Újra számoltam, és igazából nem, tudom miért írtak a mérnökök 4 Amperes akkut a 35 Wattos izzóval szerelt modellhez.Én inkább azt mondanám h azokat inkább 6 amperessel(vagy magasabbal) kéne hajtani.Figy.Ki kell próbálni, és ha merül az akku, akkor nem jó bele.
Nem kell, nagyon cserén törni a fejed.A gondozás mentes akksik sokkal tovább húzzák.A savas akkuk olyan 5-7 évig, de ezek sokkal tovább.Apámnak a verdában több mint 8 éves.
az az igazzzzi .Azzal nem lesz sok bajod.Persze azt is be kell vinni hidegben(vagy lehet h az már jobban bírja).És a merítést is jobban tűri.)Kiszámoltam a gyári mérnökök biztonsági ráhagyásaival 8.8 Amperes akku kellene igazából a 35Wattos izzókhoz.Ehhez képest a manual még a 35Wattos rendszerbe is 4 Amperes akksit írt elő, szóval a gyár mérnökei szerint hivatlosan is kijelenthetem, h meg lehet próbálni hú mekkora agymunka
Pár éves lehet, ha már le van róla kopva a felirat....de indokolt újat venni ilyen esetben, akkor is ha nincs vele gond? Az előző tulaj nem tudta megmondani mikori, sejteni vélem, hogy még az ő előtti tulaj vette...Akkor min. 2,5 éves, gyors fejszámolással, de ennél lehet régebbi is....
Akkor linkeld a Rap-pet... bár én most rögzítem a HOT-X Live-ot, aminek az első részét belinkelzem az előbb... most egy darabig nem hallgatok mást... ez nagyon vicsorgós...
NEm lehet ilyen.Hiszen akkor a gyárból az új motort is úgy adták volna ki, hogy :"tessék itt egy 8 amperes akku, amíg bejáratódik, utánna cseréljék majd 4 amperesre".Nem igazán vannak megkoptatva gyárilag sem.Szerintem túl passzentos lett az a munka, és a gyárban azért pontosabbat tudnak.....szerintem.
Ezen honlap alapján a harmadiknak felel meg, ami azt jelenti, hogy 3Ah-s. Méretek szerint tudtam csak beazonosítani....a típus is teljesen lekopott.