilyet.Persze tudom h te a zenére értetted.Én is ilyen módra szoktam át.Szép kanyargós utak(31-es), és utaztatós zenék.Eszembe jutott egy nagyon komol,y utazós zene, majd eljuttatom.
nálunk ma qrva sokat olvadt... a feleségem is próbál lebeszélni a holnapi motorozásról... csak nagyon jó lenne már kipróbálni...