Az nsr kuplungja a legkénylmesebb. Nagyon finom és lágy pl egy Apriliához viszonyítva. A bovdenen nagyon sok múlik, bár nem is igazából a bovdenen hanem a bowden házon. Az Apriliámnál mikor elszakadt vettem autósboltban hasonló méretűt a diókat átforrasztottam hogy megegyezzen és beraktam. Hát valami borzalom volt. Nyekergett darabos volt izomból kellett húzni. Kivettem a bowdent ártraktam az eredeti bowdenházba abban semmi baja nem volt szépen járt. Szerintem érdemes pl tiszta benzinnel kimosni a trutyit belőle és utánna jó alaposan telenyomni zsírral ha nem jár már szép finoman.
Igen neked talán macerásabb lesz, mert ha minden igaz a macska lámpáson nem lehet állítani.Esetleg annyit tudsz, hogy elcsavarod a markolaton.Meg fogom nézni pontosan hogyan írja le a manual a kuplunggal kapcsolatos dolgokat.
Ezt én is megjátszom, mert én meg csak az utolsó ujjperceimmel érem el a kuplungot, és ez elég hamar kikészíti a kezemet, de majd még a kart is közelebb hozzuk egy kicsivel, amennyire lehet...
Koszi, akkor vesk annyi a baj hogy szutykos a bowden?Féltem h hardveres baj.Igen sajnos nem csak megígéik hanem mennyire akar.Láttam h lehet alul állítani, sztem azt fogom megpróbálni.
én 2 újal szoktam kuplungolni ugyhogy a probléma az ön készülékében van
vedd le a bovdent és mosd ki benzinbe vagy gázolajba áztatva
most ázhat sokáig mert még nincsen szezon
na aztán ha már minden trutyi kijött belőle akkor be kell olajozni
én motorolajat szoktam bele rakni fecskendővel
az hogy ugrik az egy megszokott dolog
mikor már sebességbe van akkor old szét a kuplung rendesen azért ugrik egy kicsit, de ha utánna is menni akar akkor nem emel ki
Van egy olyan érdekesség a kuplungommal, h nagyon nehéz behúzni.Persze lehet h azért találom nehéznek, mert nem volt még ilyen gépem, de sztem könnyebbnek kéne lennie.Aztán meg nincs jól beállítva sem, mert behúzott kuplunggal berakom 1-be, és moccanna a motor.Ezért aztán nem nagyon nyüstölném.
Főként igen. Autósok, motorosok, aztán később 11-éjfél fele indulás a kereskedő közbe gyorsulni....Bár azt már nem tudom van e még, ott rég voltam... De jó is volt...
vedd le a bovdent és mosd ki benzinbe vagy gázolajba áztatva
most ázhat sokáig mert még nincsen szezon
na aztán ha már minden trutyi kijött belőle akkor be kell olajozni
én motorolajat szoktam bele rakni fecskendővel
az hogy ugrik az egy megszokott dolog
mikor már sebességbe van akkor old szét a kuplung rendesen azért ugrik egy kicsit, de ha utánna is menni akar akkor nem emel ki
Egy kis kedvcsináló, 1.40-től érdekesebb, amúgy kicsit lassú a tempó...
Este teli van a parkoló
nekem ilyen van benne és még nem okozott gondot...