CBR és az RS között vacilálok igazából... ha nem közösítetek ki ha más motorom lesz, akkor akár RS-sel is el tudok menni egy-egy talira veletek! :) Nem tudom, mert jó ez a gép, ami most van, a CBR valamivel megbízhatóbb, az RS meg iszonyatosan megy... passz, még nem tudom... ja ENZO, olyanoktól kérdeztem, akiknek eszük ágában sincs eladni az Rs-üket... :) Tényleg nem tudom, CBR lenne az ésszerű... 120-130-at bírnia kell, az meg nekem egyelőre elég lesz... de majd meglátjuk... addig is várok minden javaslatot, meg tanácsot!
a cbr az kb. azt tudja mint az 50-es aprilia, valamennyivel jobb
nemtudom hogyan közlekedtél az nsr-el meg mennyi km-t raktál bele de azt biztos érezted hogy jobban megy mint az 50-es
aprilia rs 125 az szerintem egy utcai versenymotor nem vennék ojant utcára mert nem férek el rajta meg hosszabb úton nem kényelmes
az nsr sokkal emberbarátabb motor, túrázni jobb az biztos
Volt már szó róla, de hamar kiderült, hogy a legfontosabb dolgok mind-mind japánok benne.Hát, ahogy gondolod.Én sosem hallottam jót a digó rakétákról.Azért nem hiába van világszerte elterjedve erről ez a vélemény, arról meg az.Japánokról mit lehet hallani?Precíz, pontos, megbízható.Olaszokról?Gyors, szép, és hamar szétesik.Franciákról?Ahogy esik úgy puffan.Németekről?Megint csak precízek.Én úgy vagyok vele, hogy a nép szava mindíg megbízhatóbb egyénekénél(pláne ha tulajt kérdezel), mert sokkal nagyobb számú tapasztalat cseng vissza belőle.Szerintem is a cbr a legjobb lehetőség.
nem hiszem, azóta beszéltem Aprilia riderekkel... ugyanaz, mint az NSR... ha nem jobb!
A te NSR-ed, az én NSR-em is félig olasz, vagy több, mint a fele olasz... erről is volt már szó!
Vagyok... Aprilia miért szervízigényes szerinted? Volt már neked? :)
Amúgy azt hiszem józan ész, mert nem vagyok már teenager... csak kíváncsi voltam a véleményetekre! :)
Hol van már Fehér kollega?NE vacakolj már annyit!Ha józan ész, akkor CBR, ha FUN, akkor NSR, ha pedig maximalizmus(jó adag szervízzel), akkor meg Aprilia.A döntés az Öné...
Na szépek vagyunk.Azt senki sem cáfolta, amit te mondtál, azt meg a legelejétől tudtuk, hogy nem fog belőle folyni a benzin a kanyarban....tehát?Mert én emlékszem, ki kezdett vitázni.
Semmi gond cimbora!nem vagyok én sértődős, de mivel nem csak műanyag, hanem üvegszál is van rajta, annyira nem egyszerű.A gyurma pedig műgyantás, és tökéletesen homogén lett a többi anyaggal.Haladni kell a korral, a technika már nem csak a régi módszereket ismeri.NEm szarom a pénzt, hogy minden pöttyel fényezőhöz szaladgáljak.És hogy meddig fog tartani?Ezekszerint nem vagy tisztában az ipari ragasztókkal?...Nos erősebb tud lenni, mint egy heggesztés.
Szakikm jó úton jársz, csak nem akarod elhinni ami az orrod előtt van:)
A simson karbiból azért folyna a benzin(ha hagynánk) mert nem döntögetésre lett kitalálva, ezért aztán jó kretén helyen van a legtöbb BVF krabi szellőzője.
A delleket meg mindíg is szerelték sportmotorkra is, tehát annak a tervezésénél ELEVE SZÁMÍTOTTAK ARRA hogy a motorral nem csak bolbajár a hanzi függőlegesen, hanem alkalmasint bei sfogja dönteni.
Most néztem meg a képeidet- ne haragudj de amit a műanyagokkal műveltél, az kimeríti a barbarizmus határát. Nagyon kíváncsi leszek rá meddig fog tartani Neked az a ragasztóból gyurmázott cucc- én azt ajánlom, legközelebb vidd el inkább műanyagoshoz- sokkal tartósabb és szebb lesz a dolog...
Bocs a bele ugatásért!
Alapvetően nem különbözik a simson karbitól ugyan úgy műkszik, a simson karbit csak példának hoztam, áll a lábán a példa.
