Be fogod tudni húzni, ez nem kérdés...viszont egyszer csak meg fogja adni magát a bowden végén a dió, és ottmaradsz az út szélén.Nem szabad szorulnia.Ha gondolod leírom hogy csináltam, de akár segítek is, nem gond.
Örömteli bizony, ha pöccre brumman a masina Nekem is úgy tett ma.
Nem tudom, cimbi, nekem már nagyon mozog a sajtkukac.Lehet h megkeresem budapesten a legelső indulást a jövő 7-en.Minél hamarabb el akarom kezdeni, mert mire jön a szezon addigra rutinnal akarok rendelkezni, mert én még teljesen új vagyok a szegmensben.Köszi, haver, de nem fogok több időt bele feccölni.Szépen összepolírozom, és szép lesz.
Egy kis off.Fater verda(garázs csere volt)/Kutymorgó élvezi a napsütést/és a legjobb: Kutymorgó kiegyensúlyozottsági teszt...a kutya nem kicsit van transzban, egyáltalán nem érdekelte, mit pakolok rá
Ha megmaradna a gép, akkor lehet, hogy az enyémet is megcsinálhatod, ha majd nehéz lesz... de szerencsére erős gyerek vagyok, és simán behúzom gond nélkül a kuplungot...
Baszki... qrvára örülök, hogy 3,5 hónap állás után simán indult... sokszor hallottam, hogy "nem biztos, hogy indulni fog a gép", meg hogy "letettem 2-3 hónapra, utána meg nem indult..."
Helló Cimbora!
Jön a mi időnk!
Visszaírt a motorsulis fickó, március közepén rajtol a legközelebbi tanfolyam. Konkrétat nem mondott, csal annyit, hogy 1,5-2 hét múlva lehet hogy fent lesz a honlapjukon. Majd nézem és szólok!
Amúgy arra gondoltam, hogy ha nem akarod megcsinálni telibe az idomot, akkor csak csiszold le, szívesen lefújom neked, meg felpolírozom, ha kell!
Sziasztok!
Szerintem itt a tavasz... én nem bírtam magammal, akksi, gyertya be, indítás... 3 és fél hónap állás után minden gond nélkül indult... most qrvára tetszett a hangja...
Köszi az infót.
Jó, hogy írtad a telót. Az NS első telójából kitört egy darab, a szimering-házból, szivárog az olaj, úgyhogy min. alsó szár csere, mielött besokal egy kanyarban. Még nem néztem, de élek a gyanúval, hogy a két gép telója egyforma.
Töprengtem rajta, hogy kinézek egy jó szimeringet hozzá.
A telót és a blokkot tervezem átszerkeszteni. De ugye a blokknál még sokminden kérdéses. Lánckerék távolsága a hossztengelytől, blokk-tartók... Ahogy nézem, elég brutál a különbség. Az NS csak 9kW-os...
A power és más sem szarik be gykrabban mint bármely más motornál, csak normális belevaló olajjal kell járatni, és betartani a szervízintervallumokat.
A power is csak a helytelen kezelés/olaj miatt szokott problémás lenni.
Az elsőteló szimmerngjét szokták még emlegetni mint gyakran tönremenő alkatrészt, e persze ez sem igaz, ha nem egykerekezgetnek vele, és nem barmolják össze a krómszárat tizenévig hazsnálható
Régi vasaknál ez a kigyótengely hézagolásával lehetett ezt orvosolni. De ez a blokk biztosan precízebb... ]:-)))
Olajfolyás? Az orosz IZS (1975) tudja mi az, de egy NSR... Tényleg, ha rendbetettem az NS-t, összerakom az IZS-t, az aztán a kuriózum... ];oDDD
Igen, az egyezésre gondoltam.De akkor már inkább az nsr alvázát használnám fel.Az elektronika tekintetében valóban ilyen az érzés, de ez nem elektronika annyira.Nem computer.Csak ellenállások, meg egyszerűbb áramkörök.NEm olyan gáz ez.Sztem egy tirisztoros Simson sem egyszerűbb.
Arra gondolsz, hogy nem megy bele a blokk?
Nem tudom, de építettünk már durvábbat is... ]:-) Meg ennek még hegeszthető váza van. Idomokat meg úgysem akarok rátenni, mert a leányzó (a gazdija) gyakorta eldöl (nagyon pici), úgyhogy pazarlás lenne... ];oDDD
Nem vagdosásra, durva csiszolásra, de az eredmény ugyanaz... ];oDDD
Az elektronika zavar az NSR-ben, minél több kütyü, annál több a hibalehetőség...
Örömteli bizony, ha pöccre brumman a masina Nekem is úgy tett ma.
Nekem van olyan színű, amilyen a váz! Nem kell?
Baszki... qrvára örülök, hogy 3,5 hónap állás után simán indult... sokszor hallottam, hogy "nem biztos, hogy indulni fog a gép", meg hogy "letettem 2-3 hónapra, utána meg nem indult..."
Jön a mi időnk!
Visszaírt a motorsulis fickó, március közepén rajtol a legközelebbi tanfolyam. Konkrétat nem mondott, csal annyit, hogy 1,5-2 hét múlva lehet hogy fent lesz a honlapjukon. Majd nézem és szólok!
Amúgy arra gondoltam, hogy ha nem akarod megcsinálni telibe az idomot, akkor csak csiszold le, szívesen lefújom neked, meg felpolírozom, ha kell!
Szerintem itt a tavasz... én nem bírtam magammal, akksi, gyertya be, indítás... 3 és fél hónap állás után minden gond nélkül indult... most qrvára tetszett a hangja...
Majd ha ki próbáltad, irhatnál rólla 1-2 véleményt :P:)))
Jó, hogy írtad a telót. Az NS első telójából kitört egy darab, a szimering-házból, szivárog az olaj, úgyhogy min. alsó szár csere, mielött besokal egy kanyarban. Még nem néztem, de élek a gyanúval, hogy a két gép telója egyforma.
Töprengtem rajta, hogy kinézek egy jó szimeringet hozzá.
A telót és a blokkot tervezem átszerkeszteni. De ugye a blokknál még sokminden kérdéses. Lánckerék távolsága a hossztengelytől, blokk-tartók... Ahogy nézem, elég brutál a különbség. Az NS csak 9kW-os...
A power is csak a helytelen kezelés/olaj miatt szokott problémás lenni.
Az elsőteló szimmerngjét szokták még emlegetni mint gyakran tönremenő alkatrészt, e persze ez sem igaz, ha nem egykerekezgetnek vele, és nem barmolják össze a krómszárat tizenévig hazsnálható
Olajfolyás? Az orosz IZS (1975) tudja mi az, de egy NSR... Tényleg, ha rendbetettem az NS-t, összerakom az IZS-t, az aztán a kuriózum... ];oDDD
Nem tudom, de építettünk már durvábbat is... ]:-) Meg ennek még hegeszthető váza van. Idomokat meg úgysem akarok rátenni, mert a leányzó (a gazdija) gyakorta eldöl (nagyon pici), úgyhogy pazarlás lenne... ];oDDD
Nem vagdosásra, durva csiszolásra, de az eredmény ugyanaz... ];oDDD
Az elektronika zavar az NSR-ben, minél több kütyü, annál több a hibalehetőség...