közép kategóriát kell keresni
te legyen a leg olcsóbb és ne a leg drágább
sokmindent ki kell kérdezni a tulajtól, volt ojan hogy elmentem motort nézni és 1 ótán át faggattam a tulajt, volt amit még őse tudott megmondani mert soha nem is jutott addíg eszébe
a te motorodra aki rámondta hogy mindenképpen kell neki látatlanba az tuti nem kompett vagy ez lessz az első motorja és semmit nem tud a motorokról
én nem veszek meg addíg motort amíg nem próbáltam ki és addíg nem is alkudozok mert ha nem teccik ahogy megy akkor fölösleges előre alkudozni
az hogy mennyit adsz ki egy 2t motorra az elég vitatott dolog
lehet hogy megveszed és 1 hónap múlva meg széthullik benne minden mert szar anyagokból rakták össze az eladásra és rákölthetsz 100000ft-ot mire normális motort csinálsz belőle magadnak nem eladásra
ojan is van hogy megveszed és semmi gond nincsen vele, nekemse volt még
2t-nél vigyázni kell az ijenekre mert nem látod hogy mi van a motorba
tudom... olcsó a fenntartása és talán megbízhatóbb, mint a 2T. Nem tudom ezt sem pontosan, csak hallottam...
Tény, hogy 4T pitbike-om volt, imádtam, qrva jó volt... egy Speed-bike-os barátunk kipróbálta, azt mondta: "...hát van benne akarat!" Szerelőm meg azt mondta a blokkra, hogy qrva fasza... amikor megvettem csak karbifelújító szettet kellett enni hozzá... 2500 HUF-ból megvolt... :)
4T, kényszer-léghűtés, csak motorolaj... ennyi... a szervízigény meg a cserélendő alkatrészekről qrva sokat leírnak CBR125 riderek a fórumon... engem az is megfogott...
Egyébként (ahogy hallottam) az NSR is képes 4 liter körül enni(tehát 3-tól 5-ig el lehet menni vele).A CBR meg elvileg olyan 3.Itt most az a kérdés, mennyit ér a dupla annyi ló neked...vagy a tripla annyi.Az azért biztosan nem lesz pénztárca barát, amikor a 4t-t kell felújítani.Meg abban is kell évente mindenféle olajat cserélni.Tényleg! abban csak motorolaj van, vagy van külön váltó olaj is?
Nem vitatkozunk, persze, hisz' ismersz...
Ha fenntartás miatt döntenék, akkor CBR...
Mindhárom tetszik, tudod... Meg aztán ha megyünk konvojban, rendszámos géppel nem biztos hogy feszegetném a sebességhatárokat... szerintem egyikünk sem...
Egy biztos haver!Azt a gépet neked el kell adni.Ezen nincs filózás.Nézegess, vagy szólj, eléggé el vagyunk szórva az országban, akármelyik gépet le tudjuk csekkolni neked.És a totalbike népítéletet ne hagyd ki semmiképen!
Én nem vitázni akarok most(hisz tudod, hogy akármit választasz, várunk, és össze fogunk motorozni sokat...nincs innen messze tököl).De egy tulaj, persze h dícséri a saját lovát.Kérdezz meg olyanokat is, akik direkt eladták a motorjukat.Miért adták el.Sokkal inkább lehet építeni negatív kritikára, mint pozitívra.Én ha felmegyek Totalcar népítéletre, sosem a pozitív véleményekkel kezdem, hanem előbb tisztába kerülök a hátrányokkal(mégis csak a pénz hajtja ezt a nyomorult világot, és az alkatrész sincs ingyen.)...teccikérteni...a vizbő veszi ki a zoxigént
rs megy mint az állat? mentél vele?
mert én már mentem egy 97-essel
50-120 között tényleg jobban ment mint az én kopott dugós nsr-em
de utánna mentünk egy gyors kört
faluból kifelé eléggé lemaradttam aztán 130-nál már simán otthagytam az rs-t
biztos hogy van benne valami folytás mert az én régebbi motorom jobban megy végre, ezért is nem vettem újabb nsr-t mert azok is folytottak
próbálj ki egyet
ugyan akkora mint az 50-es csak jobban megy
CBR és az RS között vacilálok igazából... ha nem közösítetek ki ha más motorom lesz, akkor akár RS-sel is el tudok menni egy-egy talira veletek! :) Nem tudom, mert jó ez a gép, ami most van, a CBR valamivel megbízhatóbb, az RS meg iszonyatosan megy... passz, még nem tudom... ja ENZO, olyanoktól kérdeztem, akiknek eszük ágában sincs eladni az Rs-üket... :) Tényleg nem tudom, CBR lenne az ésszerű... 120-130-at bírnia kell, az meg nekem egyelőre elég lesz... de majd meglátjuk... addig is várok minden javaslatot, meg tanácsot!
te legyen a leg olcsóbb és ne a leg drágább
sokmindent ki kell kérdezni a tulajtól, volt ojan hogy elmentem motort nézni és 1 ótán át faggattam a tulajt, volt amit még őse tudott megmondani mert soha nem is jutott addíg eszébe
a te motorodra aki rámondta hogy mindenképpen kell neki látatlanba az tuti nem kompett vagy ez lessz az első motorja és semmit nem tud a motorokról
én nem veszek meg addíg motort amíg nem próbáltam ki és addíg nem is alkudozok mert ha nem teccik ahogy megy akkor fölösleges előre alkudozni
No skaccok, én egy óra múlva jövök!Addig is "legyetek jók, ha tudtok"
lehet hogy megveszed és 1 hónap múlva meg széthullik benne minden mert szar anyagokból rakták össze az eladásra és rákölthetsz 100000ft-ot mire normális motort csinálsz belőle magadnak nem eladásra
ojan is van hogy megveszed és semmi gond nincsen vele, nekemse volt még
2t-nél vigyázni kell az ijenekre mert nem látod hogy mi van a motorba
Aprilia RS - 200.000 HUF
Honda NSR - 240.000 HUF
Honda CBR - 298.000 HUF
Tény, hogy 4T pitbike-om volt, imádtam, qrva jó volt... egy Speed-bike-os barátunk kipróbálta, azt mondta: "...hát van benne akarat!" Szerelőm meg azt mondta a blokkra, hogy qrva fasza... amikor megvettem csak karbifelújító szettet kellett enni hozzá... 2500 HUF-ból megvolt... :)
120 a vége de akkor már nagyon szenved
úgyhogy tartósan 90-100-at tudja tartani
VÍÍÍÍÍ kezd pezsegni a fürdő ...monnyuk nekem lesz egy óra kimaradásom, de utánna gyüvök.
Ha fenntartás miatt döntenék, akkor CBR...
Mindhárom tetszik, tudod... Meg aztán ha megyünk konvojban, rendszámos géppel nem biztos hogy feszegetném a sebességhatárokat... szerintem egyikünk sem...
Qrvára megy... nekem bejött... ezek közül csak a CBR-t nem próbáltam még...
mert én már mentem egy 97-essel
50-120 között tényleg jobban ment mint az én kopott dugós nsr-em
de utánna mentünk egy gyors kört
faluból kifelé eléggé lemaradttam aztán 130-nál már simán otthagytam az rs-t
biztos hogy van benne valami folytás mert az én régebbi motorom jobban megy végre, ezért is nem vettem újabb nsr-t mert azok is folytottak
próbálj ki egyet
ugyan akkora mint az 50-es csak jobban megy