Igazából szerintem betekerésnél el lehet, főleg ezt mivel a fúvóka feje alatt van 4 lyuk, és nagyon könnyen át tud repedni, de hogy kitekerésnél hogy sikerült,azt még most sem értem. Biztos balfasz voltam. :/
hogyan lehet eltörni egy fúvókát?
szerintem most ne piszkáld a karburátort mert hideg van ahhoz hogy jó mennyen a motor
ha mégis sikerülne beállítani akkor majd nyáron nem lessz jó
Na ez a fúvóka tört el, és arról az O gyűrűről beszélek (bocsi a képminőségért.). Gondoltam feltöltöm hátha így jobban tudja majd mindenki h mi a helyzet. Szóval ez a gumi gyűrű a gyári ami a képen van, most egy új van fent, amit megpróbáltam úgyan akkorára lecsiszatolni mint a gyári. A funkcióját, megmondom öszintén nem látom át, mivel az úszóház fedélben tömít egy kis járatot ami nem tudom mire jó ,de igazából jobb mint a vastag gyűrűvel ,mert indul meg minden. Nem tudom h ez okozhatja-e a problémát. (fullad, 3.ban és 4.ben erőtlen , üresben ha fent túráztatom dadog, meg torpan)
már nem tudom nekem mijen tömíttés van a csavaron de biztos hogy van valami
próbálj meg egy O gyürüt a csavar fej alá rakni az biztos eltömítti mert nincsen ott nagy nyomás
csak nehogy kiszakadjon vagy kinyomja oldalra mert akkor nem lettél előbbre
viszont igy megvan az a veszély hogy menet közbe kicsavarodik mivel nem kell nagyon meghúzni
még megpróbálnám az oldható menetrögzíttőt is de az olajos mentet nem hatásos, előbb meg kell tisztíttani a menetet
Kint ülõk a garázsban, várom, h melegebb legyen, és neki állok a munkáknak.Már csak 1 picit szivárog.Még 1 picit húztam rajta, aztán +látjuk.Csak a csavaros fejénél láttam pöttyöt, ezért ha nem lesz jó, akkor piros pásztával tejetem majd be.Van egy jó hírem, el tudom kezdeni a B125 jogsit :D.
Igen akkor ez visszaút csillapítás lesz. :S az enyémen sem sokat csillapít, bár valahogy nem annyira vészes. mentem már egy rs-sel amin szó szerint kilőtt...:S
Igen , az O gyűrű az a szivatónál van , beindítani beindul, mert kicsit leszedtem az új O gyűrűből és így kap anyagot, tehát el tudom indítani. Mostmár annyi csak a probléma, hogy kicsit fulladozik, hogy ha felsőbb fordulatszám tartományban játszom vele mondjuk megtartom 9.000en , újra lenyelezem megint megtartom...) akkor kicsit érzem h fullad, és durrog is. :S (gyújtást stroboszkóp lámpával ellenőritzem, gyertya új ,tehát elvileg nem lehet baja) . Ezen kívül még ha alapjáraton lenyelezem,3000 alatt akkor leáll vagy megtorpan.. És hasnálat közben bedig mondjuk 3.ban meg 4.ben érezni h gyenge , és 5-6 ezer körül elkezd esni a fordulat, meg gyenge lesz mint az állat. tuti benzin, csak nem tudom mi.. :S Úszószintet nemtudtam teljesen pontosan lemérni, mivel semmivel nemtudtam betömni az úszóház alján a lyukat, és az ujjammal fogtam be,úgy meg nem lett pontos a mérés.de kb 24-en van. Súberszintet próbáltam úgy ahogy addig használtam míg jó volt, meg egyel feljebb tettem ,ugyan ezt csinálta. kosz kizárva, 5x takarítottam ki. a baj az h kifogytam az ötletekből
úszószint beállítás http://www.bp-motor.hu/viewpag..." target="_blank">itt egy kép a beálításról
ez simson karbi azért van 27mm oda írva
te 24mm-re lődd be
O gyürü az alikhanem a szivatónál van de már nem tudom biztosan
ha továbbra se sikerül beindíttani akkor még keress meg aztán segíttek
majd tegyél fel képeket a keveset futott nsr-ekről ami van nektek
hol vettél uj fúvókát?