hátpersze xD amikor robogóval csináltam a jogsit akkor még nem tudtam egykerekezni mondjuk most se 100as de simóval azért nyáron volt idő gyakorolgatni na
Szerintem igen... de ez csak az én véleményem.... gondolom úgy állnának hozzá, mint az autós vizsgán a fast starthoz (amikor nyikog a gumi nem kicsit).
Hát igazából szerintem a 600-as . Én 125ös 4üteműnek nem vagyok a híve, kicsi is ,gyengusz is ,akkor már inkább NSR. Ha meg tudod oldani a papirozását a 600asnak, és van rá jogsid is ,és volt már nagy motorod, tehát nem érzed túl nagy lépcsőnek, akkor szerintem mindenképp a 600as. De ezt inkább te érzed.
Sziasztok!
A véleményetek vagy a tanácsotokra volna szükségem.
Lehet, hogy hozzá tudnék jutni jó áron:
1. CBR125-höz (2007. évj., papíros)
2. CBR600-hoz (2000. évj., papír nélküli)
Véleményeteket szeretném kérni, hogy ti mit tennétek?
Vagy ha valakinek van tapasztalata ezekkel a mocikkal kapcsolatban, akkor annak is örülnék!
Köszi!
Na ez jó először látok kész tervet és árakat. Bár nem olyan olcsó a dolog mint gondoltam az iskola még tuti rádbeszél x óra elméletet és gyakorlatot. De így is fél árból megússza az ember ha nem vágják meg forgalomból.
"2011. december 1-én lépett hatályba a közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének és vizsgáztatásának részletes szabályairól szóló 24/2005. (IV. 21.) GKM rendelet legutóbbi módosítása.
Ez arról rendelkezett, hogy érvényes "B" kategóriás vezetői engedéllyel az "A1" kategóriás járművezető-képző tanfolyamokon a kötelező óraszám lényegesen alacsonyabb, mintha enélkül vág bele valaki. Így egy "B" jogsival a zsebedben 38 óra helyett három óra elmélet és legalább két óra gyakorlat után vizsgázhatsz. Januártól ez azzal is kiegészül, elméleti vizsga nélkül is megkezdhető lesz az gyakorlati képzés, vagyis, az elmélet után már a gyakorlati oktatás keretében motorral mehetsz vizsgázni.
Sajnos nem tudjuk, hogy mindez mibe fog kerülni. Attól tartunk, hogy a legnagyobb költséget a vizsgadíjak fogják okozni, ha azokban nem alakítanak ki valamilyen kedvezményes díjszabást, akkor az a közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésével, továbbképzésével, utánképzésével és vizsgáztatásával összefüggő díjakról szóló 84/2009. (XII. 30.) KHEM rendelet szerint a nem kedvezményes "A1" esetén összesen 20.300 Ft-ba fáj, és egyelőre nincs kedvezményes vizsgadíj erre a képzési formára.
Márciusig amúgy sem lehet majd gyakorlati vizsgát tenni, és eddig egyetlen iskola sem terítette lapjait. Az árakat elnézve a képzést mindenképp 10000 forint alá tippelnénk."
Én meg úgy tudom,hogy 3óra elmélet + egy Kresz vizsga, aztán a minimum 2óra gyakorlat és forgalmi vizsga!A rutin vizsgát eltörölték ha jól tudom.
Amúgy ez a minimum óra...attól még ugyanúgy vetethetnek velünk 20órát is..aztán majdnem ugyanott vagyunk mintha Ak-t raknánk.
Én úgy tudom, hogy 1 napos tanfolyam, amiben csak egy rutin vizsga van tán, és az egész 30-40 ezer!
De szerintem egy oktatótól kellene megkérdezni, azok tuti tudják!
teljesítmény és stb...mert ahogy elnézem a mai 125ösöket, hát elég gyengécskék! :D
A véleményetek vagy a tanácsotokra volna szükségem.
Lehet, hogy hozzá tudnék jutni jó áron:
1. CBR125-höz (2007. évj., papíros)
2. CBR600-hoz (2000. évj., papír nélküli)
Véleményeteket szeretném kérni, hogy ti mit tennétek?
Vagy ha valakinek van tapasztalata ezekkel a mocikkal kapcsolatban, akkor annak is örülnék!
Köszi!
"2011. december 1-én lépett hatályba a közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének és vizsgáztatásának részletes szabályairól szóló 24/2005. (IV. 21.) GKM rendelet legutóbbi módosítása.
Ez arról rendelkezett, hogy érvényes "B" kategóriás vezetői engedéllyel az "A1" kategóriás járművezető-képző tanfolyamokon a kötelező óraszám lényegesen alacsonyabb, mintha enélkül vág bele valaki. Így egy "B" jogsival a zsebedben 38 óra helyett három óra elmélet és legalább két óra gyakorlat után vizsgázhatsz. Januártól ez azzal is kiegészül, elméleti vizsga nélkül is megkezdhető lesz az gyakorlati képzés, vagyis, az elmélet után már a gyakorlati oktatás keretében motorral mehetsz vizsgázni.
Sajnos nem tudjuk, hogy mindez mibe fog kerülni. Attól tartunk, hogy a legnagyobb költséget a vizsgadíjak fogják okozni, ha azokban nem alakítanak ki valamilyen kedvezményes díjszabást, akkor az a közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésével, továbbképzésével, utánképzésével és vizsgáztatásával összefüggő díjakról szóló 84/2009. (XII. 30.) KHEM rendelet szerint a nem kedvezményes "A1" esetén összesen 20.300 Ft-ba fáj, és egyelőre nincs kedvezményes vizsgadíj erre a képzési formára.
Márciusig amúgy sem lehet majd gyakorlati vizsgát tenni, és eddig egyetlen iskola sem terítette lapjait. Az árakat elnézve a képzést mindenképp 10000 forint alá tippelnénk."
Amúgy ez a minimum óra...attól még ugyanúgy vetethetnek velünk 20órát is..aztán majdnem ugyanott vagyunk mintha Ak-t raknánk.
De szerintem egy oktatótól kellene megkérdezni, azok tuti tudják!