Sajnos annyira erős lett a tuning után, hogy eltekerte a slick gumikat(kettesben).Ezért nagyobbat kellett csúsztatni.Akkor meg viszont elcsúszott a felmelegedéstől a kuplung.Ahogy itt is történt.A csávó ugyanazzal a 3 tizeddel ért be előbb, mint amelyikkel előbb rajtolt.Nekem meg félpályáig szarakodott a 2-es........tehát esélye nem volt egy országos döntőn.De ez van, ő ért be előbb.
egész megbízható. alkatrész ellátás hát én nemtudom mert én nem nagyon vásároltam hozzá dolgokat még de szerintem lehetne jobb is. Végre mennyi? hát az én nsrem ment már 180 at is ment volna még tovább is csak féltünk hogy elszakad a spanifer amivel lefogattuk a futóra menetdinamika? háát a felfüggesztése nagyon puha ha jó gumik vannak alatta akkor tényleg szépen lehet vele motorozni. egyéb kérdés?
Nem akarom elkapkodni, de nekem egy feket meg egy szürke opel rémlik (a szürkén asszem kék "racing flag" Vynilek (matricák) voltak.
Ha nem akkor bocs...
mikor nyáron jártunk ki crosspályára simsonnal motorozás előtt mindíg Roadot vagy Depressziót halgattam vagy 4-5 számot és utánna úgy pörögtem mint atom.
Persze azt is tudom, hogy ezeknek a bandáknak direkt egyszerű a szövege, mert ez egy ilyen stílus és kész...de ez túl egyszerű lett.Egyébként jó hangulatot tudnak csinálni.
jófajta. van 2 kerekexD Amúgy 7 ezertől kapaszkodni kell mint állat ha húzod eszik bőven ha óvatosan akkor aztmondják 4-5 liter nekem eddig csak 6ra sikerült kihozni de én húzom is. kérdezz bátran + nézd meg az enyém
http://www.youtube.com/watch?v...
Sajnos annyira erős lett a tuning után, hogy eltekerte a slick gumikat(kettesben).Ezért nagyobbat kellett csúsztatni.Akkor meg viszont elcsúszott a felmelegedéstől a kuplung.Ahogy itt is történt.A csávó ugyanazzal a 3 tizeddel ért be előbb, mint amelyikkel előbb rajtolt.Nekem meg félpályáig szarakodott a 2-es........tehát esélye nem volt egy országos döntőn.De ez van, ő ért be előbb.