Nem
Bár most én is nézegetem az új nsreket,mert az enyémet a túrák elött még úgyis javítgatni kell,és lehet vennék egy rendszámosat,de szerintem az még nem ezen a nyáron lesz
jaj az apriliárol is akartam irni
én egyszer próbáltam egy 97-est az még azért jó gép
elég magas vagyok 185cm
ráültem az apriliára elég fura volt
az ülése magasabban van az nsr-hez képest ami nekem jó dolog de amennyivel magasabban van az ülés annyival alacsonyabb a kormány és nagyon közel van, legalábbis az nsr-hez képest
tehát fekvőtámasz gugolva motoron című produkciómat adtam elő
futómű keményebb, műszerfal fapados, utast nem ültetnék mögém
egyszóval pályagép
10km elég is volt belőle
versenyezni vennék egyet de utcára nem
elektronikája is elég betegeskedő
Egyenlőre én is rendszám nélküli vagyok.
Volt Apriliám de nem kellene többet a Honda után. A rotax blokk egy rémálom. Amennyit azt szereletem az hihetetlen. Ha valamit megcsináltam nem tartott 2 hétig. Papírból van az egész. Törnek a lábtartói ááááááá ha hozzám vágnák se kellene mégegyszer Aprilia.
Volt 125-ös 50-es ből kettő is. Egyik sem versenyezhet a Hondával. A 125-erősebb egy kicsit az tény de más pozitívum nincs.
egyik régi kedvenc témánk a ki mijen olajra esküszik
ami jó ezekbe a gépekbe, eddíg ezek már bizonyítottak, és jók:
castrol power1
agip speed
repsol moto competicion
motul 710
amit még ajánlani tudok
motul 800 (ha sok pénzed van akkor ez a leg jobb)
repsol moto sintetico (ez olcsóbb mint a competicion de szerintem ugyan az, használtam már)
elf moto xt (most ezt használom eddíg ez a leg jobb ár/érték arányú amit próbáltam)
a competicion-al ojan 8000km-t motoroztam teljesen jó nem teljesen égeti el a motor ezért mindíg csöpög a kipu végéből, amugy semmi gond vele
ja és ezekből mindíg azt kell venni amire rá van írva hogy 2T
mivel 2 ütemű a motor
Akinek vacakol bizonyos fordulaton a moci, mindenki nézze meg a gyertyát a gépben.Volt egy sejtésem, és lehet h beigazolódik, ugyanis nem a gyárilag előírt pilács vanb a motorban
Jó ötlet, akkor a te részedről sátor ugye?.Rendben.Mindenki írja le úgy, ahogy csoki.Szerintem elég vegyes lesz.Megérthető.Van aki ezt szereti, van aki azt.Én speciel direkt egy kis nomádkodásra vágyom
szerintem inkább legyen a sátor
ha nagyon meleg lessz napközbe akkor az jobb este
meg ha valaki mégse tudna elmenni akkor nem buja be a faház lefoglalási díjat
A Castrolt kérdezem.Nagyjából ez a felső kategória egyezik(mert hogy ez biztosan a 2t olajok teteje).Majd ha arra jársz, nézd már meg ezeket lécci.Félek h átvertek.
Bár most én is nézegetem az új nsreket,mert az enyémet a túrák elött még úgyis javítgatni kell,és lehet vennék egy rendszámosat,de szerintem az még nem ezen a nyáron lesz
én egyszer próbáltam egy 97-est az még azért jó gép
elég magas vagyok 185cm
ráültem az apriliára elég fura volt
az ülése magasabban van az nsr-hez képest ami nekem jó dolog de amennyivel magasabban van az ülés annyival alacsonyabb a kormány és nagyon közel van, legalábbis az nsr-hez képest
tehát fekvőtámasz gugolva motoron című produkciómat adtam elő
futómű keményebb, műszerfal fapados, utast nem ültetnék mögém
egyszóval pályagép
10km elég is volt belőle
versenyezni vennék egyet de utcára nem
elektronikája is elég betegeskedő
Igazából én csak a cipekedés miatt gondoltam a házikóra.
De bárhol elalszom ha kell
Már bocs,de szerintem nem kellene bunkózni mikor nem is ismersz...
Nekem OK!
majd bevárunk
Volt Apriliám de nem kellene többet a Honda után. A rotax blokk egy rémálom. Amennyit azt szereletem az hihetetlen. Ha valamit megcsináltam nem tartott 2 hétig. Papírból van az egész. Törnek a lábtartói ááááááá ha hozzám vágnák se kellene mégegyszer Aprilia.
Volt 125-ös 50-es ből kettő is. Egyik sem versenyezhet a Hondával. A 125-erősebb egy kicsit az tény de más pozitívum nincs.
ami jó ezekbe a gépekbe, eddíg ezek már bizonyítottak, és jók:
castrol power1
agip speed
repsol moto competicion
motul 710
amit még ajánlani tudok
motul 800 (ha sok pénzed van akkor ez a leg jobb)
repsol moto sintetico (ez olcsóbb mint a competicion de szerintem ugyan az, használtam már)
elf moto xt (most ezt használom eddíg ez a leg jobb ár/érték arányú amit próbáltam)
a competicion-al ojan 8000km-t motoroztam teljesen jó nem teljesen égeti el a motor ezért mindíg csöpög a kipu végéből, amugy semmi gond vele
ja és ezekből mindíg azt kell venni amire rá van írva hogy 2T
mivel 2 ütemű a motor
gyárilag NGK BR9ECS kell bele
belerakod, meghúzod és nem bántod ugy 8000km-t elmegy vagy még többet is
olcsók de azért használható
utcára megteszi
Milyen gyertya kell bele gyárilag?
Akinek vacakol bizonyos fordulaton a moci, mindenki nézze meg a gyertyát a gépben.Volt egy sejtésem, és lehet h beigazolódik, ugyanis nem a gyárilag előírt pilács vanb a motorban
ha nagyon meleg lessz napközbe akkor az jobb este
meg ha valaki mégse tudna elmenni akkor nem buja be a faház lefoglalási díjat