Ilyen az MVX blokkja:link
Két henger soros, és egy áll.
Mindhárom henger vasból van:)
Volt még a hondának más furcsa kétüteműje is, például az NS 400.
Az is három hengeres, szintén vashengerek, és a három közül csak kettő poweres, amivalljuk be eléggé agyalágyult megoldás:)
Rűáadásul ekkoriban az európai konkurencia minőségibb része, már nemhogy vashengert nem csinált, de jó 10 évvel korábban is volt már nicasilos (Olasz:) szériamotor (MAlanca néven például) de többi japán konkurens is alunegerrel tolta már a 80as években.
Mondok egy nagy titkot: szerpentinen oda lehet tenni a kanyarban a CBR 900RR-t egy Suzuki Savage 400 -assal is, csak tudni kell dönteni... ];oDDD Vagyis az élvezet része még azon is megvan.
Egyébként a lassabb gépekről látni a tájat is, ha nem kell rohannod, mint az állat. Mi soxor túráztunk Erdélyben úgy, hogy 125-ös MZ-k mögött baktatott a csapat, 70-el, és nézelődtünk... ]:-)
Hát ilyen későn a fújást hagyd abba... , nagyon bezsongtál...Mindent ilyen lelkesen csinálsz amibe belefogsz....?
Egyszer már borultam el még a Malagutival, egy sín váltó volt a bűnös, na meg persze én...na meg az a majom aki szembe jött, és nem volt olyan kedves nekem helyet hagyni az aszfaltos részen....Egy hatalmas kékes-zöldes-lilás folt lett a bal fenekemen, túléltem.....
Akárhol Gyorsulási pilótaként megtanultam h nem az számít h mennyit mész, hanem az h mennyi idő alatt érsz oda
jóvan-jóvan, csak viccőtem.Az biztos egyébként h ésszerűbb választás.Ha ez a gép nem jön össze úgy ahogyan akarom, akkor nekwm is az lesz.csak nekem nem lenne arra pénzem.gondolom azok sokkal drágábbak.
Az nsr elődje egyártelműen az NS, annak meg az MBX, annak az MB.
A 80-as években volt a hondának egy érdekes és rendkívül perverz 250 es motorja az MVX azon gyakolratilag három drab MBX 80as henger volt.)
Na az biztos hogy az utazási élmény számít igazán.s nem értettem jól.mit hagytam hova?az a baj h nem csináltam ilyet még.csak 1X és az is fekete fújás volt, annak meg mind1 egy lökösön.Ez a mutatvány egyébként 3 ezer-ben van kb.De nehogy már elboruljál!azt csak nekem szabad!nem állna jól a sebes bőr sztem.
Akkor csináld úgy ahogyan tanácsolták, de nekem ne sírj ha nem lesz fasza! :)
Nézegettem a CBR fórumot, kérdeznem sem kellett, mert volt egy hasonló érdeklődő elöttem... nem rossz az a gép... max 120-130 km/h a vége, de nekem asszem elég lenne... hol tudnánk jobban odahúzni neki?
Csak nyugodtan, ne kapkodj, fórumozás közben úgysem a fújásra figyelsz...,remélem már ráhagytad....
Egyébként az enyém meg nem valószínű, hogy le lesz fújva idén, mert most nincs rá keret, úgy hogy az sem lesz egy álom látvány, csak messziről nézve Meg amúgy is, most újrakezdő leszek idén, ha elborulok vele legalább nem sajnálom majd annyira... de tök mindegy hogy néz ki ha megvan rajta az élvezet...
Jóvan, csak bepróbálkoztam(úgy is mondhatnám h lovagiasan egér utat adok:) ).az biztos h mindenki a saját döntését kénytelen vállalni.Figy! ha majd talizunk1remélem Szegeden), légyszi ne nézz majd rá a való oldali idomra....nem hiszem h szep lesz.
Én csak 1 dolgot tudok a cbr 125 rõl.higy pont fele annyi erõs mint az nsr.sztem megrohadnál rajta.az is igaz h sokkal tovább gép, és sokkal kevesebbet kajál
Két henger soros, és egy áll.
Mindhárom henger vasból van:)
Volt még a hondának más furcsa kétüteműje is, például az NS 400.
Az is három hengeres, szintén vashengerek, és a három közül csak kettő poweres, amivalljuk be eléggé agyalágyult megoldás:)
Rűáadásul ekkoriban az európai konkurencia minőségibb része, már nemhogy vashengert nem csinált, de jó 10 évvel korábban is volt már nicasilos (Olasz:) szériamotor (MAlanca néven például) de többi japán konkurens is alunegerrel tolta már a 80as években.
Egyébként a lassabb gépekről látni a tájat is, ha nem kell rohannod, mint az állat. Mi soxor túráztunk Erdélyben úgy, hogy 125-ös MZ-k mögött baktatott a csapat, 70-el, és nézelődtünk... ]:-)
Egyszer már borultam el még a Malagutival, egy sín váltó volt a bűnös, na meg persze én...na meg az a majom aki szembe jött, és nem volt olyan kedves nekem helyet hagyni az aszfaltos részen....Egy hatalmas kékes-zöldes-lilás folt lett a bal fenekemen, túléltem.....
jóvan-jóvan, csak viccőtem.Az biztos egyébként h ésszerűbb választás.Ha ez a gép nem jön össze úgy ahogyan akarom, akkor nekwm is az lesz.csak nekem nem lenne arra pénzem.gondolom azok sokkal drágábbak.
A 80-as években volt a hondának egy érdekes és rendkívül perverz 250 es motorja az MVX azon gyakolratilag három drab MBX 80as henger volt.)
Itt 88-tól írják
Innen jött a fox-eye is
Nézegettem a CBR fórumot, kérdeznem sem kellett, mert volt egy hasonló érdeklődő elöttem... nem rossz az a gép... max 120-130 km/h a vége, de nekem asszem elég lenne... hol tudnánk jobban odahúzni neki?
Egyébként az enyém meg nem valószínű, hogy le lesz fújva idén, mert most nincs rá keret, úgy hogy az sem lesz egy álom látvány, csak messziről nézve Meg amúgy is, most újrakezdő leszek idén, ha elborulok vele legalább nem sajnálom majd annyira... de tök mindegy hogy néz ki ha megvan rajta az élvezet...
ne csiszolj a rétegek felvitele közben!