Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

18 lehettem, mikor kedvenc ETZ 150-es motoromat betettem a liftbe, felvittem a 8. emeletre, majd megcsináltam a generált, fényezést, miegyebek. A végén nem lehetett ráismerni. Annyira szép lett, hogy két nap múlva el is lopták a ház elöl... ]:-((((
Nekem régen volt egy nagy hibám, kinyilatkoztatásnak tetsző, megcáfolhatatlannak hitt kijelentéseket tettem, soha nem téve oda, hogy "azt hallottam", vagy "szerintem". Nagyon sokat kerültek, éppen ezért, az 1 igazi barátom, meg rengeteget piszkált, mire rászoktam... ]:-)))

Véleményem szerint van igazság abban amit írsz, de ez csak egy környezetéből kiragadt gondolat, nagyon sarkított, így teljesen nem igaz. Hatás ellenhatás pl. kimaradt belőle, a személyiségtípusok is, stb. Frorence Litauer (remélem jól írtam) személyiségünk rejtett tartalékai könyve elég jól taglalja a témát, de hagyjuk pszichológia fórumot... ];oD
Csak óvatosan! Rég voltam fönt idáig! Jó Éjt még egyszer!
Szia-szia
En valahogy jobban szeretek biztosra menni. igen sztem ezért nem tetszik annyira a lovaglás.adrenalinnak meg ott van nekem isaszeg felé a kereszt emlékműves kanyar 140-el
Szintén, úristen ennyi az idő! Jó Éjt aki még itt van!
Pont ez benne a jó, hogy együtt lélegzel vele, együtt akar működni veled, viszont mindig megbízhatatlan lesz, hisz zsákmányállatok maradnak mind örökké, és nem tudhatod mikor ugrik ki a nyúl a bokorból.... , ez adja az adrenalint!
Jó éjt kell kívánjak.
Ne haragudj kedves hölgy, de muszály lesz aludnom.De feldobtad A napom ,az biztos.
Igen, valóban igaz.De a lovaglás sztem szebb dolog nem?
Na ezt viszont csodálni tudom.nem hiszem h képes lennék így érezni egy másik élõlényt.pláne, h az az állat egy különálló szabad akarattal bíró személyiség.Nekem a gépkezelés az erõsségem. persze lehet h menne, csak nem próbáltam még.
Mind a kettőnek meg van a szépsége. De az tény, hogy nagy a párhuzam...
És ezzel te mondad ki a következõ varázsszót:érzék.én 3 fajta vezetõt különböztetek meg: 1 van aki a büdös életben nem fog érteni a vezetéshez, csak beül, ede megy. 2 van aki vatera nem érzi annyira, de azért meg tudja tanulni, de sokkal többet kell küzdenie a sikerért mint a 3 "fajtának", akinek egyszerûen a zsigereiben van. persze tanulni neki is kell.
Szintén , ha lovon ülsz, és tudod, érzed, hogy hová teszi a patáját a következő lépésnél, , és azt tudod befolyásolni, azonnal könnyebb pl. megtalálni az elugrási pontot egy akadálynál
Igen.Örülök, mert tudom h érted, mirõl van szó(ha mondhatok bizalmasat, boldoggá tettél, mert kevés ember érti igazán a lényeget).Látod, a peldád miatt tetszik sokkal inkabb a természet.Sokkal szebb dolog egy élõlénnyel együtt "lélegezni" mint egy vacakq géppel.
És van egy óriási alap törvény! KIS LÉPÉSEKKEL ha kis lépésekkel haladunk, akkor egészen kis dózisokban találkozunk a krízis helyzetekkel is(mert azok meg úgyis lesznek)
Gyakorlat teszi a mestert Láttam már több éve futószáron küszködő lovast, van akinek nincs érzéke hozzá, az érzés számít, együtt élni a loval, egy testet alkotni! hasonló
Tudtam ám hogy ügyes vagy. Látszik rajtad. Próbálgasd majd azt is, h egy kavicsra az 1ik hátsó kereket rakod rá.Ha mind a 4 kerék helyzetét tudta rögzíteni az agy, akkor sokkal biztonságosabb lesz a kanyarodás.
A kontroll pedig egy nagyon ideillő varázs szó.Iszonyatos mentális képességek kellenek ahhoz hogy valaki verseny temponál is uralni tudja a gépet(megint egy fogalom:uralni...mert a vezetésnél több kell).
.
Tudod mi jutott erről eszembe! Egy bevásárlóközpont fekvőrendőreinek elemei közül egyet-egyet kiszedtek, itt Szegeden, és eléggé meglepődtem magamon, mikor érintés nélkül mentem át rajtuk, 1-2 cm hely maradt a kerék szélétől
van ojan amit tudsz hasznosíttani, én is tanultam már elég sokat mindenféle irományokból még itt a fórumon is lehet okosodni
de nem elég az ha elolvasod mert azt a motorozás közbe is meg kelle csinálnod és sokszor nem sikerül
főleg akkor ha bepánikolsz nem fogod tudni megcsinálni hiába tudod mit kellen csinálni nem tudsz cselekedni, nekem is volt már ijen de nem lett baj az ijetségen kívül
ezeket csak úgy tudod jól csinálni ha gyakorolsz, van úgy hogy nem jól sikerül
szoktak lenni vezetésteknikai képzések ahol ojan mutatványokat csinálnak amit te elsőre könnyűnek találsz de nem tudod megcsinálni
mint a rutinvizsgán amikor 8-ast kell csinálnod egy 200kg-s motorral az elég egyszerűnek tűnik aztán mikor elkezdesz kanyarodni akkor már parázol és az van benned hogy nem fog sikerülni és inkább le akarod tenni a lábadat akkor fogsz elesni
de mikor már többször megcsinálod akkor már rutinból megy és könnyűnek tűnik
na akkor próbáld meg ugyan azt úgy hogy ledöntöd a lábtartóig az már biztos nem fog menni pedig sokan meg tudják csinálni csak ők már sokat gyakorolták
ott van még a háttal egykerekezés angyal zoli figurálya amit nagyon kevesen tudnak megcsinálni
persze ehhez képesség is kell nem elég gyakorolni
van akinek nincsen jó egyensúlyérzéke
Nagyon jól látod.De itt nem csak a sebességrõl van szó.tudni kell, mennyire képes a rugó hirtelen visszalökni a futóművet, máskülönben hiába vagy gyors, vagy éppen óvatos, hisz a verseny tempó lényege az hogy határon vezetsz(ede itt belép egy új fogalom, a határon vezetés).Tudni kell mikor melyik gumivan mekkora a nyomás, hány bal, illetve hány jobb kanyar van a szakaszon, mert az egyik oldal valószínûleg jobban fog melegedni.mennyi a páratartalom, milyen az út...és ezt most rakd össze egy 140-160-as tempóval kanyargós úton. .Ne hogy félre értsd, nem oktattalak ki. Azt mondtam el, mit szeretek a vezetésben.
Egy tapasztalt autós, motoros gyorsabban mehet, mint a rutintalan, mert jobban ismeri saját, és járműve korlátait! A kontroll elvesztése miatt nagyon-nagyon nagy baj lehet! Ha már idáig eljut egy "pilóta", hogy ezt felismeri, már elindult a tanulás útján...
A nyelvtani és mondataszerkezeti hibákat kérlek nézd, el, ez a telefon még nem egy olyan dolog amiben meg lehetne bízni.T9 szótár. sokszor azután veszem észrew a hülyeséget, h elküldtem.