Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már nagyon várom most az éhségemet azzal próbálom csillapítani hogy a simsont készítem tavaszra
Jó neked, én ennyire nem vágom az angolt.Viszont a manualban én sem igazodom ki.Elvileg ki lehet hagyni a kulcsost.Sztem 2 kábel lehet benne, és egy teljesen egyszerű kapcsoló módjára működik.Ha logikusan gondoljuk, akkor oda kell h menjen a fő pozitív, és onnan megy tovább(kapcsolás után a jobb oldali kapcsoló szektorba.Igen, sztem így lesz.
nyugi, nemsokára itt a jobb idő, aztán tépheted a szarvát! :)
I speak english very well, but the manuals don't take a mention of the cables or the colours of them... manualban nincs erről említés, de mondom, nem gond! Ha lesz valaki akkor meg lesz csinálva, ha nem akkor nem. Csak legyen már legalább március... :)
Angol megy?Tölts le egy manualt, és abban minden benne lesz
jójó csak már egy jóideje nem motoroztam és kezd az agyamra menni hogy nem tudok motorozni....:S
nem görcsölünk rá úgy, mint az indexes témára... :)
ha lesz valaki, aki már szedett szét ilyet, akkor majd megmondja. Nem zavar a kulcs, de ez nagyon fasza lenne így... :)
nagyon vicces fiú vagy...
:)
MEgmondom neked őszintén, h én nem kezdenék bele, pedig a Simsonomat magam kábeleztem át.
kösd össze minden féle képpen hátha jó lesz valameik pozitúra
Köszi! Már csak azt kellene tudni, hogy melyik kábel melyik... remélem lesz valaki, aki már szedett szét ilyet. :)
Most néázem h cj22-es géped van.Máskor mond előre.Ezesetben nem tudok semmit mondani az olajról, mert csak a cj20 adatait ismerem.Elvileg ugyanaz a blokk, de majd a hozzá értőbbek megmonnyák.
köszi köszi :D cska msot tervezek egy kisebb ráncfelvarrást: váz festés fúrás uj kuplung de az csak később lesz.
Tankot leemeled, alatta leveszed a bajonettes kupakot, oda öntsd.
Macerás az.Ne bántsd.De annyira nem lesz egyszerű, mert még egy külön kábel megy a leállító kapcsolóba....MEgvan!Egszerűen be kell kötni a fő pozitívot a piros leállító gombhoz, oszt riga.
és már tényleg az utolsó kérdésem.. :D leengedtem a vizet..és visszaöntöttem,de viszont a kis tartályba,ami mutatja a min-max-ot 1 szem viz nem folyt bele...mit csináljak? kell abba viz? mert 1ik Nsr-es kolléga mondta hogy nemkell..szerinted?
Na átment a mail? Totál stresszben vagyok... na?
7 Deci, és a márka 3000 Forint körül már csak név.Én Castrol Actevo 4t 10W40 X-tra vagyvalami ilyesmit raktam bele.De Repsol is kiváló.A lényeg, hogy fel legyen tüntetve, hogy olajfürdős kuplunghoz van fejlesztve.Vag ylegyen jó ilyenre.
a márka az mindegy? éés még annyit,hogy mennyi olaj megy bele? 1 l?
Na mi lesz a gyújtáskapcsolómmal? :)
A szilentekre gondolsz?

HA a szilentek jó állapotbna vanak, egyszerűen ki kell takarni és mehet a fujás.

HA gatyák, és csere, akkor meg egyértelmű.
CSerélni nem annyira szórakozató.
ENZO te is letudod szedni magadnak kimásolod a youtube-os linket megnyitod ezt: www.vidtomp3.com bemásolod lentre a címet és utánna már rájössz csak vagy 5 kattintás én mindig innen szedem le és átkonvertálja te csak a zenét szeded le
Szia!

Pont ezt a kérdést tárgyaltuk meg nemrég, egy két lappal nézz hátrébb.De 10W40 4t
lenne 1 olyan kérdésem,hogy ti milyen olajat ajánlotok sebváltóba?
tudom hogy ezt a simsonos toppiba kellene írni csak ott nem ismerek senkit itt meg már kicsit azért összespanolódtunk az lenne a kérdésem hogy simson vázat akarok festeni és a perselyeket szedjem-e ki illetve ha igen akkor hogy tudom kioperálni belőle?