Kettőtének (:)) soha sem lesz olyan hangja, mint egy négytének... ezt egy kicsit sajnálom én magam is, de vallom a mondást, mi szerint "A sportmotor visítson.". :) Bár kipróbálnék mondjuk egy 120-as kájhacsövet, aminek a belsejében van egy 100-as és e kettő közt gyapot. Persze a 100-as perforálva képzelem el.
NEm-nem.Nincs itt gond, hiszen ahogy írtad, a rezonátor végzi a gázok áramoltatását.3részből áll egy dob:Diffúzor-közép rész-konfúzor.Ebbe nem érdemes belepiszkálni, bár nekem volt rá programom, és lehet hogy fogom még használni .A végdob már tényleg csak hangtompítást végez.
Lényegében a henger töltését segítő gáz visszaáramoltatást a rezó végzi. Én is gondolkoztam nagyobb végdobon, de ha jobban belegondolunk, akkor nagyobb űrméretű dob, több gázt nyel el, így mondjuk a kiáramló cucc, lelassul.... és akkor máris befolyásoltam a hengertöltést, és a teljesítményt és ronthatom. Egy nálam okosabb ember kéne ide, mint pl emzoli vagy csoki.
Erre már én is gondoltam, viszont nekem öblösebb, mélyebb hang tetszik...
A. verzió: gyapot a kipuss-végbe (1400 C-ig hőálló, itt láttam múltkor a hirdetések között)
B. verzió: amit te is írtál, meg kell próbálni nagyobb dög kipuff-végét rádobni...
A CBR125 kipuff-vége is jó lenne szerintem...
Én egyébként gondolkodom valami más hangú kiuffban is.Olyan hülye hangja van ennek.Szerintetek ha venném egy nagyobb motornak a végdobját(ami elvileg már csak hangot tompít), akkor halkabb lenne nem?
Tudod, aamikor meghalt Öcsi haverunk 17 évesen, akkor évekig nem állatkodott senki.Rájöttünk, h tök mind1 hogya vezetsz, milyen jó vagy, sokszor nem rajtad múlik h mi fog történni.A gyerek hulla részegen képes volt haza egykerekezni a házibuliból a földúton.Veszettül ismerte a gépet.De elég volt, hogy csak egyszer jött valami, amikor mutogatta magát a csajoknak, és nem volt több mutatvány.Ilyenkor a szülőkre is gondolni kell.Képzelheted hány összeroppanáson ment keresztül az anyja az elkövetkezendő 5 évben.
nem az csak matrica amikrcsusztam vele karcos lett a kipu azért raktam rá. amugy lehet kéne beszélnem valami matricássalhogy tervezzen rá valami matricát
a mienkének meg: ran-tan-tan-tan-tan Remélem értehő
A. verzió: gyapot a kipuss-végbe (1400 C-ig hőálló, itt láttam múltkor a hirdetések között)
B. verzió: amit te is írtál, meg kell próbálni nagyobb dög kipuff-végét rádobni...
A CBR125 kipuff-vége is jó lenne szerintem...
Meg amúgy is... szervezel valami NSR-talit, nem?!? :)