Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaj istenem :D nemtudom mi legyen, főleg anyagi okok vannak amik korlátoznak, mivel 250ért adják
Háj!a víz tartály kupakja kéne.
eladó a képen látható motor bontott alkatrészei, egyenlőre még minden darabja megvan,93-as évjárat,125ccm
Nézegetek Mito-t is, meg RS-t is... volt már RS, a pofája jobban tetszik... qrva szép a hegyes farokidom...
Igen, mert az NSR sokkal inkább pilóta barát.Állítólag kényelmesebb az ülése, puhább a csillapítás, stb.Viszont ugye nem annyira utcai versenygép, mint egy mito.Én nem bántam meg ezt a gépet.
enyémmel ment olyan akinek 125ös rs-e volt aztmondta nsr sokkal kezelhetőbb motor nemkelll annyit dolgozni vele mint az rsel
Tényleg köszönök nektek minden jótanácsot, fasza gyerekek vagytok!
Az olajleeresztős témát meg alig várom már... :)
éN PL MINDÍG EGY Ninjáról álmodtam...az én kamasz k,oromban a Kawasaki Ninja volt a motor, és a Porsche 911 turbo az autó ....Ja egyébként a papírozás is fontos, ezért reális szempontokból el van ásva a 600-as project.Persze "mindenki a saját felelőssége terhét hordozza", ezért kemény nagyon az élet nevű játék.Mert a döntéseinknek így is-úgyis lesznek következményei.Nemsokára jön az olajleeresztős sztori
Nem sértődök meg és jöhet a kritika, még nem döntöttem, de mondom, legalább elgondolkodtam rajta! :)
Csak tetszik... van mellette is érv, meg ellen is...
Majd meglátom!
Abban az esetben fog kijönni az álláspontod, ha van érzéked a motorokhoz.Ha nincs, te azt már nem tudod meg, csak a hozzád tartozók!HAHÓ!Akkor is ki kell járni a ranglétrát, ha szeretnéd ha nem!Ez nem kérdés!LEhet ficánkolni, de annak nem lesz jó vége, és ez biztos!Tök mind1 hogy kinek van érzéke hozzá, meg kinek nincs, Rossi sem a Gp-ben kezdte, hanem kis motoron!Térj észre haver, itt az életedről van szó!LEHET HOGY NEM TETSZIK, AMIT ITT HALLOTTÁL PÁR NAPIG, DE NEM MINDÍG AZ A HAVER, AKI HÍZELEG
Ahhoz képest is rakéta lesz...gondolj bele 8 nemkell 100-ig, és olyan 140 a vége...szerinted?
Köszi a jótanácsokat, segít majd dönteni...
Igazából biztos, hogy nem motoroztam ki az NSR-t november óta, ebben igazad van Csoki... de lehet, hogy nem is akarom... tetszik, meg meggyőzött a teljesítmény, baráti a kezelhetősége is, de azt hiszem mindannyian tudjátok milyen az amikor ránézel, meghallod és szerelmes leszel a motorba?! :)
Tök mindegy hány évig hajtok egy motort szerintem... nem volt még nagyobb motorom, de úgy vagyok vele, hogy ha van érzékem hozzá, akkor lehet az első motorom is nagy, ha meg nincs, akkor a kisebbel is beszopom... ez az én álláspontom...
De tényleg sokat segítettetek, mert legalább elgondolkodtam a dolgon, és magamat ismerve, ez is nagy lépés!
Szerintem nem fog rámenni, az eredeti így néz ki leszedve....
Nem ugyanoda esnek a fülek, és ha jól látom nincs kiemelkedő rész kétoldalt a tükörnél.....Ez a fránya fül miatt nem tudnak utángyártottat a Szatunánál...Én is keresek, ha tudsz szólj nekem is légyszi köszi
A srác akitől vettem az NSR-t, neki előtte egy Apriliája 50 volt. Csak az ő tapasztalataiból, azt mondta ég és föld...És nem csak a teljesítményre értette, kezelhetőség, váltó, azonkívül műszakilag is sokkal kevesebb gondja volt az NSR-el! Még ma is sajnálja, hogy eladta, de egy CBR 600RR-re cserélte az talán kárpótolja majd érte....
egy aprilia rs 50hez kepest, amin 80as henger van:-D ehhez kepest viszonyitva milyen:-D
eladó!

30-435-1769

orozoli2002@yahoo.com
Hoppá dupláztam....ajándék hangszóró
Akkor fog kelleni, mert megmar mindent. Egyébként az sem mind1 hogy melyik fagyállót veszed.Mert ha van a gépben alumínium, akkor ahhoz való fagyálló kell, mert különben azt is megmarja.
Akkor fog kelleni, mert megmar mindent. Egyébként az sem mind1 hogy melyik fagyállót veszed.Mert ha van a gépben alumínium, akkor ahhoz való fagyálló kell, mert különben azt is megmarja.
50-50be írja a -36-ot Úgyhogy asszem kell az a desztvíz
Szia!Tudom,hogy nem egy vészes összeg,meg a fagyállóra is rá van írva az adagolás. Csak most nem tudok elmenni boltba,és neki akartam állni,azért kérdeztem,hátha van valami alternatív megoldás. De hát akkor így jártam
Ott a pont!Ösztöndíj a véleményt. én is 10 évig vezettem, mire el tudtam jutni az OPC-ig.
ó értem.seráfitty, akkor hajráf!Összejön ne félj, tele van a piac.
a tömény az ojan -70 fokos szokott lenni amit muszály higítani
bemész autós vagy motoros boltba és kapsz 1 liter desztilált vizet 100ft-ért
vagy a hiper tesco-ba veszel 5 literest 300ft-ért
ezután fagyállóból 0,5l-t meg a vízből is 0,5l-t kell összekeverni egy üvegbe
aztán mehet be a motorba
majd kis járatás után ellenőrizni kell a szintet
mindegy mennyi motorod volt eddíg
az nem mindegy hogy mennyit mentél velük
nem hiszem hogy november óta kimotoroztad volna az nsr-t
én 2 év alatt jutottam el oda hogy nagyobb motort akarok helyette
de még mindíg nincsen másik
majd ha az nsr-el elbaszol néhány féktávot, kanyart meg előzést akkor rájössz hogy egy 600-assal lehet hogy nem mentél volna onnan tovább
igaz hogy annak jobb futóműve meg féke van de jobban is gyorsul
ha komolyan gondolod a motorozást akkor előbb csináld meg a jogosítványt aztán utánna döncsél arról hogy mekkora és mijen stílusú motor jön be neked igazán, és most nem a hangjára meg a fényezésére gondoltam
ha megvan a motor akkor motoros ruhát is be kell szerezni ez alapvető
egyik haveromnak már 5 éve van egy rs 125 amit még messze nem motorozott ki az 5 év alatt, előtte nem volt semmi motorja
másik haver akinek szintén nem volt semijen motorja gondolt egyet, lerakta az A jogsit aztán vett egy sv 650-t amit elég szépen hajt már 3 éve és csak egyszer esett el
van akinek van hozzá érzéke de van ojan is aki hiába akar jobban motorozni nem tud tovább fejlődni vagy csak nagyon lassan