Aham, meg valaki javasolta itt a fórumon, hogy a fordulatragadást ezzel lehet kiküszöbölni, bár mivel nekem 7 ezer körül totojázik, és lehet hogy a power miatt, így ez nem hiszem, hogy segít majd, de kipróbálom. Nem látom még át egészen a működését a gépnek...
A reggeli motorozást még meglátjuk... mondom, qrva fázós vagyok, csak ilyenkor b...szott nagy az akarat...
Reggel, amikor kimegyek cigizni, hamar megváltozik a vélemény... motor helyett autó...
Majd meglátjuk... most iszont lépek, mert lassan aludni is kellene!
Jóéjt nektek! Sziasztok!
Kösazi, szerintem fogunk feléd motorozni, és még 1-2 sör is lecsúszik .De minek az előjele az?És ha állítottam rajta, és abbahagyta?NEm tudom meg kell néznem majd.
Olyan ez, mint amikor a kocsiban még a 2-t is csúsztatjuk kicsit?MErt nekem így tanították, és valóban sokkal simább(de csak egy pillanatra, 2-ben már csak a simaság miatt)
Igen, arra gondoltam, hogyha nem emel ki eléggé, akkor erősebben kell inzultálni a váltókart, és akkor nem tudsz elég finom lenni.
Van, hogy csak annyira finoman fog, hogy nem mozdul a vas, de a hangján kicsit hallod a fordulatszám csökkenést. Ha simán a kuplungolásra csökken, akkor viszont egy komoly probléma előjele.
Egyébként amit írtam, azt tartom. Ha valakinek kell, itt Érden szívesen segítek. Már nem szerelek senki helyett, de bárkinek szívesen megmutatom, mit hogy tud helyretenni a gépen, ha van rá igény. Mindenféle ellenszolgáltatás nélkül... ]:-)))
reggel jöttem haza mivel éjeles voltam a héten
volt ahol ojan jég volt az úton hogy a busz nem tudott elindulni a megállóbol, vissza tolatott nagy nehezen és utánna már tovább tudtunk menni
meg amikor ithon leszáltam ott is jeges volt az út
a mellékutak is még jegesek
volt mikor 0 fokba motoroztam de akkor nem volt előtte hó meg eső
száraz volt az út
úgyhogy én nem ajánlom hogy a téli pihenőből visszatérve egyből jégen motorozz
Figyelek, persze, nem vagyok már tini vagyány... lassan megyek reggel... délután meg ha jó idő lesz, akkor egy kicsit gyorsabban... de csak addig, amíg érzem, hogy biztonságos...
Az előző beírosod, amiben kiemeltél egy mondatomat... most már látom, nem tettem mögé smile-t. Dehogy felejtjük el! Az úgy volt jó, abban a környezetben, csak elfelejtettem hangulatjelezni...
A seráfitty nálam azt jelenti: "fittyet se hányjál rá" .Hát balhé az volt, de inkább felejtsük.Sok ember van összezárva elég kicsi adat kábelbe, és vannak surlódásokk, de azért vannak a gondok, h megoldjuk(és hogy edződjünk)
Én is így szoktam(szerintem már én is reflexből), hiszen a Simsonon az egyetlen "műszer" a kilóméter óra volt .Az a biztos, ha biztos Viszon t a végét nem értettem:"bár nem szabad elfelejteni használni a csúsztatott kuplungot...." Tehát hogy ezt a gyakorlatot nem szabad kidobni soha?
Alul is lehet, és felül is.De csak a szétemelést, illetve hát a holtjátékot lehet.Alul a villa előtt van egy csavar, és fölül a kuplung karnál az a kontrás dolog.Alul a durva állító, felül a finom.Sikerült belőni a gyári 1-2 centi holtjátékot, és kb középúton kezd fogni.Szerintem nagyon jó lett(nemhiába örvendezek ).Biztossan te is meg tudod.
Azzal vigyázz, hogy nyári gumid van, marhára felkeményedik ilyen hidegben, alig lesz tapadása, nehogy összetörd magad! A téli motorozás egy külön műfaj...
Ez az amit az RST-n nagyon megtanultam, mivel nem működött az üresjelző lámpa egy darabig....Először próbálgattam, kicsit enged kuplung, ha nem sikerült vissza, és így tovább, később már érzésre ment, mivel muszáj volt, viszont ezzel együtt hoztam ar NSR-re is ezt a szokást , nem igazán bízok a visszajelzőbe, és mindig nagyon óvatosan engedem vissza a kuplungot...de majd megszokom, bár nem szabad elfelejteni használni a csúsztatott kuplungot....
Igen, valóban kicsit testesebb a segge a kicsikének, de ez sztem azért lett, mert kényelmes, nagy az ülése is.Ez belejátszik nagyban, hogy kifejezetten kényelmesnek ítélik meg, inkább hasznos túrázni, mint az aprilia.Csokinak volt egy jó hozzászólása, amiben mondta, hogy olyan pici az ülése, h neki kényelmetlen lenne.
Reggel, amikor kimegyek cigizni, hamar megváltozik a vélemény... motor helyett autó...
Majd meglátjuk... most iszont lépek, mert lassan aludni is kellene!
Jóéjt nektek! Sziasztok!
Rendes tőled!
Van, hogy csak annyira finoman fog, hogy nem mozdul a vas, de a hangján kicsit hallod a fordulatszám csökkenést. Ha simán a kuplungolásra csökken, akkor viszont egy komoly probléma előjele.
Egyébként amit írtam, azt tartom. Ha valakinek kell, itt Érden szívesen segítek. Már nem szerelek senki helyett, de bárkinek szívesen megmutatom, mit hogy tud helyretenni a gépen, ha van rá igény. Mindenféle ellenszolgáltatás nélkül... ]:-)))
volt ahol ojan jég volt az úton hogy a busz nem tudott elindulni a megállóbol, vissza tolatott nagy nehezen és utánna már tovább tudtunk menni
meg amikor ithon leszáltam ott is jeges volt az út
a mellékutak is még jegesek
volt mikor 0 fokba motoroztam de akkor nem volt előtte hó meg eső
száraz volt az út
úgyhogy én nem ajánlom hogy a téli pihenőből visszatérve egyből jégen motorozz
Az előző beírosod, amiben kiemeltél egy mondatomat... most már látom, nem tettem mögé smile-t. Dehogy felejtjük el! Az úgy volt jó, abban a környezetben, csak elfelejtettem hangulatjelezni...
Oké,remélem azért már szent a béke..
Szerintem tegyünk úgy, mintha ilyet nem írtál volna, jó...? ];oDDDDDDDDDD