néztem a hasznaltmotor.hu hirdetéseit. Beírják az NS 125 R-ekre, hogy 30Le (valójában 12!), és papírok nélköl 100eFt fölötti összegeket elkérnek. Na, az ilyeneket bottal ütném agyon, mert:
1, nagyon csúnyán átverik a tapasztalatlan vevőt
2, rontják az NSR nimbuszát
3, a többszörösét elkérik annak, mint amit ér.
Van Zorro álarca valakinek kölcsönbe, sombleroval együtt? Mert akkor előszedem a fekete motoromat, és nagyon szájoncsűrök néhányat.... ];oDDD
Scirokkoban ültem, a Jettáról meg a Halálos iramban jutott eszembe, ma adták, pont arra a része kapcsoltam oda mikor a srác bedobja a forgalmiját, és elveszti a Jettát...
A corrado vlolt a VW egyik nagy legendája.előtte volt a scirokko(szintén jó szeles név), és azelőtt a Jetta.Ezekben az időkben megcsionálta VW azokat a gépeket, amikből még ma is táplálkozik a tisztelete.
Valóban Jellemző volt rám.A nagyapááám hibááájaa Ő miatta tudtam előbb ping-pong-ban szerválni, mint 3 kerekűvel bringázni.Ez a sport meg kifejezetten a versengésről szól.Voltam is kerületi szinten.
Még van esélyem, mert egyelőre nem mertem nagyon meghúzni a csavart, mert ugye le van nyalva az elejéből(tehát nem tart akkorát, és ha kitépi a menetet a blokkból, akkor tényleg kirakom lomtalanításkor).De holnap találkozom ismerőssel, é selvileg ő tud csinálni ilyen csavart újat.Akkor majd meghúzom, és ha csak kitépi, akkor kuka, és vonattal megyek talira(ha lesz...majd a mailban)
Na ez úgy kanyarodott, h mind1 volt neki mi jön.Zabált is rendesen, de jó h eladtam.Sajnos leromboltam az elejét,és évekig állt a ház előtt, úgy adtam el, h alkatrésznek.
Másnak majd küldök egy fejrepottyantós szmájlit .De most nem?Mi ez itt óvoda, hogy szigorúan vesszük és kész .Szóval lehet h furcsán hangzik, de a következő cikkből a citrom sárga autót az akkori Corrado klub alapítójától vettem anno.
Hát igen, az a baj, hogy ezt a diagnózist 3 motorozásból állítottam fel, azt is télen, így majd minden tisztább lesz, ha bejön a jó idő...lehet próbálgatni, csinálgatni stb...csak jönne már....
Várjuk a képet.Viszont a kuplungos dolgot nem értem.Mert pont hogy kuplungoláskor kellene tehermentesítenie a motort, ez meg akkor terheli le.Visszafelé hogy működhet...na azt hiszem átbújom a manualt, meg az ábrákat, tervrajzból jobban nértem majd.
Van egy olyan nyomozási módszer, amit úgy hívnak, h "OCCAM BOROTVÁJA".Ez azon alapul, hogy általában a kérdésekre adott válaszok tekintetében, a lehetőségeket számba véve, mindíg a legegyszerűbb dologra kell gondolni.A power 7 ezernél nyit(normál esetben).Neked 7 Ezernél van baj.Tehát az ott power.De mi az a fordulat beragadás?Amikor nem akar továbbra lendületesen menni?Mert az ilyesmit csak nagyobb csúsztatással lehet megoldani, az meg kínzás.
Ha simán csak a kuplugolásra csökken? No, szerintem ezt simán összerakod, hiszen logikus, hogy mi szorul a vasban (a kuplungban keresd), és berágódott. Tipikusan az az eset, mikor van a kuplungkaron egy állító csavar, amivel beljebb lehet tekerni (nem ismerem az NSR-ét), és annyira betekerik, hogy folyamatosan terheli a kinyomó csapágyat, amit viszont nem erre terveztek... ]:-))) De többnyire a kuplung-lamellák kopnak szét elöbb, ha még csúszik is egy hajszálnyit.
Szereléssel kapcsolatban nincs mit, és szerintem az sem rossz, ha több gépet ismer az ember, így egy-egy hibát könnybben ki tud szúrni, mert eltér a többi géptől...
Ja, az úszóm zárási pozíciója 25,5 mm volt (felső leremtől), amit most beállítottam a könyv szerinti 24 +-0,5 mmszintre. Döl bele a benzin, nem indul. Hurrá reggel állíthatom vissza, aztán megjáratom kicsit az öreg NS-t. Küldök majd képet, ha összejön. ]:-)))
1, nagyon csúnyán átverik a tapasztalatlan vevőt
2, rontják az NSR nimbuszát
3, a többszörösét elkérik annak, mint amit ér.
Van Zorro álarca valakinek kölcsönbe, sombleroval együtt? Mert akkor előszedem a fekete motoromat, és nagyon szájoncsűrök néhányat.... ];oDDD