Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen igen, először csak a blokkot hagyták meg, de minden mást lecseréltek, ez volt az NS 125.

Utána cserélták le a blokkot is, de az meg mintha már egybeesett volna az aluváz bevezetésével.

Magyarul, az NS egy továbbélő blokk új futóművel, az NSR meg egy tök új motor volt.
Na akkor mégeccer:)

Volt tehát a 80as években MB, abból lett a vizes változat az mbx.
ebből volt 80-80-125 ös.

Az mbx 125 blokkja gyakolratlag azonos az ns 125 blokkjával, iylenformán vélhetően a tieddel is, ami uygan nem F es, hanem R es deszerintem ez mindegy:)

Annak a blokknak a törzsfejlődését én az MB ig tudom visszavezetni, korábbtra nem, mert nem merültem bele a hondába.

Mindenesetre a japánok úgy fejlesztettek mindíg is, hogy évente picit reszeltek a cuccon, de sorbaálíltva a modelleket jól látható hogy mi miből származik.
Olykor tötálisan leváltották a mdelleket ilyen volt amikor a 80as évek legelejéről származó blokkot lapvetően átalakították és az NSR nek önálló blokkja.

A korábbi blokkoknak(MB satöbbi) is biztosan megvan az európai korábbi megfelelője, az NSR blokkja vagy rotax már eleve, vagy csak baromira ugyan olyan mint a korabeli rotaxok:):)
(mint mondtam nem értek a hondához, ezt valami spcialista jobban tudja)


Még egy adalék a motorblokkok továbbéléséhez:

Az mbx blokkját szinte változt naatás nélkül tették bele az először NS1nek, majd aluvázzal NSR -50-80 nak nívott motorba.
Az nsr 80 kb egykoru az nsr 125 tel.
VAn még kiskerekű gyerekversenymotor, NSR 50 néven, abban is az MBX blokkja van.
Igen, a blokk ugyanaz, de szinte semmi más... ]:-(((
Nincs ötletem sajna.

Az mbx 125 jó ritka motor, pedig a blokkja kb azonos az ns-sel.
jó éjt pajti.
Találsz benne a belső műanyag héjon egy dátumbélyegzőt, középen évszám, és a nyíl mutatja a hónapot. Már nem emlékszem, hogy 2 vagy 5 év volt az élettartama. Ne add el, ne nyírj ki egy csóró kezdőt! ]:-)))
mind 2 kizárva. a csiszolas még túl jó is, és tisztítottam a sprayt. mind1 eltörom akkora darabokra, h beférjen a kályhába, elégetem, aztán táncolok a hamvain.
köszi, jó hogy szóltál.akkor polc. ..vagy vatera.
B...szd meg...
Két lehetőségre gondolok, egyiknek sem fogsz örülni (nekem ilyen volt az egyik oldalidomon egy részen a festés amikor megvettem):
1. nem tökéletes a csiszolás, azon a részen darabos lett... erre ha rátolod a több réteg festéket, akkor egyre erősebben fog látszódni...
2. fröcsköl a festéked... minden réteg fújása után tartsd 3-4 mp-ig fejjel lefelé a flakont és fújj! Ha öntisztító, akkor kitisztul a lyukn körül, letolja a festéket... ha nem akkor ronggyal szedd le... mert ha közel marad a lyukhoz, akkor fújás közben befröcsköli a felületet...
De most már tényleg megyek, holnap kitárgyaljuk... és addig NE verd szét, NE gyújtsdf el a gépet!
Jóéjt!
Sziasztok!
A régi sisakoknak volt egy élettartama, megöregedtek, aztán repedtek szét. Dísznek használd csak, mert életveszélyes... ]:-)
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...

hátha valaki kedvet kap
sokat kell polírozni, de szerintem eltüntethető.
Sajnos ez van a régi dolgokkal. mindíg a macera.
olyan mint a narancsos fényezés, csak sokkal kisebb pöttyök vannak.ezt a polír eltünteti, vagy gyujtsam fel?
Letöltöttem, átfutottam. Használható, de nem az igazi...
Na várjunk... mi szemcsés? Az idomon a fényezés?
Most viszont én is lépek aludni... K.O.
Jó munkát cimbora! Aztán pihenj is!
Jóéjt többieknek is! Sziasztok!
Hány réteget kell erre fújni?szemcsé a teteje
Ha ennyire belejöttél... hát nyomjad neki! :)
Én sem találtam...
Lehet felújítom. úgyis marad még festék is.
Ez valami retro-túra vagy retro-speed vagy retro-f...sztudja... de meleg az biztos!