Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem nem kellenek, mert úgysem lesznek feltéve erre... de ha neked kellenek ezek, akkor odaadom... most le kell lépnem egy órára, aztán jövök! :)
Jaj dehogynem kellene, épp ma röhögtem magamon, hogy azokat nem fújtam le.Aztán lehet h lekapom.De ha ezek jók neked, akkor elcserélhetjük.
Be fogod tudni húzni, ez nem kérdés...viszont egyszer csak meg fogja adni magát a bowden végén a dió, és ottmaradsz az út szélén.Nem szabad szorulnia.Ha gondolod leírom hogy csináltam, de akár segítek is, nem gond.
Örömteli bizony, ha pöccre brumman a masina Nekem is úgy tett ma.
Na látod, az idomok jöbb 5letnek tűnnek
Nem tudom, cimbi, nekem már nagyon mozog a sajtkukac.Lehet h megkeresem budapesten a legelső indulást a jövő 7-en.Minél hamarabb el akarom kezdeni, mert mire jön a szezon addigra rutinnal akarok rendelkezni, mert én még teljesen új vagyok a szegmensben.Köszi, haver, de nem fogok több időt bele feccölni.Szépen összepolírozom, és szép lesz.
Egy kis off.Fater verda(garázs csere volt)/Kutymorgó élvezi a napsütést/és a legjobb: Kutymorgó kiegyensúlyozottsági teszt...a kutya nem kicsit van transzban, egyáltalán nem érdekelte, mit pakolok rá
Most nézem... a hátsó lábtartó konzolod frankón citromsárga?!?!?
Nekem van olyan színű, amilyen a váz! Nem kell?
Ha megmaradna a gép, akkor lehet, hogy az enyémet is megcsinálhatod, ha majd nehéz lesz... de szerencsére erős gyerek vagyok, és simán behúzom gond nélkül a kuplungot...
Baszki... qrvára örülök, hogy 3,5 hónap állás után simán indult... sokszor hallottam, hogy "nem biztos, hogy indulni fog a gép", meg hogy "letettem 2-3 hónapra, utána meg nem indult..."
Vagy ha kell, odaadom a két megmaradt oldalidomot, azon gyakorolhatsz...
Helló Cimbora!
Jön a mi időnk!
Visszaírt a motorsulis fickó, március közepén rajtol a legközelebbi tanfolyam. Konkrétat nem mondott, csal annyit, hogy 1,5-2 hét múlva lehet hogy fent lesz a honlapjukon. Majd nézem és szólok!
Amúgy arra gondoltam, hogy ha nem akarod megcsinálni telibe az idomot, akkor csak csiszold le, szívesen lefújom neked, meg felpolírozom, ha kell!
A kuplung bowdenen nem segített a benzin.Viszont a műszerolajjal fél óra alatt kipucoltam.Összerakás után valóban majdnem 2 ujjas lett.
Na akkor ma együtt örültünk Garázs pucolás, Idomok helyrerak, beindít, kuplung bowden visszaszerel beállít...örül
Sziasztok!
Szerintem itt a tavasz... én nem bírtam magammal, akksi, gyertya be, indítás... 3 és fél hónap állás után minden gond nélkül indult... most qrvára tetszett a hangja...
árat nemmondok mert haveromtol vettem jóáron :) am Dunlop Arrowmax gt501 110/70r17. hazafele probálgattam elsőre az tűnt fel h igényli a döntést :D
Mennyibe vetted ? És mienek ? :)))
Majd ha ki próbáltad, irhatnál rólla 1-2 véleményt :P:)))
nahahóó. meglett az új papucs is. jöhet a tavasz!
Köszi az infót.
Jó, hogy írtad a telót. Az NS első telójából kitört egy darab, a szimering-házból, szivárog az olaj, úgyhogy min. alsó szár csere, mielött besokal egy kanyarban. Még nem néztem, de élek a gyanúval, hogy a két gép telója egyforma.
Töprengtem rajta, hogy kinézek egy jó szimeringet hozzá.
A telót és a blokkot tervezem átszerkeszteni. De ugye a blokknál még sokminden kérdéses. Lánckerék távolsága a hossztengelytől, blokk-tartók... Ahogy nézem, elég brutál a különbség. Az NS csak 9kW-os...
A power és más sem szarik be gykrabban mint bármely más motornál, csak normális belevaló olajjal kell járatni, és betartani a szervízintervallumokat.

A power is csak a helytelen kezelés/olaj miatt szokott problémás lenni.

Az elsőteló szimmerngjét szokták még emlegetni mint gyakran tönremenő alkatrészt, e persze ez sem igaz, ha nem egykerekezgetnek vele, és nem barmolják össze a krómszárat tizenévig hazsnálható
Jó éjt!
Annak nincs papírja, mármint az NSR-nek, így csak a blokkot tudom felhasználni egyenlőre.
Régi vasaknál ez a kigyótengely hézagolásával lehetett ezt orvosolni. De ez a blokk biztosan precízebb... ]:-)))
Olajfolyás? Az orosz IZS (1975) tudja mi az, de egy NSR... Tényleg, ha rendbetettem az NS-t, összerakom az IZS-t, az aztán a kuriózum... ];oDDD
No én is lépek.ELég volt mára a feszkóból.Sziasztok(akár ki van még itt)
Igen, az egyezésre gondoltam.De akkor már inkább az nsr alvázát használnám fel.Az elektronika tekintetében valóban ilyen az érzés, de ez nem elektronika annyira.Nem computer.Csak ellenállások, meg egyszerűbb áramkörök.NEm olyan gáz ez.Sztem egy tirisztoros Simson sem egyszerűbb.
Köszi.Akkor nem nyugodtam meg. NEm akartam ekkora munkát csinálni egy nyomorult repedés miatt.ÁÁÁÁ
Arra gondolsz, hogy nem megy bele a blokk?
Nem tudom, de építettünk már durvábbat is... ]:-) Meg ennek még hegeszthető váza van. Idomokat meg úgysem akarok rátenni, mert a leányzó (a gazdija) gyakorta eldöl (nagyon pici), úgyhogy pazarlás lenne... ];oDDD

Nem vagdosásra, durva csiszolásra, de az eredmény ugyanaz... ];oDDD

Az elektronika zavar az NSR-ben, minél több kütyü, annál több a hibalehetőség...