Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem,nincs még meg!Most a robogóval szenvedek :D
Naaaaa!Ezexerint megvan a gépsas?
Szia!Igen, ha hígítod, akkor mindenképen deszt víz kell.De ha -25-it jó(tehát ha nen annyira nagyon tömény, akkor bele mehet).....)sztem
Tényleg vigyázz magadra, mert a mai világban nem válogatott a halál.én is így vagyok vele, h nem száguldózni kell, de a tény az, hogy a gép képes és csak a józan eszedtől függ, h mi fog történni.Ami valljuk be, egy embernél elég bonyolult összetevõkon alapszik.Elég ha csak nem olyan számlát kapsz.én is félek h mi lesz, észnelél kell lenni.......A FOLYAÁS ÜGY ELÉG DURVÁN BEBONYOLÓDOTT AZ ESTE, NEM SOKÁRA LEÍROM RÉSZLETESEN.De úgy néz ki h happy end a vége.
Jóreggelt!Lesz egy hülye kérdésem!
Olyan fagyállót vettem amit hígítani kell,de nincs itthon desztillált víz. A csapvíz káros,ugye? És ha egyáltalán nem hígítom?
hát ha az nsr kevés a125ös cbr mégkevesebb lesz. meg külömbenis az gyerekmotor bringámon vastagabb kerék van mint azon meg keskeny az egész gép
Na én léptem aludni... 4kor ébresztőőőőőő!
Jóéjt nektek!
Meglátjuk... a CBR125-nek nagyon tetszik a formája, a 600-asnak meg a hangja...
Nem tudom... motor is volt már tavaly 5...ez az NSR a hatodik...
Olyan, mintha kevés lenne... nem a sebességre gondolok, hanem már másféle érzés kell... a hang talán, nem is tudom... nem száguldozni akarok, abból kinőttem már (autók is voltak, motorok is voltak). Tény, hogy a 600 ccm erős, de nem kell szakadásig húzni...
Rényleg nem tudom, majd megszülöm... azért köszönöm nektek a tanásokat és a véleményeket!
Tényleg, mizújs? Csöpög vagy fasza?
Egszer el kel kezdeni valahol cimbora, de előbb lovagold ki az NSR-t meg egy 300-vagy 400-as gépet.És itt a kilovagolást arra értem, hogy azt csinálja a végén már a motor, amit te akarsz tőle.Úgy kell érezned, hogy sokkal többet tudsz, mint amit a géppel el lehet érni.Ha idáig nem jutsz el, és nagyobbra váltasz, akkor úgy fogsz járni, mint Öcsi haverunk! .Durva 8 órási hírek lett a srácból.A lóerő nem játék, vigyázz magadra.Én 250 lóval játszadoztam a végére....de legalább 10 autóm volt előtte, és jobbnál jobbakkal edzettem magam mire meg mertem venni.
Énb szerintem meg ne próbáld a 600-as gépet.A cbr 125-öt is csak befektetésnek venném Azt írtad óccsón adják....tehát haszonnal el tudnád adni
Igen 50-esként, mert csak autóra van jogsim... de ugye a motoros rendőr nem hülye teljesen... már a műszerfal ugrott, nagyon szép áramvonalas, keskeny lett így... megvan már az 50-es matrica is, de nem tudom, hogy feltegyem-e, mert visszapillantó tükröt nem akarok rá szerelni, nem állna jól a mostani arculatához. (max veszek 600 HUF-ért 2 db biciklis visszapillantó tükröt, amit a csuklóra kell felvenni, aztán reménykedem, hogy a rendőr elfogadja... csak megjegyzem a 600-as ezért lenne jó, azzal nagyobb esélyem volna meglépni előlük... ) Meg még azon gondolkodom, hogy a hengerbe belüttetem azt hogy 50 ccm...
50esként vetted ? Én is 50esként használom, még 1-2 év és megyek ugye kocsira, majd akkor lerakom 125re is ( ugye mostmár továbbképzéssel lehet 25öst vezetni) aztn majd akkor lepapírozom én is :)
Lehet, hogy igazad van, de akkor be kell szereznem egy papírost...
Hát te tudod. :) szeritem az nsr a legmegfelelőbb a 3 moci közül
eddig is papírok nélkül motoroztam... 600-asról meg az a véle,ényem, hogy egyszer el kell kezdeni valahol... szóval nem a nagy köbcentikülönbség miatt agyalok... nem tudom... lehet, hogy megmondom havernak, hogy nem kell egyik sem... tényleg nem tudom...
Hát lehet h most el foglak keseríteni, de szerintem nsr után a 600as nem jó ötlet, meg nem hiszem h papírok nélkül felelősség teljes döntés lenne, ha cbr 125 akkor meg már inkább nsr.
NSR van, igen... jogsi nincs...
várj , most NSR-ed van nem ? és amúgy 125re van jogsid ?
erre is gondoltam... de nem tudok dönteni...
Hát figyelj. ÉN nem szeretem a stuntot, de nyilván kinek a pap kinek a paplan. :D szal szerintem kicsit drága az élményhez képest és oda kell erő is, na meg egy stuntra épített motor nem annyira forgalombarát (szerintem), gondolok itt az áttételezésére, meg mittudomén. Ha ebbe az irányba hajlasz, akkor mindenképp a 600as. de úgy hogy nem nagyon volt még előtte nagyobb motorod, nem biztos h jó ötlet ilyenre ülni. ráadásul papírok és jogsi nélkül. Mindig a rendőrt keresnéd az utakon, hogy nehogy rádforduljon ( bár a rendőrök is rájöttek az évek során h nem sok esélyük van ilyen motorok ellen így nem gyakran jönnek utánuk),meg ha ezzel balesetet okozol ne adj isten, de ez is benne van a pakliban, akkor elég szar utána elvinni a balhét... se papírok ,se jogsi így kicsit necces szerintem
Üdv.
Ez a plexi jó macskalámpás nsr-hez?
nem is tudom, nagyon jó a 600-es, nagyon vonz magához...
nem tudok dönteni... késő már ilyen korban megtanulni stuntolni? Van bmx-es meg gördeszkás múltam...
Egyetértek az elõttem szólóval: gondold át a lépcsõfok nagyságát, s ezrenen kizárólag hivatalos dologban gondolkozz!
96os nsr? hát attól függ mihez viszonyítod emrt egy gsxr-hez képest nagyon puding de 1 babettához képest RAKETTÁÁÁÁ
96os nsr? hát attól függ mihez viszonyítod emrt egy gsxr-hez képest nagyon puding de 1 babettához képest RAKETTÁÁÁÁ