Ha már indextéma. Akkor mi van ha késve kezd villogni?Elhúzom, és kb2-3 mp mire felébred...mikor már a következő sarkon járok....Az nem megoldás, hogy mindig annyival hamarabb indexelek, ja és ráadásul csak a bal oldali....
Nem lehet, hogy a kapcsolóban van valami félre kötve?Hiába kap a relé jelet, én csak arra tudnék tippelni.Vagy csináld azt, hogy kiiktatod a kapcsolót, és a relét megdolgoztatod egy izzóval(amolyan próba áramkört kéne szerkeszteni).Itt most az a lényeg, hogy ki kéne zárni, hogy melyik a rossz.Vagy csak simán a kapcsolóra kötni az akksit, és úgy az égőt....vagyvalami
Terheletlenül 12,54-et mutat.
Az új relé is megjött, de azt meg sem mozdítja az akksi...
A matrica maradványt benzinnel le tudud szedni az idomról, nekem ezt javasolták. A moci november óta van nálam.
Van, most voltam int, kimértem, megvan az akksiban a kakaó!
De már másra nem tudok gondolni, mert kapcsoló jó, relé jó, akksiban van kraft... akkor mi lehet még? Nem lehet hogy gyenge az akksim? 12V 3 Ah (YB3L-A)... Milyen a gyári?
"Lemegy a jel" ...ez tartja benned a lelket Az ugyan lehet, hogy lemegy, de elképzelhető, hogy nem talál odalent senkit, és visszafordul .Viszont, az, hogy már villódzik azt jelenti, h alakul.Csak most azt kéne kitalálni, h mitől változott a helyzet.
Na jó ez negyon szőke volt.Ha jól vettem ki az eddigi beszélgetésekből, akkor nincs volt/amper mérőd, mert akkor már rámértél volna az akksira.Rá kéne mérni, hogy van-e benne 11-12 Volt terhelés nélkül.
Fejlemééééééééény! Na az van, hogy megvillant és folyamatosan villog, ennyit elértem... A kakót megkapja, tehát a jel lemegy a reléig. Viszont nem lehet, hogy az akksi cellahibás? Bár nem tudom, mert világítás van, önindító műxik, csak ez a qrva index nem...
Létezik, hogy az akksi szar? Nektek milyen akksi van benne?
Patex epoxi gyurmával.Még lehetne rajta szépítgetni, de eltakarja az ülés, ezert felesleges energia.A fölső fül viszont nagyon baba lett. Majd csinálok képet úgy h felszereltem
Az nsr sem nyerné el, ha lépten nyomon csak félhalott bontószökevényekkel találkoztál volna, és ha lett volna neked is egy javíthatatlan hulladékod.
Sajnos, a mucsi súldők elsőszámú célpontja 12 éves korukban a simson, müszaki intelligencia nulla, hajtják amíg széthullik, gázolajjal pálinkávl nitrohigitóval, szerelés feszítővas, kalapács, hegesztő.
(bocs: "heggeszető")
Az áén saját simsonom a közlekedős, ősszel lépte át a 60ezret, most tavasszal 24 éves, ez alatt a nem kis kor és futásteljesítmény alatt, eddig összesen kétszer állt meg.
Egyszer két éve amikor tönkrement a 22 éves gyári gyertyapipa, és most ősszel, amikor elhalt a 23 éves gyújtásjeladó.
A lefutott több mint 60ezerből bő 42 ezret a gyári teljesítmény 2-3 szorosával tette meg(mikor miylen kevéssé széria cucc volt rajta:) nem mondhatnám, hogy nem strapabíró.
További adalék a http://youtu.be/_msZcGrALHY ez a motor a tavalyi szezont minden hiba nélkül futotta végig, ötödikben 12000 felett forog, keréken mérve valami tizen loerő volt(nem emlékszem:)
A simson egy világszinvonalu kismotor volt a maga korában, és a maga árkategóriájában.
Tankpadot szeretnék venni a masinára.Szerintetek jó ötlet?Azért kérdem, mert ugye több burkolattal van elfedve a tank, a tankvédő, meg egy darab matrica.Vagy pengével elvágom, és kész?
Értem.Köszi.Egyébként csapágy szaküzletben mondták, hogy illesztési pontosságot jelöl, ezért nem engem kell ám butának nézni.Sok mindennek utánna nézek, néha túlságosan is bele merülök egy-egy témába.Hát ez nem azok közé tartozott.Vélemények ide-oda, a Simson jó kis gép, de nem nyerte el a trófeát nálam.Én olyan embertől is hallottam már, hogy nem elég jó, aki 2 ütemű tuning műhelyben élte le az életét, és olyan dolgokat látott, amiről nem is fogunk hallani.Ez az én véleményem, oszt ennyi.
Még 1 komoly kérdésem lenne: 1 szerelő mennyit kérhet el csak azért h ha szétszedi és összerakja kb-i árat szeretnék h ne basszanak át... (én +rendelem netről a szetteket) szeretnék minél kevesebból kijönni ,nem az anyagárra gondolok mert ha vmi alkatrészt veszek akk ink drágább minőségit mint az olcsó bóvlit... mert eddig is költöttem már a "89"-es drágaságomra :) de eddig + hálálta.
Jellemzően csatiknál, vagy az izzófoglalatnál szok lenni az iylen hiba.
Kiváve, ha valami nagytudású nem megfelelő wattszámú izzót tett bele valahova.)