Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Jó, hogy itt vagytok, jöhetnek a vélemények:
Lehet, hogy elviszik az NSR-t jövő héten valamikor.
Akkor viszont mocit kell vennem (persze rendszámosban gondolkodom). A mostani lehetőségek:
1. 2001. évj. Honda NSR125
2. 2005. évj. Honda CBR125R
3. 1996. évj. Aprilia RS125
Na jöhetnek a vélemények, pro és kontra....
Egy példa az általam említett pozitív G erő hatásáról.Ezek nem tudom milyen motorok, de láttam már ilyesmit más géppel is, sokkal régebbivel is.

http://youtu.be/e5e4k2_1Ges
Most már határozottan fáraszt ez.
Oylasmiben vitatkozol, amiben nekem van tapasztalatom neked meg nemvan:)

Nem váletlen ám, hogy ezt írtam:
"amelyik pályán sok jobbkanyar van"

A simsonnak jobbra van a túlfolyója, jobbra domináns pályán menet után tiszta dzsuva a karbi alatt a blokk, és a blokk alja is, pedig elhiheted, hogy nem eresztnek függőlegesben.
Ugyan az a motor balos pályán meg nem szivárog.

Amúgy, a tólfolyó gyűjtőtartályba elvezetése kötelező pont ezért:)

Amíg nem hivatalosan racéztunk, addig törölgettük mióta hivatalos, azóta edény van, és race után biza ki kell önteni....
Jajj de jó, egy kicsi pezsgés Szeretek megvitatni dolgokat.(nem veszekedni, megvitatni)
De megint kérdezem én, hányszor láttál az előtted kanyarodó motorból benzint folyni?
Azon, "hogy az úszóház aljára csalja" mit értesz?MErt elvileg ugyanezt mondom, éás lovagolunk itt a nagy semmin.Mert hogy az úszóház alja erősen döntve van.Tehát a benzin odanyomódik az úszóház aljára.Ötödikes fizika, nem kell nagyon összeroppantani hozzá az elmét.Pörögj úgy , hogy közben egy pohár víz van a kezedben, és döntve tartod a poharat.Én nem is értem mit szarozunk ezen a témán.Már csak azt felejtettétek el, hogy az általad leírt erővektor, ami egy kanyar ívben(helyesen írtad), a kanyarból kifelé, de mégis előre mutat, és közben lefelé is(mivelhogy egészen pontosan 3 erővektor hat a benzinre.....mert itt nem a motorrról beszélünk most, hanem az úszóházban végbemenő dolgokról, ami bizony külön rendszerként viselkedik az esetünkben).Szóval hogy folytassam ezt a gondolatot(még nem számoltam ki, de erősen gyanítom, hogy bőven ébred már 70-nél is egy kanyarban akkora kifelé ható erő, hogy a benzin oda préselődik az úszóház (kanyar külső felé néző) falának, és esze ágában sem lesz lefelé kifolyni.
De jó, hogy ezt feltetted! ]:-)))
Erről eszembe jut a kölyökkor. Az ETZ-nél jobbakat még semmivel nem döntöttem.
Dupla-"szakállas" szimering az első telókba, leszorító bilinccsel, hogy ki ne lője, fele-fele motor és hidraulika olaj, 2,5 helyett 2,7dl, Brembo fék elöl...stb. Hány ruha kopott így lyukasra... ];oD
Ne hülyéskedj már! A kanyarban a centrifugális erőt a döntéssel ellensúlyozod, a gravitációs erő és a centrifugális erő eredője mindig a motor középpontján keresztül, az alátámasztási pontra fog mutatni (kerék), amennyiben együtt dölsz a motorral. Ha beülsz a kanyarba, akkor is minimális az eltérés. A gravitációs erőhöz hozzáadódik a centrifugális erő, mégpedig úgy, hogy derékszögű háromszög egyik befogója a gravitációs erő, a másik a centrifugáis, az átfogója (a kettő eredője) a motoron ébredő, középpontból a kerék felé ható erő, vagyis normális kanyarodás olyan, mintha a gravitáció nőne, ami a benzint méginkább az úszóház aljára csalja, kavésbé is lötyög... Lerajzoljam? ];oDDDDDDD
Ha nézed hátulról a haverodat, figyeld meg, hogy mennyivel ülnek jobban be a telók, egy jól bedöntött kanyarba, pont emiatt... ]:-)))
De a kék szimónak rendesen facsarodik a gumija milyen dönölűűűű
Rendben van...és hányszor láttál ezek alatt benzin foltot?......mégpedig azért nem, mert gyorsan mennek a kanyarban.nem álló helyzetben kell döntögetni a karbit.
NE pédalábklodjunk itten .Rendben, én ezt nem tudom biztosan, ezért nem fogok itten vitázni.De ha úgy van, ahogy monnyátok, akkor minden moto Gp futam elúszott volna a benzintől a 80-as----90-es években.Kiszámolva pedig nem fog kiegyenlítődni semmilyen eredő erő vektor, mert a benzin az úszóházban külön életet tud élni, mivel nem szerves része a vasnak.Azt egy külön rendszernek kell tekinteni.De hogy meg győződjek az állításomról, most elő fogom venni a 4 jegyűt, és ki fogom számolni az erőhatást.
Nem csúsztatok.
Nézd meg itt az 501-es motort, mondjuk a nnyira lehet dönteni.
Ezek a fiuk kikerülik az átlag nsr-est a kecsói pályán.

