HÚÚÚ Egyszer volt szerencsém egy marha nagy szerencséhez.Az volt a mázlim hogy a fél tonnás jószág nem lépet plusz egyet beljebb.Ígyis elkaptam a feje szélét.
Én szerintem a hideg fény soha nem lesz az igazi a járműiparban(máshol lehet de ott sztem soha).Tanzultam autóvillamosságból, hogy egyszerűen nem tudják megoldani a fényterítési problémákat.A fényspektrum is másra való.Az emberi szemnek sem jó, nem emeli ki rendesen a kontrasztokat(habár úgy látszik).Engem kifejezetten zavar szerelés közben is a ledes lámpa.
Ebben nem értek egyet, a színházi technikában is 1-2 éven belül teljesen átveszik az uralmat, ma már nagyon komoly teljesítményre képesek mnimális fogyasztással. Az tény hogy fura de meg lehet szokni.
Elmondta nekem az ismerős a magán webes oldalt, de csak nem jön be.Az ipari oldal:www.amester.hu Biztosan tudtok infót kérni a másik weblapról.De még kérdezek én is.
A neten sok helyen meg lehet találni de mint mondtam a régi motorom NSR Raiden volt abban más a foglalat H4-es. A macskalámpásé BA20D ha jól emlékszem, ilyen foglalattal sajna nem láttam még ledeset.
Amúgy szinte nulla fogyasztás nem meríti az aksit és a fénye nagyon szép, a Xenont simán veri. :) Nagy sikere volt.
Én olyan igazi talin még csak egyszer voltam,akkor is vittek mert nem volt még mocim.
Akkor szerettem bele a Hondába (igaz Kawás találkozó volt)
Izzó téma? A válasz: Acerbis Diamond streetfighter fejidom halogén izzókkal! Yeah!
Amúgy szinte nulla fogyasztás nem meríti az aksit és a fénye nagyon szép, a Xenont simán veri. :) Nagy sikere volt.
http://youtu.be/qholYrAf4GU