Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor mi a 4.?
Nekem 4 cső van!
Számolok, számolok... A megfejtés: 3 a karbi, + a tágulási tartáy?
Láttad a Markos-Nádas azon kabaréját, amikor az indián lőszer tartójáról faggaták a közlegényt?"Na mondja már, hogy hívják"..."jelentene nem tudom"..."Tegez"..."baszki akkor sem tudom".. Tehát akár még egy egész oldal szakirodalmat is ide írhatsz, akkor sem fogom érteni, amíg nem látom.
Olvastam :)
Nekem oda van kivezetve, összesen 4 cső!
Szerintem is, az egyik legszebb autó , de ez egy motoros fórum, és az NSR meg a legszebb 25-ös motor! Még a végén kivágnak a sok OFFért. Szerintem menjünk át a Vectra fórumra is... , biztos van valahol olyan is!
Tudod, az okos nők elhitetik a párjukkal, hogy ők a főnökök, közben pedig mindent ők írányítgatnak a háttérből..
Válaszoltam.
Megmagyaráztam.
Azon, amit bütykölök (NS 125 R) ugyanez a karbi, de a csövek elöregedtek, mászna le a helyükről, így csak találgatom, mi, hogy lehetett... ]:-))) Nem lehagyni akarom róla, hanem levezetni a váz alá, mint a másik (központi) túlfolyót... ]:-)))
De csak szerte mert nem látnak a gumi füsttől, ahogy elforognak a kerekek. Egyszer összeraktak egy turbós crx-el Kecskeméten.Apám!120-ig elforogtak a kerekei.
Nem tudom h baj-e ha lehagyod, de biztos, ami biztos, nem hiába lett oda tervezve.a mérnökök olyan dolgokra is gondoltak, amire soha nem fogunk rájönni.
Nagyon szép a facelift-es.az egyik nekem is olyan volt.gyönyörû hó fehér.10 hangszóróval.Jó dolog a gáz, de valóban are kell váltani néha benzinre, mert kiszárad a motor. Versenyszellem?Végre egy vagány nõ Kivancsi vagyok hogy vezetsz...De a lovagodnak nem lehet könnyű dolga.Körme sztem nem sok van
Az enyém a leggyorsabb autó, mert mindenki mögöttem jön...
Hosszú sorokban... ],oDDDDDD
Azért elöbb szétszedtem, megnéztem, sőt át is fújtam, hogy kiderüljön... Ott van az alsó túlfolyó mellett, a két oldalán.
Köszi, de valami nem áll össze a fejemben. Levegőztetni tudja a sima túlfolyó, ami az úszóház alján van. Amúgy ki kanyarodik úgy, hogy nem középen van a benzin? ];oDDDDDDDDDDD (na jó, néha tényleg leteszem a könykömet, térdemet, de az nem lehet akkora difi ];o)))
Értem a koncepciódat, nekem is megfordult a fejemben, de a túlfolyó ésszerűbbnek tűnik.
De a lényeg, tegyek rá kis csövet, és mehet le a váz alá, igaz?
Igen, az újabb faceliftes, benne van a gáz is! Így jóval olcsóbb furikázni... De mikor versenyszellem beindul, akkor mindig benzinnel megyek, mert gázzal nem szabad nagyon hajtani...
Na ehhez kéne látnom egy röntgen rajzot h ezt megértsem.
hát az hogy az oldalán van nem biztos h abban a járatban is végzõdik, ahol a benzin van.
Köszi.Csak kicsit "alkotgattam".akkor úgy né ki, olyan lett, mint akartam.Mondjuk gondoljodtam rajta pár napot h hogyan kellene.fényviszonyok, meg minden.bár túl fényes a háttér.
Tessék vigyázni magadra!Vectra. volt nekem is 2X us B Vectra.lesSmitva a tipikus opel betegségeket jó kis gép.Eme szerettem nagyon. Ede melyik B Vectra a régebbi, vagy. face liftes?Az 1.8 mar lép rendesen, és még pörgõs is. viszont beéri 7 literrel is.
nem túlfolyó az, hanem az ufóház nyomásmentesítő furata. Nélküle az ufóházban a benzin befolyása megállna, vagy nagyon lassú lenne, mert ugye megnövekedne a nyoműás.
HA meg urat van, akkor meg nem:)
Két oldalra azért va, mert ha oldalra döntöd a motort mert mondjuk kanyarodsz, akor ez egyik oldali alkalmasint benzinszint alá kerül.
H kettő van kétoldalt, akokr egy mindíg szabad
Nekem is ez jutott eszembe
De, ha az oldalán fexik a vas, akkor gyönyörűen túlfolyó, mert a tűszelep nem zár, a benzin folyik, a rendes túlfolyó nem működik, így a torokba menne a benya... ];-)
De ez csak logikusnak hangzik számomra, azért várom, hátha tudja valaki a tuti választ... ]:-)))
Hát éppen azért mondom h nem túlfolyó.