VAgy ezlink
Te vagy a Dobbermanos lány?!?! ]:-)))))))
Fantom?
Fehér ember nem felejt... ];oDDDDD
Mi az a pédaláb? Én oldalán-t írtam...
Túlfolyó, ami nem üzemszerű állapotban működik, hanem az pédaláb fekve. Leszedtem, kipróbáltam. Ha befogod, a benzin elönti a torkot, ennyi. Kanyarban (ha nem a vasat teszed életveszély stílusban a betonra, hanem vele dölsz), a centrifugális erő kiegyenlít, az eredő erő vektora ugyanaz lesz, mint álló helyzetben. De ha estél, akkor inkább az oldalán follyon, mint a torokba, nem? Szedd ki a karbit (15 perc, visszarakni ugyanannyi), kösd a tankra és töntsd meg. Olyan 70°-os dőlésnél kezd folyni, ami hasznos. Fogd be a csövet és próbáld úgy ugyanezt. Olyan 80 környékén megjelenik a torokba a benzin, ami vagy a hengerbe, vagy a légszűrőbe folyik.
Nekem ez a tapasztalatom... ]:-) Uff!
Szervusz Hölgyem!Bizony többször is felvetődött, hogy hova lettetek...Végül is Gandi képviselte a szebbik nemet rendszeresen.Túl sok dolog nem történt, a nyaralás nem nagyon gördült.MEgvitattuk a házasságban felmerül(het)ő hatalmi harcokat, az élet nagy kérdéseit, végigkísérhették a kálváriámat a fényezéssel(és a java még csak most jön, mert irtó rusnya lett), és elbeszélgettünk az autó versenyzésről.Valamint felütötte egy fantom kérdés a fejét, hogy mi acsudának néz úgy ki a gépeink karburátorja, mint egy sündisznó, amit történetesen csövekkel aggattak tele.......dióhéjban ennyi
Sziasztok.
Már rég nem voltam fent,de annyit írtatok már hogy nem jutok a végére
Ezért kérdem hogy volt valami fontosról szó amiről lemaradtam?
Nah megint leszakadt az ég.Szép mondhatom.
Ne csúsztass Egy simsonnal mennyivel lehet dönteni?Ráadásul ugyanolyan a két karbi?
Pont erre utaltam, hogy a kétféle személyiségtípus miként viselkedik.

Niylván vannak átmenetek, de jellemzően az emberek vagy iyklenek vagy oylanok.
Általábn két okból nem meccselnek emberek folyamatosan.
Az egyik típus azért mert megtanulta, hogy folyton veszít és jobb ha bele sem megy, a másik tudatosan kerüli.

A "szerintem" és azt hallottam jogos lenne más esetben, de ebben nem.
Ez pont oylan triviális, mint, ha esik az eső vizes leszel, lényegtelen, hogy hiszel e az elméletben vagy sem, akkor is megtörténik:)
Ne legyél abban nagyon biztos, hogy a benzin nem lötyüg össze vissza.

Simsonból tökéletes, soha nem folyó karbi esetén is szépen csöpög a benya, h sok jobbkanyar van a pályán.
Hát persze hogy óvatosan.Be lesz kötve az öv. Eddig én sem szoktam fönt lenni.De nekem tetszett.Azért remélem h Te nem vagy nagyon fáradt.
De ugye Zoli kolléga is leírta hogy milyen célt szolgál.
Háj!Este alvás helyett eszembe jutott az a túlfolyó mizéria.És arra jutottam h logikailag sem tudna(nem tudna) túlfolyóként müködni a 2 csõ.Hiába döntöd tankig.Hiszen kanyarodás közben a pozitív G terhelés miatt nagyrészt a karbi aljára szorul a benzin.Eszembe jutott h egy hosszú kanyarban sem áll le a motor.