Láttad a Markos-Nádas azon kabaréját, amikor az indián lőszer tartójáról faggaták a közlegényt?"Na mondja már, hogy hívják"..."jelentene nem tudom"..."Tegez"..."baszki akkor sem tudom".. Tehát akár még egy egész oldal szakirodalmat is ide írhatsz, akkor sem fogom érteni, amíg nem látom.
Szerintem is, az egyik legszebb autó , de ez egy motoros fórum, és az NSR meg a legszebb 25-ös motor! Még a végén kivágnak a sok OFFért. Szerintem menjünk át a Vectra fórumra is... , biztos van valahol olyan is!
Tudod, az okos nők elhitetik a párjukkal, hogy ők a főnökök, közben pedig mindent ők írányítgatnak a háttérből..
Azon, amit bütykölök (NS 125 R) ugyanez a karbi, de a csövek elöregedtek, mászna le a helyükről, így csak találgatom, mi, hogy lehetett... ]:-))) Nem lehagyni akarom róla, hanem levezetni a váz alá, mint a másik (központi) túlfolyót... ]:-)))
De csak szerte mert nem látnak a gumi füsttől, ahogy elforognak a kerekek. Egyszer összeraktak egy turbós crx-el Kecskeméten.Apám!120-ig elforogtak a kerekei.
Nem tudom h baj-e ha lehagyod, de biztos, ami biztos, nem hiába lett oda tervezve.a mérnökök olyan dolgokra is gondoltak, amire soha nem fogunk rájönni.
Nagyon szép a facelift-es.az egyik nekem is olyan volt.gyönyörû hó fehér.10 hangszóróval.Jó dolog a gáz, de valóban are kell váltani néha benzinre, mert kiszárad a motor. Versenyszellem?Végre egy vagány nõ Kivancsi vagyok hogy vezetsz...De a lovagodnak nem lehet könnyű dolga.Körme sztem nem sok van
Köszi, de valami nem áll össze a fejemben. Levegőztetni tudja a sima túlfolyó, ami az úszóház alján van. Amúgy ki kanyarodik úgy, hogy nem középen van a benzin? ];oDDDDDDDDDDD (na jó, néha tényleg leteszem a könykömet, térdemet, de az nem lehet akkora difi ];o)))
Értem a koncepciódat, nekem is megfordult a fejemben, de a túlfolyó ésszerűbbnek tűnik.
De a lényeg, tegyek rá kis csövet, és mehet le a váz alá, igaz?
Igen, az újabb faceliftes, benne van a gáz is! Így jóval olcsóbb furikázni... De mikor versenyszellem beindul, akkor mindig benzinnel megyek, mert gázzal nem szabad nagyon hajtani...
Köszi.Csak kicsit "alkotgattam".akkor úgy né ki, olyan lett, mint akartam.Mondjuk gondoljodtam rajta pár napot h hogyan kellene.fényviszonyok, meg minden.bár túl fényes a háttér.
Tessék vigyázni magadra!Vectra. volt nekem is 2X us B Vectra.lesSmitva a tipikus opel betegségeket jó kis gép.Eme szerettem nagyon. Ede melyik B Vectra a régebbi, vagy. face liftes?Az 1.8 mar lép rendesen, és még pörgõs is. viszont beéri 7 literrel is.
nem túlfolyó az, hanem az ufóház nyomásmentesítő furata. Nélküle az ufóházban a benzin befolyása megállna, vagy nagyon lassú lenne, mert ugye megnövekedne a nyoműás.
HA meg urat van, akkor meg nem:)
Két oldalra azért va, mert ha oldalra döntöd a motort mert mondjuk kanyarodsz, akor ez egyik oldali alkalmasint benzinszint alá kerül.
H kettő van kétoldalt, akokr egy mindíg szabad
De, ha az oldalán fexik a vas, akkor gyönyörűen túlfolyó, mert a tűszelep nem zár, a benzin folyik, a rendes túlfolyó nem működik, így a torokba menne a benya... ];-)
De ez csak logikusnak hangzik számomra, azért várom, hátha tudja valaki a tuti választ... ]:-)))
Tudod, az okos nők elhitetik a párjukkal, hogy ők a főnökök, közben pedig mindent ők írányítgatnak a háttérből..
Hosszú sorokban... ],oDDDDDD
Értem a koncepciódat, nekem is megfordult a fejemben, de a túlfolyó ésszerűbbnek tűnik.
De a lényeg, tegyek rá kis csövet, és mehet le a váz alá, igaz?
HA meg urat van, akkor meg nem:)
Két oldalra azért va, mert ha oldalra döntöd a motort mert mondjuk kanyarodsz, akor ez egyik oldali alkalmasint benzinszint alá kerül.
H kettő van kétoldalt, akokr egy mindíg szabad
De ez csak logikusnak hangzik számomra, azért várom, hátha tudja valaki a tuti választ... ]:-)))