(továbbá, leírtam hogy azért nem tocsogtak verseny után a motorok a gpben mert ott is kötelező a gyűjtőedény, és nem a 80-as évek óta:)
Tanulságos amúgy megnézni egy átlátszó ufóházban mit művel a benzin ha jár a motor.
erősen hullámzik köze nincs ahhoz a szinthez, amit satatikusan beálíltottál.
Még ez első beírásban megválaszoltam mire való a kétoldali szellőzőfurat, nem én rugózok rajta két napja, ti nem hiszitek el
De persze, én csak mondtam valamit.A józan észnek viszont akkor is ellent mond, hogy egy ilyen motorból kanyar közben egyszerűen dőljön a benzin.És persze nem is történik meg.A sImsont pedig nem arra találták ki, hogy döntögessék.Ezt a karburátor oldalára kihelyezett túlfolyó is igazolja.Nem hiába vannak a mieink teljesen máshogy tervezve.De ha tévednék, akkor ÉN KÉREK ELNÉZÉST.
Ne haragudj Zoli, minden tiszteletem a tiéd, de most menj ki légyszíves, és nézd meg a Dellorto PHBH 28 FS karburátort a motoron....van a garázsban?Először is nem simsonokról volt szó.A kutyát nem érdekli hogy a simson mit csinál.Nem olyan sebességekről, és pláne nem olyan karbiról.Vagy 28as Dellorto volt rajtuk?Tehát akkor valószínű nem úgy viselkedtek, mint ahogy azt a mieinktől el lehet várni igaz?Mindazonáltal értem a logikád mentét, de ez egy teljesen másik redszer, úgyhogy nem kéne odavágni, hogy mekkora tapasztalatod van.Megint mondom, nézzmmeg egy régi Moto GP futamon egy kanyart.
Nagyon szeretem őket de sajnos nekem nincs
De még lehet
Csak az a baj a macskámat lehet kinyírná egy picit
Kár hogy ennyi mindenről lemaradtam,de nem volt időm feljönni
Köszi a gyors összefoglalást
nemtudom hogyan közlekedtél az nsr-el meg mennyi km-t raktál bele de azt biztos érezted hogy jobban megy mint az 50-es
aprilia rs 125 az szerintem egy utcai versenymotor nem vennék ojant utcára mert nem férek el rajta meg hosszabb úton nem kényelmes
az nsr sokkal emberbarátabb motor, túrázni jobb az biztos
A te NSR-ed, az én NSR-em is félig olasz, vagy több, mint a fele olasz... erről is volt már szó!
Amúgy azt hiszem józan ész, mert nem vagyok már teenager... csak kíváncsi voltam a véleményetekre! :)
Szakikm jó úton jársz, csak nem akarod elhinni ami az orrod előtt van:)
A simson karbiból azért folyna a benzin(ha hagynánk) mert nem döntögetésre lett kitalálva, ezért aztán jó kretén helyen van a legtöbb BVF krabi szellőzője.
A delleket meg mindíg is szerelték sportmotorkra is, tehát annak a tervezésénél ELEVE SZÁMÍTOTTAK ARRA hogy a motorral nem csak bolbajár a hanzi függőlegesen, hanem alkalmasint bei sfogja dönteni.
ezéárt van kétoldalt a szellőzője.
Most néztem meg a képeidet- ne haragudj de amit a műanyagokkal műveltél, az kimeríti a barbarizmus határát. Nagyon kíváncsi leszek rá meddig fog tartani Neked az a ragasztóból gyurmázott cucc- én azt ajánlom, legközelebb vidd el inkább műanyagoshoz- sokkal tartósabb és szebb lesz a dolog...
Bocs a bele ugatásért!
Alapvetően nem különbözik a simson karbitól ugyan úgy műkszik, a simson karbit csak példának hoztam, áll a lábán a példa.
(továbbá, leírtam hogy azért nem tocsogtak verseny után a motorok a gpben mert ott is kötelező a gyűjtőedény, és nem a 80-as évek óta:)
Tanulságos amúgy megnézni egy átlátszó ufóházban mit művel a benzin ha jár a motor.
erősen hullámzik köze nincs ahhoz a szinthez, amit satatikusan beálíltottál.
Még ez első beírásban megválaszoltam mire való a kétoldali szellőzőfurat, nem én rugózok rajta két napja, ti nem hiszitek el
és ami volt aprila az mekkera volt?
rm meg a drz jó példa erre