Mondjuk teljesen normális, h ha vált az is.Főleg, h a tieteké már nem kerek foncsorú, már teljesen érthető is, h átvált.De az enyém biztos, h egyszerre világít.
nekem 2000 fölött már jól tölt
3000-től kicsit visszaveszi a töltést és attól fölfelé azt megtartja
már megmértem
nekem csak alapjáraton merítti le az aksit világíttásal de ojan sokat nem szoktam alapjáraton közlekedni hogy lemerüljön
Nekem nem megy mind a négy izzószál. Vált közöttük ha jól emlékszem. De meg fogom már nézni. :) A munkahelyemen van a moci fűtött helyen. Reggel mjad megnézem. Ki voltak égve az izzók elől. Mikor megvettem akkor cseréltem ki őket de úgy rémlik hogy átvált.
Azt találtam a manualban, hogy a kerek lámpás teljesen burkoltnak 276Wattos az áramtermelő része, ezért az el fogja bírni a nagyobb izzót.Írja azt is a manual, h hol kell rámérni az alternátor teljesítményére.
Meg tudod írni, mennyibe kerülnek?Ha én is szerzek ilyet, bele rakhatom a 35Wattos izzókat.Egyébként az a poén, hogy nem a foncsorral játszottak.Lehet h őrültség, de én belenéztem, és ha felkapcsolod a refit akkor mind a 4 izzószál világít(nekem legalábbis a kerek lámpáson).Ezért filózom annyit a dolgon.Ha nem így lenne, akkor simán beleraknék 50/50Wattosat is, mert kiszámolva azt is bírná.Mire a Simsonon átterveztem a világítást, egy egész tél eltelt. Mennyi filózgatás volt.Mit hagyjak ki, mit melyik rendszerre terheljem stb.
Lehet kapni ebből nagy a választék színben és felépítésben is. Én ezeket vettem. Célszerű pirosat venni a fehér nem az igazi a piros brával.
A tompított kell városban is, de nem oszt nem szoroz elől ugyan úgy úgy 2x25W tompítottnál és 2x25W reflektornál is a fogyasztás csak a fókuszálás más.
Igen, én is ezt számolgattam, viszont városban refit meg nem használ az ember. A késésert hátsó jelzõfény viszont prima megoldás!Komplett cuccot tudtál ilyet kapni, fagy csinálni kellett?
Az a baj a konstrukcióval hogy kénylemes városi gurulgatásnál power alatt használva világítással merül az aksi. Többet fogyaszt mint amennyit tölt. Városban folymatosan nem lehet 5000-es fordulat felett tartani. Gyakran előfordult, hogy totál lemerült és nem indult be. Miután ledre cseréltem a féklámpa 25/5W izzóit és elől a H4-est, utánna sosem volt ilyen gondom.
A WD40 nem hosszan tartó megoldás azzal folyamatosan ápolgatni kellene. Én a gépzsírra szavazok akár egy nagyobb fecskednővel is tele lehet nyomni a bowdent és nagyon hosszú időre meg van oldva a gond.
Létezik bowden pucolásra-olajozásra egy parasztos, de hatékony müdszer.
bele kell baszni az egészet valami oldószerbe, gázoljba, benzinbe, bátrabbak fékfolyadékba.
(fékfolyadék uátn öblíteni kell)
Után ugyan úgy összetekerbe bele kell az egészet mártani motorolajba pár napra, majd felakasztni, és kicsepegtetni(dettó őár nap)
Az egész ház megszavja magát, és oda is bemegy az olaj,ahobá méképpennem menne.
ennél mér csak a nyomós zsírozás jobb, de ahhoz meg célszerszám kell.
Érdemes még probálkozni mosás után zsírsprével.
Az amíg el nem páűrolog a vivőanyaga folyik, utána meg kolloid állagú lesz és a helyén marad.
3000-től kicsit visszaveszi a töltést és attól fölfelé azt megtartja
már megmértem
nekem csak alapjáraton merítti le az aksit világíttásal de ojan sokat nem szoktam alapjáraton közlekedni hogy lemerüljön
motorolaj az igazi
A tompított kell városban is, de nem oszt nem szoroz elől ugyan úgy úgy 2x25W tompítottnál és 2x25W reflektornál is a fogyasztás csak a fókuszálás más.
bele kell baszni az egészet valami oldószerbe, gázoljba, benzinbe, bátrabbak fékfolyadékba.
(fékfolyadék uátn öblíteni kell)
Után ugyan úgy összetekerbe bele kell az egészet mártani motorolajba pár napra, majd felakasztni, és kicsepegtetni(dettó őár nap)
Az egész ház megszavja magát, és oda is bemegy az olaj,ahobá méképpennem menne.
ennél mér csak a nyomós zsírozás jobb, de ahhoz meg célszerszám kell.
Érdemes még probálkozni mosás után zsírsprével.
Az amíg el nem páűrolog a vivőanyaga folyik, utána meg kolloid állagú lesz és a helyén marad.