Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

rakjál a csavarra egy O gyürüt
ott úgysincsen nyomás ami kinyomná
mindenképp próbáld meg, szerintem az megoldja
már a számítógépét is ki kell ásni a hó alól
Az pedig bõven elég lesz.ha a 0 fokos olaj szivárog, akkor az 50 fokos csöpögni fog.
Andi!Láttam, h durva havazás ment azon a környéken.Nálatok milyen a helyzet?
az olaj nyáron 50 fok körül van
seráfitty...
Itt a bibi sz h nem a kuplung felõli deklibe megy bele a csavar, hanem a blokk közép jobb felébe, ezért szét kell hozzá húzni.
én meg bedőltem de csak azér mer az ly az pont az eggyik erősségem
Szivárog lassan.De nyáron ez sokkal rosszabb lesz.Fõleg forró motornál.Ezért nem szabad legyinteni fölötte.
Ja, nem-nem.Jól írtad, csak gyártottam egy szóviccet.
Na! köszi!Ha végképp behalf a project, akkor lesz hová fordulni.KÖSZI
Igen, én is így csinálnám, de ki is törölném, hogy az olajsárban se maradjon megragadva... ]:-)))
Végül is ez a tiszta munka. Bár utána jól átkell nézni hogy nemaradjon benne forgács. Szerintem célszerü mindjár levenni a kuplung felöli deknit és kiöblíteni tisztabenzinnel.
Én simán felfúrnám, nagyobb menet, nagyobb csavar, aztán kiöblíteném... ]:-)))
azt írta hogy néha csöpög az olaj szóval nem ojan vészes lehet a dolog
Akkor bocs, eléggé visszaolvastam, de ezt nem láttam. Azt hittem, azért keres még mindig megoldást, mert nem volt... ]:-)))
Mindenképpen meg kell fúrni, a tömítgetés nem tart, meg hőtágulás...
Fúrni, perselyezni kell, de utána ki lehet mosni a blokkot... ]:-))
már elég sok megoldast ajánlottunk korábban
én az O gyürüt meg a menetrögzítőt ajánlom
bocs, nehogy félreértse valaki, úgy értem megoldást nem tudott... Senkit nem akartam megsérteni! ]:-)))
Látom senki nem szól hozzá az olaj-csavarodhoz. Keresd meg vele a Szikszai Karcsit. Ősidők óta gyárt versenymotorokhoz is spéci cuccokat. Biztosan tud megoldást, nekem soxor segített...
Valahol a Mogyoródi út környékén van a műhelye, a száma 20 941-39-60
Ja ja elég rossz a hejesírásom . A csavart lehet túlhúzta az előző gazdi. Lehet megkéne próbálni egy kicsit rövidebb csavarral. Új menetet púrni macerás lenne mer forgács kerülhet a váltóba. Esetleg valami gyantaszerü anyaggal megkenni a csavart és úgy behajtani hogy tartson de igény szerint kivehető is legyen utána.
No én nem tudom. ....nem sokkal volt dolgom eddig.
Baja? az egy helységnév
nem merem meghúzni, mert el van nyalva a menet vége, és szivárog az olaj.Furcsán is viselkedik meghúzás közben.nagyon félek h rossz a blokkban. menet.
mindegyik jó
talán a wössner a leg jobb, mivel drágább