Telibe az új színnel lefújni az egész idomot, aztán lakk (legalább 2 réteg)... ha ez megvan 2x vagy 3x lepolírozod és kész! tükörsíma lesz és szép...
de most már tényleg lépek... jóéjt cimbora!
Sziasztok!
Én csak egy dolgot tudok mondani:Az olaj szivárgást ellenőrizd .Nekem egyébként iszonyatosat csattan sebesség váltásnál.És az üresset alig lehet találni.
Én annak idején terveztem több feliratot.Akkoriban az a betűstílus ment, ahogy a kadettekre/astrákra volt a GSI felirat felrakva.Sztem megint fogok valami pofás dolgot tervezni.
Na most itt a flexet arra érted, hogy vagdossam szét az egészet, vagy azzal polírozni?Az a baj h rossz a fúrógépem.Abba be tudnék fogni alkalmas fejet.
Értem.És csiszolás után kénytelen voltál matricázni.Egyébként hol vettél matricát?Azt tudom h lehet venni papír boltban ívet(én is akarok tervezni valami jó kis motívumot a gépre).
Kabátgombokért tudnék venni NSR-t, alkatrésznek. Azon töprengek, hogy veszek 2öt, és összerakok egy jó blokkot, aztán begyömöszölöm az NS-be. A power szelepen kívöl van más elektromos kütyü, ami be szokik szarni az NSR blokkban?
Rendben, nehogy itten baj legyen.Egyébként jól látod.Általában berögződések rabjai az emberek.Fehér kollégára ez nem vonatkozik!Benne éreztem a kedves poént.
Van akivel jobban egy hullámhosszra kerül az ember, ha ez egy fiú megy egy lány egyből párosítanak az emberek. De igazuk van, majd megvitatjuk emailen...
A rétegvastagság, még nem is annyira gáz.Hanem hogy az elején, ahol összejönnek a vonalak(mert ugye csak a felét fényeztem le), ott keményen elüt.Eredetileg csk ködölni akartam az elejét, de túl sok alapozó került rá, és ezután már egyértelmű volt, hogy megy rá a festék rendesen
de most már tényleg lépek... jóéjt cimbora!
Sziasztok!