Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

néztem a hasznaltmotor.hu hirdetéseit. Beírják az NS 125 R-ekre, hogy 30Le (valójában 12!), és papírok nélköl 100eFt fölötti összegeket elkérnek. Na, az ilyeneket bottal ütném agyon, mert:
1, nagyon csúnyán átverik a tapasztalatlan vevőt
2, rontják az NSR nimbuszát
3, a többszörösét elkérik annak, mint amit ér.

Van Zorro álarca valakinek kölcsönbe, sombleroval együtt? Mert akkor előszedem a fekete motoromat, és nagyon szájoncsűrök néhányat.... ];oDDD
Jó Éjt!
Scirokkoban ültem, a Jettáról meg a Halálos iramban jutott eszembe, ma adták, pont arra a része kapcsoltam oda mikor a srác bedobja a forgalmiját, és elveszti a Jettát...
Rendben, késő is van már.Jó éjt
Na megint ketten maradtunk, én megyek is , majd írj a fejleményekről a csavart illetően, és nem tüzeskedni , biztos van rá megoldás..
Egyébként a porsche 944 vetélytársának készült(igaz hogy az is VW termék volt, csak más pénztárcára)
A corrado vlolt a VW egyik nagy legendája.előtte volt a scirokko(szintén jó szeles név), és azelőtt a Jetta.Ezekben az időkben megcsionálta VW azokat a gépeket, amikből még ma is táplálkozik a tisztelete.
Valóban Jellemző volt rám.A nagyapááám hibááájaa Ő miatta tudtam előbb ping-pong-ban szerválni, mint 3 kerekűvel bringázni.Ez a sport meg kifejezetten a versengésről szól.Voltam is kerületi szinten.
Még van esélyem, mert egyelőre nem mertem nagyon meghúzni a csavart, mert ugye le van nyalva az elejéből(tehát nem tart akkorát, és ha kitépi a menetet a blokkból, akkor tényleg kirakom lomtalanításkor).De holnap találkozom ismerőssel, é selvileg ő tud csinálni ilyen csavart újat.Akkor majd meghúzom, és ha csak kitépi, akkor kuka, és vonattal megyek talira(ha lesz...majd a mailban)
Jól kezdődik , "spanyolul futást, versengést jelent", nem is te lennél...
Na ez úgy kanyarodott, h mind1 volt neki mi jön.Zabált is rendesen, de jó h eladtam.Sajnos leromboltam az elejét,és évekig állt a ház előtt, úgy adtam el, h alkatrésznek.
Ajjjajjj, akkor csak el kell menned ahhoz a szakihoz akit Zsandar ajánlott....
Másnak majd küldök egy fejrepottyantós szmájlit .De most nem?Mi ez itt óvoda, hogy szigorúan vesszük és kész .Szóval lehet h furcsán hangzik, de a következő cikkből a citrom sárga autót az akkori Corrado klub alapítójától vettem anno.

http://www.corrado.hu/start/ol...


ez egy G60-as korci volt(az olyan mint a turbó, csak agresszívabb).
Bizony-bizony, csak jönne már.Hidegben egyébként biztos h másképp viselkedik a karbi.
Én szívesen megnézném , de más nem biztos kíváncsi rá
Hát igen, az a baj, hogy ezt a diagnózist 3 motorozásból állítottam fel, azt is télen, így majd minden tisztább lesz, ha bejön a jó idő...lehet próbálgatni, csinálgatni stb...csak jönne már....
Jóvanna, csak viccőtem ....felgyújtom Egyébként egyre aggasztóbb az olaj szivárgásom
Lehet, hogy az az egyszerűbb, de később biztos megbánod....
Jöhet egy kép az egyik legjobb volt verdámról? Csak azért mert sztem tényleg lehet rajta bámészkodni(nem miattam, hanem az esztétikai élmény miatt)
Látod-látod, csak tanítasz.Még jó hogy, ebben neked van több éves tapasztalat.Majd autós dolgokat mondok még ha kell
De aztán van olyan is amikor az Occam borotváját arra használom, hogy szétvágjam a rohadtat, ha nem akar sikerülni
Várjuk a képet.Viszont a kuplungos dolgot nem értem.Mert pont hogy kuplungoláskor kellene tehermentesítenie a motort, ez meg akkor terheli le.Visszafelé hogy működhet...na azt hiszem átbújom a manualt, meg az ábrákat, tervrajzból jobban nértem majd.
Ezzel egyet kell értsek. ]:-)))
Van egy olyan nyomozási módszer, amit úgy hívnak, h "OCCAM BOROTVÁJA".Ez azon alapul, hogy általában a kérdésekre adott válaszok tekintetében, a lehetőségeket számba véve, mindíg a legegyszerűbb dologra kell gondolni.A power 7 ezernél nyit(normál esetben).Neked 7 Ezernél van baj.Tehát az ott power.De mi az a fordulat beragadás?Amikor nem akar továbbra lendületesen menni?Mert az ilyesmit csak nagyobb csúsztatással lehet megoldani, az meg kínzás.
Ha simán csak a kuplugolásra csökken? No, szerintem ezt simán összerakod, hiszen logikus, hogy mi szorul a vasban (a kuplungban keresd), és berágódott. Tipikusan az az eset, mikor van a kuplungkaron egy állító csavar, amivel beljebb lehet tekerni (nem ismerem az NSR-ét), és annyira betekerik, hogy folyamatosan terheli a kinyomó csapágyat, amit viszont nem erre terveztek... ]:-))) De többnyire a kuplung-lamellák kopnak szét elöbb, ha még csúszik is egy hajszálnyit.

Szereléssel kapcsolatban nincs mit, és szerintem az sem rossz, ha több gépet ismer az ember, így egy-egy hibát könnybben ki tud szúrni, mert eltér a többi géptől...

Ja, az úszóm zárási pozíciója 25,5 mm volt (felső leremtől), amit most beállítottam a könyv szerinti 24 +-0,5 mmszintre. Döl bele a benzin, nem indul. Hurrá reggel állíthatom vissza, aztán megjáratom kicsit az öreg NS-t. Küldök majd képet, ha összejön. ]:-)))