Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aha ismerős a téma
7000-ért vettem én is másikat aztán ugyan ojan szar
Hát valahogy biztos, de pár ezer forintért láttam bontott rugóstagot. Szerintem nem éri meg vele szórakozni
valahogy biztos szét lehet szedni egy darabig de nemhiszem hogy othon a garázsba szétkapod
mi a gond?
nekem sajnos volt amikor 2x enyit rugdostam és akkor se indult be csak vagy 30 méternyi tolás után...
Igen, ez így helyes.
Ezért nézze meg a manuűálban, mert abban egyérelműen benne van:)
Köszi szépen !
24 mm Azt nem tudom pontosan, honnan, és hova kell mérni, de 24+/-1
Hát csak jóindulattal lehetne mondani, hogy indul Simsont soha nem kellet ennyit rugdosni(na jó, volt h szenvedtem vele, de ez durva)
Greg Bender, dellorto maual.
Benne van.
Srácok ! Mekkora úszószintnek kell lenni nsr karbiba ? (dellorto BHPH28) mindenhol mást olvasok :S
Hát igen. Ez a motor egyébként nem sokat futott, most van benne talán 11-12 ezer de szerintem egyátalán nincs szép állapotban legalábbis a futás teljesítményéhez képest.. :/ Apámnak van egy ugyan ilyen NSR-je csak 93-as és azt 9.000el vettük ,és gyönyörű állapotban van,remélem h a sajátomat is sikerül majd olyan állapotra hozni.
Lehet átlagos NSR CRM blokkal. Azon van berúgókar.
Le cseréltem az olajat.Igy derült fent a dologra. Kis pötty volt mondjuk a csavaron de amikor kitekertem akkor vettem észre a szilót.
Valami ősrégi gépezet, de azért nem rossz!
http://www.youtube.com/user/So...
Valaki megtudná mondani, hogy a hátsó rugós tag szétszedhető-e?
Ez milyen nsr hogy rugásra indul? :
http://youtu.be/KjJKnj-dEIg
értem akkor nagyobb menetet kell vágni rá... de eddig hogy-hogy nem csöpögött az olaj?
siralmas hogy sok ember mennyire nem képes törődni a motorjával hirdetésekbe is lehet találkozni ilyenekkel.....
köszi szépen, igen majd jönnek képek, csak az idomok most nincsenek fent mert viszem heggesztetni őket, ugyanis az előző tulaj az összes műanyag fület letördelte 1-2 kivétellel és multkor sikerült elhagynom 100 körül a két oldal idomot... nem sértültek nagyon hálistennek,csak füleket kell rá pöttyinteni meg ilyesmi. :) Meg kell szereznem valahonnan egy első sárvédőt is mert az sem volt hozzá mikor elhoztuk. :S Úgyhogy ha tudtok erre a motorra eladó első sárvédőt akkor érdekelne a dolog. :)
Igen, nagy mázlim volt ,mert úgy tört bele ,hogy egy kisebb lapos csavarhúzóval pont ki tudtam műteni... :) Okés, ma megpróbálom még a régi gumigyűrűvel aztán ha nem sikerül ,akkor csinálok képeket.
Az a baj hogy a sima "ledugózás" kevés, mert a leeresztő csavar egyben tőcsavar is és muszáj meghúzni, mert a tömítést is ez szorítja.
Szia!Készíts fotókat, akkor biztosan könnyebb lesz megértenünk.A fuvokát sikerült kiszedni?
hát ebbe nem tudok segíteni lehet nem is a gumigyűrű a gond... amúgy szép a motorod csak 1 galériát elbírnánk viselni
Tizenéves a mtoord nem?
ennyi.