Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De én nem fogom ezt a blokkot szétszedni .Mondom, akkor inkább így adom el az egész szarságot.Leszarom.Nekem nincs arra időm hogy ezt a kurva gépet javítgassam egész életemben, örülök h élek.(ez persze nem neked szól, nehogy félre értsd, csak marha mérges vagyok rá)
Á dehogy.Azt eltüntettem az ő gépükről ...mnegvannak az embereim
szerintem az 1. variációt próbáld meg az tuti beválik mondom nagyobb menetet kell a blokba vágni és egy hozzávaló csavart venni vagy csináltatni hozzá tuti jó lessz mert nekem a simón így van és semmi olajfolt
Oké nem mondom el senkinek..
Úgyis mindenki elolvassa
Jó, de az sem biztos, h megfelelően meg lehet húzni.Én arra gondoltam, h esztergáltatok egy olyan csavart bele, ami egy-két századdal magasabb menettel rendelkezik, és amikor behajtom, akkor kicsit bevágja a blokkházban lévő menetet
Jóvanna neked engedélyezem...de pszt
vagy ereszd le az olajat töröld meg a leeresztő csavar körüli részt sziloplaszt visszacsavarod vársz 1 napot utánna beleöntöd az olajat.
Akkor maradok a fekete fehérnél
esetleg 1el nagyobb mentetet vágni a blokkba és venni 1 hozzávaló csavart ezt tudom ajánlani nekem is így van a simón
Azért Hylda-nak figyelnie kell majd a 11KW-os határra is, ne feledjétek!RGYÉBKÉNT JUTOTT MÁR VALAKINEK ESZÉBE SZERELÉSI TRÜKK A GÉPEMHEZ?
Ki mit talál, enyééééém
a régi nsr-ek is verik az újakat tapasztaltam már
Egyetértek Geryvel!Az idő múlása azt hozta, hogy egyre szarabb cuccokat gyártanak, és a szépséggel próbálják eladni.Hol van már a dicső 80'-as évek, amikor olyan szállóigék születtek, hogy "a zöldséges merci"..."kivisz a világból"...."egymillió km bontatlanul"...
Olyan önző vagy
vagy még ezt ez is jó idomokat átcserélném jajj de jó volna ;)
nekem ez nagyon tetszik......:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Biztosannem Szabadalmaztatom
1 szóval a régi motorok jobban össze voltak rakva szerintem mint fiatalabb társaik És most nem fikázom az újabb motorokat !
hát nekem valahogy jobban tetszik (amék rendben van tartva) meg ahogy tapasztaltam jobban is mennek meg a régi motorok jobban össze voltak rakva szerintem így amit látok sok motoros haveromnál is most igaz csak DT-t tudok felhozni de megvette haverom 97es évjáárat 24ezer km bontatlan blokk keni vágja a gépet semmi baja másik haverom 2000 valahanyast vett 3500km-rel ugyanúgy cibálja neki és már megint fúrni kellet. De leeht cska én tudom rosszul....
De miért csak régit vennél?
Hát használtmotor mint a zsákbamacska...Attól még hogy 300 fölött veszek egyet,meg pár éves,attól még ugyanúgy megszívhatom...
De én ha vennék csak régit vennék amilyen most van mostanába azon gondolkozom hogy ha ne aggyisten nem sikerül lepapíroztatani akkor veszek egy másikat ami jóállapotba van de rendszámost az idomokat kicserélem és ezt eladom. csak sajnálom szegény gépet eladni mert olyan jó állapotba van hála istennek és pont csak a rendszám hiányzik róla
jó szépek szépek... De pl haveromnak is van egy olyan nsr-je mint amilyen nsrdavidka-nak csak szürke kék pirosba megvette most van nála 4. éve azóta 2 hengerszettet begyűrt a gép meg mellette voltak gondok a kuplunggal fékkel idomot is festette még a legelején és ő valami 300 fölött vette a gépet szóval....
Hát nem tudom,lehet hogy van benne valami.
A gyűjtögetés jó ötlet mert az újabb nsrek olyan szépek szerintem