Az előbb beszéltünk róla, hogy nekem ne adjon a boltos semmit, amit Ő jónak gondol Én itt megvitatom veletek, kikérem a tanácsot, és nekem olyat adjon.Nem bízom bennük kicsit sem, mert azon kívül, hogy ők ismerik az alkatrész kereső programot semmivel nem tudnak többet mint te, vagy én, vagy bárki.Jártam már pórul boltos miatt.Itt meg vannak szerelők is.
Gyerekek, be lehet fejezni az "ez nem simson" tipusu fikázó beszólásokat.
Ezt a kismotort 5 millió példányban gyártották és szálították a világ minden részére.
Többet érdemel mint folymatos dehonesztáló megjegyzések céltáblájává váljon, hogy analogiája legyen a rossznak.
Ha rossz lett volna, nem gyártottak és vettek volna meg belőle annyit amennyire bármely világmárka büszke lenne.
Akár a honda is.
Bemész a boltba, hajtóműolajat kérsz, és adnak... Holnap ha eszembe juttatod, akkor megkeresem a dobozát leírom milyen az, amit nekem adtak. Eddig teljesen jól bevált.
Én viszont váltómű olaj ügyben kérek segítséget!Olvasgattam a manualt, és nem tudom hogy most mi legyen.Ugyanis semmi olyat nem találtam leírva, ami egy sima autóba való motorolajat tiltana...?...Szerintetek milyet kéne bele vennem?
Na ma végre megvettem az indexekbe az izzókat...
Na de milyen az én formám... bementem a motoros boltba, mondtam mi kell. Elémraktak egy dobozt, az eladó kivett egyet, megnéztük, 12V 10W. Mondtam fasza, kérek 4 db-ot...
Este meló után megnéztem mindet, és mi történt?!? Az egyik csak 4W... Ááááá... majdnem szétb...szott az ideg, úgyhogy holnap vissza, aztán csere! :)
Lassan, de alakul a vadállat! :)
FIgyelj Hylda!Nagyon gondold át azt az NSR-t.Nem akarlak ijesztegetni, de nem gyerekjáték ez a gép.Amit leművel 7Ezertől, az nem akármi, és ez tudni kell kezelni.Mindenképpen hozzáértővel menj megnézni(olyannal, aki téged is ismer).És javaslom, hogy CBR-t is próbálj!Azok gyengébbek, és egyszerűbbek.
Én is találkoztam egy nyálkás-őszi levélkés kereszteződéssel, de sikeresen vettem az akadályt! Itt mifelénk is szűk kis utcácskák vannak. Valszeg az én motoromat is így boríthatta meg az előző tulaj, ahogy neked sikerült, mert a kuplung, kifupp van lehorzsolva, viszont az idom festése eredeti, így nem lehetett olyan nagy borulás...
Szeressük a vagány jánykákat! Egy kuplungra jár az agyunk, én is kivittem sétálni a mocit....alább olvashatod, milyet bénáztam Férfiasan bevallom, ezt még szokni köll.Sportkocsiban azt csináltam, amit akartam, de most más felé nyitok, és ez bizony új még
nekem felüljáróról lefel volt jöttem vagy 60al fékeztem és nemtudom hogy satu féket nyomtam nem is éreztem hogy csuszik a motor csak mikor keresztbe volt de nem lett baj visszaszedtem és mentem tovább igaz utána megálltam mert remegtem kicsit azóta vagy 40el tötyögök egyenesekbe meghúzogatom és anyi
AGIP ROTRA MB SAE 80W90
A hátoldalán van magyarul tájékoztató, hátha az meggyőz. :)
Nekem ez van benne.
Ezt a kismotort 5 millió példányban gyártották és szálították a világ minden részére.
Többet érdemel mint folymatos dehonesztáló megjegyzések céltáblájává váljon, hogy analogiája legyen a rossznak.
Ha rossz lett volna, nem gyártottak és vettek volna meg belőle annyit amennyire bármely világmárka büszke lenne.
Akár a honda is.
Na ma végre megvettem az indexekbe az izzókat...
Na de milyen az én formám... bementem a motoros boltba, mondtam mi kell. Elémraktak egy dobozt, az eladó kivett egyet, megnéztük, 12V 10W. Mondtam fasza, kérek 4 db-ot...
Este meló után megnéztem mindet, és mi történt?!? Az egyik csak 4W... Ááááá... majdnem szétb...szott az ideg, úgyhogy holnap vissza, aztán csere! :)
Lassan, de alakul a vadállat! :)