Jó neked, én ennyire nem vágom az angolt.Viszont a manualban én sem igazodom ki.Elvileg ki lehet hagyni a kulcsost.Sztem 2 kábel lehet benne, és egy teljesen egyszerű kapcsoló módjára működik.Ha logikusan gondoljuk, akkor oda kell h menjen a fő pozitív, és onnan megy tovább(kapcsolás után a jobb oldali kapcsoló szektorba.Igen, sztem így lesz.
I speak english very well, but the manuals don't take a mention of the cables or the colours of them... manualban nincs erről említés, de mondom, nem gond! Ha lesz valaki akkor meg lesz csinálva, ha nem akkor nem. Csak legyen már legalább március... :)
nem görcsölünk rá úgy, mint az indexes témára... :)
ha lesz valaki, aki már szedett szét ilyet, akkor majd megmondja. Nem zavar a kulcs, de ez nagyon fasza lenne így... :)
Most néázem h cj22-es géped van.Máskor mond előre.Ezesetben nem tudok semmit mondani az olajról, mert csak a cj20 adatait ismerem.Elvileg ugyanaz a blokk, de majd a hozzá értőbbek megmonnyák.
Macerás az.Ne bántsd.De annyira nem lesz egyszerű, mert még egy külön kábel megy a leállító kapcsolóba....MEgvan!Egszerűen be kell kötni a fő pozitívot a piros leállító gombhoz, oszt riga.
és már tényleg az utolsó kérdésem.. :D leengedtem a vizet..és visszaöntöttem,de viszont a kis tartályba,ami mutatja a min-max-ot 1 szem viz nem folyt bele...mit csináljak? kell abba viz? mert 1ik Nsr-es kolléga mondta hogy nemkell..szerinted?
7 Deci, és a márka 3000 Forint körül már csak név.Én Castrol Actevo 4t 10W40 X-tra vagyvalami ilyesmit raktam bele.De Repsol is kiváló.A lényeg, hogy fel legyen tüntetve, hogy olajfürdős kuplunghoz van fejlesztve.Vag ylegyen jó ilyenre.
ENZO te is letudod szedni magadnak kimásolod a youtube-os linket megnyitod ezt: www.vidtomp3.com bemásolod lentre a címet és utánna már rájössz csak vagy 5 kattintás én mindig innen szedem le és átkonvertálja te csak a zenét szeded le
tudom hogy ezt a simsonos toppiba kellene írni csak ott nem ismerek senkit itt meg már kicsit azért összespanolódtunk az lenne a kérdésem hogy simson vázat akarok festeni és a perselyeket szedjem-e ki illetve ha igen akkor hogy tudom kioperálni belőle?
ha lesz valaki, aki már szedett szét ilyet, akkor majd megmondja. Nem zavar a kulcs, de ez nagyon fasza lenne így... :)
:)
HA a szilentek jó állapotbna vanak, egyszerűen ki kell takarni és mehet a fujás.
HA gatyák, és csere, akkor meg egyértelmű.
CSerélni nem annyira szórakozató.
Pont ezt a kérdést tárgyaltuk meg nemrég, egy két lappal nézz hátrébb.De 10W40 4t