Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ááá.Ifjú vagyok még ahhoz.Küszködök mással.SAjnos manapság nem 100/as senki.nekem a derekam tropa.Féltem is amikor megvettem a mocit, hogy hülyeség volt, de kényelmes
nem akarok vele gyorsulni a lényeg hogy keresztbe menjen néha néha elrakni szépen keresztbe feelingesen az a lényeg hát haveromnak van egy 190-es 2000-s mercije 123LE nyilt difi buszfordulót (u.a. mint a körforgó) körbedrifteltük vele igaz utánna belementünk a szántásba de körbe kentük amúgy is már régóta tetszenek az ilyenek
Yeah! Gondjaid vannak ott lent? Na csak őszintén...
Azzmekkoraaaaaaa.Volt egyszer szerencsém egy torinói vasdarabhoz.Abart vezérműtengelyek voltak benne, alatta meg egy pászkai rally kipuff rendszer. Rakta a seggét a határban nefélj
Jányok meginnt eltüntek.Akkor beszélhetünk a prosztata problémákról
tudom :D nagy lada fun vagyok :D
Menni fog, ne aggódj... 30 évet bírtam motor nélkül, féltem tőle, sok haver és ismerős meghalt motorbalesetben. Most meg valami kattant az agyban és azóta ez a hatodik motorom (na jó, ha a robogó nem számít, akkor csak a harmadik egy éven belül).
az biztos amugy nagyon sok haverom itt a környéken simsonnal, rigával kezdte együtt jártunk/járunk vergődni csak msotmár én vagyok a kicsi mert pár ember alatt 125ös dt van alattam meg nsr jó aszfalton verem mindet de lőtérre nem megyek vele :D meg amugyis a dt halkabb hát volt amikor kimentem a kocsmához a főútra kb 800méter visszafele kicsit jobban meghuzattam visszamentem haverokhoz kérdezték hogy én gyorsultam 1 et mondom ja elkezdik rohadt szép hangja volt mondom oksa dt-s srác nem hagyta magát ment ő is egy kört a világon semmit nem hallottunk xD
Őszinte leszek veled, az e36 egy hulladék.Egy átlagos 2000-es vectra ugyanúgy gyorsul a maga 136 lóerejével, pedig az egy családi hodály.Nagyon szép, de semmitöbb.Egyébként E30-ért nem szabad többet adni 500-nál(már az is őrültség).Ami árban efölött van, az csak giccs, meg tuning&stereo car, és semmi értéke nincs a fényezésén kívül.Akármit mondhat róla a gazdája, öreg vasak azok már.
ha driftre kell a verda, akkor papír nélküli tökéletes neked!
Ha meg közúton is használnád, akkor csak ésszel alakítgass rajta, mert drága nagyon, ha meg már nyomtávszélesítés is kell, meg kasztniszélesítés, akkor NKH (néhány éve KPM volt) engedély is kell, az meg nem 2 forint...
Ja Csak most elhagytam 2 kereket Remélem nem borulok fel vele majd.Nagyon észnél kell majd lennem(megmondom őszintén, dartok a helyzettől).De addig jó, mig tudatában van az ember a körülményeknek.Én 2 keréken abszolút amatőr vagyok.Hiába volt robogóm, meg Simsonom.A Simson viszont jó beugrás volt, mert a gép kezelését nem lehet egy robogón megtanulni.
hát csak nem vagyunk pénzel eleresztve meg ígyis 2 kocsi van most és ha veszek még egyet az nevemen lessz ami aztjelenti hogy rohadt sokat kel fizetni utánna és még tankolni is kell amugy E30-asok nagyon tetszenek csak az a gond hogy milla fölött vannak szépek attól olcsóbbat nem érdemes venni de ha tehetném oylat vennék amugy 320i E36-ot akarok :D 2000ccm 150 LE :D
unokabátyámék arra járnak motorozni... Esztergomba fel, ott kajálnak, aztán haza...
Látom, neked is benzin van az ereidben...
E30 Ökörködni nem kell jobb.Beleraktok egy 2.5-ös motort, és mindent megtesz.Ráadásulé a futója is annak volt a legjobb.
Egy kicsit olyan ez, hogy tudom, hogy kivételes gép volt.Inkább az autó érdemei azok, amiket itt leírtam.Fergetegesen ki lett találva.Volt hogy M5-öt gyepáltam vele.Jó persze egy idő után kiismertem rendesen, és volt ihalláré .egyszer csináltunk egy olyan menetet Esztergom mögötti úton, ami lemegy Pestre, hogy felégett a festék a féknyergeken.Olyan kanyargós volt, h mázlija volt a barátnőmnek, hogy nem volt ott
én majd még csak most kezdem az autós éveim jogsi szeptemberbe kb meglessz karácsonyra jó volna 1 gép csak nekem valahogy a drift jobban be jön mint a gyorsulás, épp ezért csak hátsókerekesbe gondolkozom : Lada, Bmw, Mercedes
Na jól van, elég lesz, ne fényezd már magad!
Nehogy megsértődj! Tényleg le a kalappal...
Én sosem mertem indulni se Cordobával, se a Jeep-pel... féltettem őket... inkább csak közúton a többi sofőrrel szórakoztam! :)
Kunmadarason is jó napunk volt.Úgy lettem negyedik, hogy az első három hivatalos rajtszámos versenyautó volt
hát amikor én kipróbáltam a gépet amikor elmentünk megnézni azthittem olyan mint 1 dt (nem nagy durranás) de amikor 2esbe kicsit jobban meghuzattam mondom ájájjj kicsit várjunk még ezzel xD a próbakör hátralávő részébe nem is powereztem többet
Na Kunmadarason pont pechünk volt.Nem tudták összerakni a mérő szerkezetet .Valami baja volt, ezért egyenes kieséssel ment.És egy szépség indított
120-130* (nem mindegy )
Ja!Engem is meglepett
Hát nem tudom... nem mernék rá esküdni, hogy erre a gépre gondoltam, de valami dereng. A civic vs Astra téma ezzel a színösszeállítással rémlik...
Gratula a verdához!
Erről jut eszembe... van itt a gumisomnál egy új srác, aki Kunmadarasi és az ottani gyorsulási versenyeken mérték (mérik) az időket... azt hiszem Attilának hívják, és most a meló miatt Érdre költözött...
Sosem árt ilyen embereket ismerni... ki tudja...
biztos hogy nem de amit leművel az nsr amikor nyit a power hát az nagyon komoly én még csak 120-140ig mertem húzni de 3.ba már leforgattam 11-12ig
Hát szedte a pacskerokat.Mi mindanniyan tudjuk, mit megy egy nsr.De nem biztos, hogy akár álló rajtból elment volna mellettem.