probáltam elinditani most meg nem indul el igaz lehet hideg van hozzá :S onindito teker de nem indul aksi meg lasan lemerul :S ez az átka ha nicns berugo kar :D
Szerinted a 60ezret futott bontatlan blokkost mennyit kellett szerelni?
Semennyit.
"Tehát valóban az illesztési pontosságot jelenti a jelölés."
Nem.
A c3 nem "pontosság" az a csapágykatalogus egy másik sorában van.
A tág vagy szűkfutó a beszerelés módja miatt aoylan amiylen.
Niylván, ha egy tengelyre húzósan de kézzel felmegy a csapágy és a futógyűrű tengelyitányban van rögzítve, a nem beszerelt és a bezserelt állapot között nincs differencia a csapágyhézag tekintetében.
A tágfutó csapágy eleve úgy van méretezve, hogy annak z illesztése majd túlfedéses lesz, vagyis, hogy a tengely, nagyobb, a külső ház, kisebb a csapágyméreténél néhány századdal.
Az iylen szrelési módnál a szerelést követően áll elő a csapágy normál futási hézaga.
Ugyan ez visszafordítva:
HA egy normál illesztésűtehát nem tágdutó csapágyat szerelsz túlfedéssel, annak elmegy a csapágyházaga, a gürdülőtest, megcsúszik mivel szorul, a csapágy gyorsan tönkremegy.
Tehát, a tág vagy szűkfutó nem pontosság, de nem is minőségi hanem szerelési okból meglévő kategória
Láttam már én is sokat szolgált Simsont, nekem is az volt.De akkor is úgy tartom, hogy a gazdaságossága a legnagyobb előnye, de szerelni annál többet kell.Ezzel együtt szerettem egyébként.Tehát valóban az illesztési pontosságot jelenti a jelölés.De ezt a túlfedéses dolgot, és a C3-al való összefüggést magyarázd el megint lécci.Azt tudom mi az a túlfedés.Az összefüggést nem.
Tágfutó csapágy nem azért kell vagy nem kell, mert Simson, vagy nem simson.
(amúgy a "semmiylen motor" hozzáállásról annyit, hogy van a környezetemben 60ezernél többet futott Simson bontatlan gyári blokkal, szép villanymotor szerű csörgésmentes hanggal)
Tágfutó csapágy a túlfedéses illesztés miatt kell.
Tehát mondjuk a babettába is az kell, de a dongóba is.
Ha valaki esetleg beleakadna egy pofás 2t szerelhető végdobba, aminek korrekt ára van kinekelje már be. Bármi érdekelhat ami jól néz ki és 3 vagy 4 csavarral rögzíthető. A mostani valami házi remekmű korrekt munka csak le van fújva hőálló ezüst festékkel ami baromi rondán néz ki és szúrja a szemem. Vennék rá egy pofásabbat vagy érdekelne szép komplett JC22-es gyári rendszer. Esetleg adok cserébe folytatlan rendszert.
Az lehet hogy kissebb motor de a léghűtés miatt szerintem melegebb mint az NSR. Szerintem a honda kicsit sem melegebb mint a simson. :) De javitsatok ki ha tévedek. Ez a jelölés a hőtágulásra utal mennyire laza a cspágy ha valaki nem érteni miről beszélek. Nagyon szoros nem lehet mert ha felmelegszik kitágul és megszorul. Valamennyire "lötyögnie" kell hidegen, a C és a szám a hézag méretére utal. De mindjárt utánna nézek milyen kell a hondába de szerintem a C3 bőven elég.
Az FBS az nem jó túl sok mindenre.Nem bírja a gyűrődést, és oldják a kõolaj származékok.Oda komoly cucc kell, mint az araldit, vagy hadonló "folyékony fém"
www.robogotuning.hu vagy www.italmondo.hu vagy komolyabb csapágy szimering szaküzlet ha tudod a pontos méretet. Megmondod hogy jó minőségű kell főgetngelyhez, ha jól emlékszem akkor oda C3-ast szoktak rakni. :)
Üdv:
Tudnátok olyan oldalt linkelni ahonét, tudok rendelni Honda NSR-be való főtengelycsapágyakat, de nem valami bovlikat, hanem ami birja a gyűrődést, mínőségi cuccot!
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, van 1 125-ös nsr-em és amit tapasztaltam az elég érdekes... Valamilyen okból 1 darab "kiszakadt" a blokkból a kipufogó torok alatt... Beragasztottam FBS ragasztóval ami + is fogta és bírta is. Jelzem már a 2. rugásra indult is de csak hallgatózás képp lett beindítva kb 15 másodpercig járt a motor, mire enyhe kopogás hallatszódott és leállítottam :( pls segítsetek h mi lehet a baja előre is köszi
már azt is csináltam az elején de nem vált be mondjuk akor ugy cisnáltam h felontotem és elinditotam majd megálitaotam és megint :S akor probáljam meg ujra?
Szerinted a 60ezret futott bontatlan blokkost mennyit kellett szerelni?
Semennyit.
"Tehát valóban az illesztési pontosságot jelenti a jelölés."
Nem.
A c3 nem "pontosság" az a csapágykatalogus egy másik sorában van.
A tág vagy szűkfutó a beszerelés módja miatt aoylan amiylen.
Niylván, ha egy tengelyre húzósan de kézzel felmegy a csapágy és a futógyűrű tengelyitányban van rögzítve, a nem beszerelt és a bezserelt állapot között nincs differencia a csapágyhézag tekintetében.
A tágfutó csapágy eleve úgy van méretezve, hogy annak z illesztése majd túlfedéses lesz, vagyis, hogy a tengely, nagyobb, a külső ház, kisebb a csapágyméreténél néhány századdal.
Az iylen szrelési módnál a szerelést követően áll elő a csapágy normál futási hézaga.
Ugyan ez visszafordítva:
HA egy normál illesztésűtehát nem tágdutó csapágyat szerelsz túlfedéssel, annak elmegy a csapágyházaga, a gürdülőtest, megcsúszik mivel szorul, a csapágy gyorsan tönkremegy.
Tehát, a tág vagy szűkfutó nem pontosság, de nem is minőségi hanem szerelési okból meglévő kategória
(amúgy a "semmiylen motor" hozzáállásról annyit, hogy van a környezetemben 60ezernél többet futott Simson bontatlan gyári blokkal, szép villanymotor szerű csörgésmentes hanggal)
Tágfutó csapágy a túlfedéses illesztés miatt kell.
Tehát mondjuk a babettába is az kell, de a dongóba is.
Tudnátok olyan oldalt linkelni ahonét, tudok rendelni Honda NSR-be való főtengelycsapágyakat, de nem valami bovlikat, hanem ami birja a gyűrődést, mínőségi cuccot!
Jóéjt!