Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó! Sajna kihagytam egy két napot! Jó hííííír 1hét múlva már 11 fokot ígérnek!
Jöhetnének már a meleg nyári esték! :) Hogy fokozzuk a hangulatot egy művészi fotót találtam. Ez én lennék a csendes pusztító nyergében!
Gyönyörűen ketyeg, mint a safhauzen (?), autószerelő meg aranyos, jóindulatú, segitőkész, úgyhogy majd finoman közlöm Vele...

Ja, elhúzva a gumiharangot gyönyörűen látszik, ahogy a power dolgozik, igaz, csak olyan 7e körül zár.
Persze hogy van.
Én a nagy motorokban nem vagyok büfé de rendszerint csak a német blokk rendszerű motoroknk közös az olajtere(nem mindíg, de azért általában) Az angol amerókai meg eleve külön váltós, emi eből a szempontból nem butaság.
Az ótószerelők rendszerint egyáltalán nem értenek már a motorokhoz, a 2t hez meg pláne.
ez önmagában még nem volna baj, csak nem tudnak róla, és azt hiszik,a motor uygan az mint az autó, csak primitívebb, és ebben erősen tévednek:)
Fura volt, hogy milyen "váltó"olaj, de hát nem ismerek én mindent, lehet, hogy van olyan motor... ];oDDD
Persze, nem hátrányos, ha eleve 2t motora való olajat öntöget bele.
(viszont a rutinosabbak problémamentesen használják a sima teszkó gazdaságos 10w40et, lehetőleg szezononként cserélgetve, mert felviesedik ileltve elszennyeződik)
Megszívattak.
Autoszerelőembör modta,, hogy a keverékcsavar koppig be, aztán felet ki. Néztem, és mondogattam, hogy szerintem olyan 2,5 ki lehet a jó, de erősködött, hogy rosszul, hát hittem neki.
Karbi szét, ki"savaz" az összes fúvokából a "benzin"kő, pucol, átfúj, összerak. Se kép se hang. Ez egy hete volt. Most megint lementem a műhelybe. Szikra ok. Nem indul. Fáj a talpam a berugúkartól már a végére. Végül légszűrő ki, szívócsonk befog (lefolyt) kézzel, pöcc-röff... Keverékcsavar 2,5-re ki, motor megy, majd 3-nál megálltam, tökéletes, harap, ameggyire tőle telik... ]:-)))
Nem sokára megírom h konkrétan melyiket vettem én bele.de ha meg lehetvoldani(és ha szükséges) akkor a gyertyáért cserébe elküldhetem az olajat(persze érték leegyeztetéssel h fair legyen)
Sziasztok!Nem irtam eddig, mert gondoltam, h gyorsan elmondják, de NEHOGY BELE ÖNTSD A SIMA MOTOROLAJAT! !Meg kell bele venni az olajfürdős kuplungoz való olajat. 10W40.Egyrtal Andinak is válaszolok:a manual 2 évet ír(mert idõvel is veszít a minõségéből.Wzt tudnám mondani, hogy nézdd meg az ellenõrzõ ablakban az olajat, és ha nagyon rusnya, akkor érdemes cserélni. Itt most szóba jön, h úgyis fekete lesz, de azt kell tudni kiszűrni, h mennyire használt
Jóvan:)

Én meg különváltós 4t vel humorizáltam.
Basszus, igazad van, még 4T-n jár alapból az agyam... ];oDDD
Biztos vagy Te abban, hogy az olaj volt? Mert ha jól be van állítva, akkor nem csúszik, nem ég le szerintem... Ha meg csúszik, akkor miért tépi a száját a vasnak? Nem értem.
Nekem most itthon csak 10w40 sintetic olajam van, azt fogom az NS-be tölteni... Majd szólok, ha valami nem ok vele.
Használt motornál alap, hogy nem hiszünk el semmit az előző tulajnak, és élből kiöntünk MINDEN foyladékot a motorból.
(kivéve, ha közeli ismerőstől van amocc)

2t motornál semmiylen összefüggésbe sincs a dugócserével a váltóolaj csere.
(monnyuk négyüteműnél sem:)
Csak dugócsere, vagy fúrták is? Mert ha igen, akkor érdemes nem kivárni a kötelezőt szerintem.
Tényleg, ezeknél is 5ekm az olajcsere? Jó tudom, RTFM...
Ha jól működik a váltó, és kb. 4000 km-el ezelőtt volt lecserélve az olaj, amikor dugócsere volt, indokolt lecserélni? Nem tudom milyen van benne, de lehet megkérdezem az előző tulaját, bár nem hiszem, hogy fogja tudni...
nem égeti el az olajos kuplungot az autó motor olaja ? mert barátomnak elégette a mito kuplungot.. Ha gondolod, van róla képem is !
10W40 normál motorolaj is jó bele nem muszály motorba való
valaki segitene? milyen olajat vegyek a sebváltóba?
ekkor már nálad volt vagy te késöbb vetted?
az a G turbó az a szíjas hajtású?
Ürest nehezen találó mtornál alapvetően két hiba lehet.
Mechanikai kopás, törés, deformáció és nem mechanikai.

Ha egyúttal rendesen csattan is, amikor vált az ember, akkor simán lehet, hogy a kuplung nem emel ki, ennek az okait had ne soroljam fel, de végig lehet zongorázni hamar, ha lent van a dekli.

A legtriviáisabb ok a beállítatlanság, ielletve a nem belevaló olaj.
Hát, akkor jó éjt Mindenkinek! ];-)
Van olyan önmetsző betét, amibe kisebb a csavar, nagyobb imbusszal hajtod be, és marad is bent. Ilyet is tud szerintem a Karcsi, de tényleg fúrd fel bátran, öblítsd ki benzinnel alaposan (addig parafa dugó is jó bele), aztán mehet a nagyobb GÉPI menetfúró. Ha nem szeded szét, akkor viszont belekaphatsz a váltóba, ami egészségtelen lenne. Ha szétszeded, akkor viszont legyen odakészítve a tömítés garnitúra, meg se próbáld a régit visszarakni. De Karcsit tényleg érdemes előtte megkérdezni, mert (nem fiatal) több évtizedes rutinja van a motor-"berhelésben", nagyon jó tanácsokat tud adni. Próbálj hivatkozni rám, szerintem még nem felejtett el... ];oDDD
Viszont nekem is mennem kell, leszakad a derekam, nem bírok többet ülni.Jó éjt bátyja!
Zorro

NEm lehet h tuningolták, azért írtak 30 lovat?Egyébként s többivel egyetértek, mert tényleg vannak akik hülyének akarjákn nézni az embereket....de az a szomorú, hogy meg szokták találni a vevőiket.
Én meg a padlógázt láttam meg(az a német megfelelője).A f&F-ből az az RX8 tetszik Wankel motor