Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jo generál után ha jol megvan csinálva nagy a kompresszió és akkor izmosabb aksi kell
megpróbálom kiszámolni a megfelelő akkut.
Köszi, akkor marad!
hát ha jó vele akkor felesleges venned
Baszki... nekem 3Ah-s van... de gond nélkül indul és megy vele... vegyek bele 4-est vagy jó ez is?
Erre nincs ráírva...
Na akkor azért bírja jobban, mert csokinak 6 amperes.Így már más a helyzet.
Sebaj.Meg tudod nézni, nem kell méregetni, mert rá van írva az oldalára.
Ja, csokitól kérdeztem, mert azt írja h neki bírja a 35 wattos izzókat.Én nem merem innentől kezdve 3 hétig állva hagyni.Tegnap alig akart indulni 2 hét után.Persze lehet, h nagyon hideg van már, meg elpárologhatott a karbiból is a beznin, meg sok minden lehetett, de én nem várok megint a járatással ennyit.
hopsz csokitól kérdezted, mindegy én is válaszoltam....
4amperos a gyári. bár nekem motorgenerál utána 4 es nyögvenyelősen inditotta aztán vettemegy 6ost azsimán
Fogalmam sincs, sajnos, ki kéne mérni...ezzel vettem, tehát azt sem tudom mennyi idős De viszonylag szépen indult, még legutóbb is mikor kb. 3 hete beindítottam, akkor már állt vagy 3 hetet. kopp-koppp. Gyorsan lekopogtam, nehogy legközelebb megszívjam....
Háttérzenének:
http://youtu.be/1vS5DWzKjzU
vicsoroghatsz!
Tényleg mekkora a gyári akksija a dupla körlámpásnak?
Hány amperes az akkud?
Hát nem tudom.Akkuban tényleg igaz, h minél erősebb, és drágább, annál jobb.Nekem egy 4 amperos van(ami ha jól tudom nem is nagy), és tegnap majd 5 percig indítóztam, mert nem akarta elkapni.Már kezdtem aggódni, amikor beröffent.
Jelentkező biztos lenne és mekkora az az aksi ami ezt jobban bírná, minimum hány amperos?
Akkor megbízható a gép rendesen?Ennek örülök, mert ha egy ilyen döglik le az úton, azt haza tolod(hacsak nincs zsebben cdi elektronika )
Ahogy néztem a képet, csak szépen nézel a szemecskéiddel, és hazatolja bárki a motort, úgy hogy még rajta is ülhetsz .Csak abban az esetben ajánlom, ha nagy távokon kapcsolod be.Az áramtermelő része csak 5000-fölötti fordulaton bírja a fogyasztást, és akkor sem mehet semmi egyéb fény(pl fék, vagy index).Tehát azért meggondolandó.De ha kis Amperszámú akkud van, akkor hamarabb meg is döglik.Pláne, ha 5000 alatt refizel.
hidegen 4 m tolás elég neki
melegen meg 2m

Érdemes próbálkozni? Aztán nem szeretném ha estére mire indulok haza, lemerül az aksi, egyedül nem tudom betolni , bár biztos találnék jelentkezőt aki segítene
Nem igazán mind1, mer ha nincs meg a megfelelő fordulat az alternátornak, akkor pont a fesszab fogja az akksiból kifelé irányítani a naftát.Ez a dolog az akku miatt izgalmas, nem a fényerő mikatt.Én ezért hezitálok a 35Wattos izzón
mindegy mijen fordulaton megy mert a fesz.szabályzó rendezkedik a villanyba
amugy 3000-ig jól világítt és ott kicsit visszavesz belőle és az már nem változik tovább
Nem csodálom.Csak 5000-nél termel eleget neki