Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mp3-ban jó lesz? :)
Milyen karburálása van már....ÁÁÁÁÁÁ nagyon komoly hanja van!
Nesztek egy kis csöpögés
http://www.youtube.com/watch?v...
Ha valaki le tudja konvertálni a hangot, és elküldeni mailben, azt viszem egy karikát
Én sajnos a csavarnál is láttam cseppet, meg a blokk tömítésnél is.De ezek még nem olyan nagy jelek.Hanem, hogy amikor kivettem a leeresztő csavart valamiféle tömítőanyagot találtam...na ez már aggasztó
A motorgyilkolás, szétverés, felgyújtás az én műfajom, te vigyázz a gépedre, ne bántsd! :)
Nem biztos, hogy szivárog, bár nem látom. Amikor megvettem a gépet, leengedtem a benne lévő olajat, beletöltöttem az újat, aztán valami túlfolyószerűségen csöpögött... de pár nap után abbahagyta. Legalábbis szerintem valami olyasmi lehet, mert csak egy csövet láttam a blokk alá lógott, abból csöpögött...
Én is most töltöttem bele.Várom, hogy kiderüljön: szivárog-e, mert akkor rakok egy kis tüzet alatta ...az biztos, mert akkor nagy bajokra kell számítani.Adja a jó Isten, hogy ne szivárogjon, mert úgy láttam ám, hogy a blokközépből bizony ereszt
Köszönöm! Adom neki! Eddig nem volt gond ezzel az olajjal, hidegben meg nem használom...qrva fázós vagyok... :)
Ne habozz! Öntsed neki

Az biztosan jó lesz.De nem kell annyira megijedni.Ha eddig is jól működött, akkor ezután sem lesz nagy baja(persze ennek nézz utánna szakvéleménnyel).De az biztos, hogy hidegben nagyon sűrű a 80W90, és az is, h a Repsol biztosan 100X jobb.
Szaisztok!
Akkor a lényeg, hogy 4T 10W40-es olaj kell a váltóba?
De mindegy milyen ezen belül, ugye? Csak mert van itthon Repsol 4T 10W40-esem...
Jaja
3:50- áááh :D
jó videó én valameik nap nézegettem videókat itt sportmotoron és találtam 1 filmrészletet 250-es nsrel versenyeztek ilyen szerpentínes hegyi részen nah nekem az nagyon tetszett a 250es nsr-nek rohadt szép hangja van
tudom hogy látszólag csak csavarok tekergetése de valójában ott kell lennni
Tőlem nektek:

Egy kis NSR történelem

http://youtu.be/XF8bWiu5PpI
Aha Most néztem meg a címet...
Jajj de köszi.Ezek csak webről érhetőek el?Inkább bemennék érte, mint kifizetni ugyanannyit postára
Valahol kell szereznet egy műanyag kaparót(talán háztartási, vagy festék boltban).Azzal le tudod szedni ügyesen.Aztán benzines ronggyal bátran neki lehet esni a maradék ragasztónak.A festés tanácsot másra bízom, mert én fényezőhöz vinném.
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne h leszedtem a motoromrol az idomokat és le szeretném festeni alapbol fehér és sok rajt a matrica...a amtricákat mivel tom eltávolitani és miylen festékel és hogyan gfessem le h idotállo legyen (am feketére szeretném)...a kereket is le szeretném festeni azt is feketéra..
előre is köszönöm a választ
Nem tud valaki kuplung kart óccsón?
HÁt persze.Olyan fogások vannak, amiket csak szerelők ismernek.PL: egy szerelő ismerősömtől tudom, hogy a VW motoroknak van egy olyan titkuk, hogy nagyon picit túl kell tölteni olajjal, és akkor van meg az optimális kenés.Egy másik szerelő ismerősömtől azt tanultam, hogy az imbusz fejű csavarokat előbb hossz irányban megüti finoman, és utánna nagyobb erőlködés nélkül meg lehet oldani a kötés.
Az a baj, hogy még akkor sem tudod megteljesen, hogy mit, hogyan kell csinálni, ha ott állsz az ember mellett és nézed.
Látszólag csak csavarok tekergetése az egész nagyjából, de csak látszólag.
Jut eszembe a törött gyűrűről.Fel fogok tenni egy képet egy golflabda mintájú dugót:)
Igen, én sem mernék ezért.Pedig A Simson ugyanolyan komoly műszaki gépezet, azt meg mindenki meri bütykölni.
hát igen a simson már csak ilyen, én eleinte szerelőhöz hordtam, utánna gondolkodam és rájöttem hogy amit eddig a szerelő csinált majdnem mindent meg tudok énis szóval már egy jó ideje én szervízelem a motort. Most amikor összetörte a gyűrűt szétszedtem és nem volt benne csak 1 hézagoló gyűrű. Nem tudom mit befolyásol de most lessz benne 2 De az nsr-t nem nagyon merném csinálgatni.... mert komolyabb gép.