Akkor az akku mellett(a jobb oldalon) van egy kis műanyag dobozka(hüvelykujj méretű).Még külön foglalata is van, amibe be kell pattintani.Szét kell nyitni, és van benne egy biztosíték)
Köszi a segítséget, holnap délután megpróbálom meló után...
Simán csak kettényitni? Remélem csak ennyi... és nem baszok el semmit... :)
Az a furcsa, hogy a lámpáknak meg semmi baja... az indexrelé kattan egyet, de már nem villan fel egyik izzó sem... Nagyon nem szeretem a telet...
Köszi mégegyszer, ha van fejlemény, akkor megírom!
De nem tudom miért van ez. Tavaly szezon végén bevittem a munkahelyre kulturált körülmények között van fűtött helyen. És a féklámpák meg az index is megadta magát. Indexnél a kormány kapcsoló oxidálódott, féklámpánál a foglalatok érintkezői. Egyik sem működött. Még ha valami vizes helyen lenne megérteném. Most az újat is letettem 1 hete néztem az index már nem műkszik! Vicces dolog.
Semmi baja. Vedd le a kormányról az index kapcsolót. Nyisd ketté fújj bele WD40-et és láss csodát. Minden évben eljátsza ezt velem. Ha nem használod oxidálódik a réz érintkező és b@szik működni. A régi is ezt csinálta most az új is. De csak ennyi a gond.
Régen túl vagyok már a húszon-egynéhány éven... én már nem nagyon leszek higgadtabb... :)
Hidd el, amikor eljön a pont, hogy elég, akkor nem fog érdekelni, hogy mennyi pénzben van a motor vagy mennyi lett ráköltve, mennyi meló van benne... akkor már mindegy... :)
Milyen biztosíték? Hol? :)
Azzal neked lesz rosszabb, ha szétrombolod.Voltam én is huszon-egynéhány, tudom mit nem kellett volna megtenni.Az is lehet hogy eláztattad.Biztosíték nem ment ki?
Kontakt-spray megvolt múlt héten, amikor csak világított és nem villogott... most meg semmi... Hétvégéig várok, aztán nem vállalok felelősséget a tetteimért. :)
Tényleg nagyon tele van már a f....m! Mi baja lehet... sosem fogom megtudni...
Ne idegeskedj annyit.Úgysem tudnál kimenni vele, tehát van még 2 hónapod rájönni a bajra. .Én azért megnézném nagyítóval a sarukat.Kicsit megvakargatnám pengével(vagy kontakt spray).Biztosan benne van a manualban is, hogy hogyan kell kimérni a relét is.Talán hibás az új is.Tehát a vezetékeket kimérted?
Minden ok, a feszültséget is megkapja... nincs érintkezési hiba sem... végignézettem... Csak már annyira idegesít, hogy majdnem belevágtam a kalapácsot... Nem értem mi történhetett vele, áll egyhelyben a motor, senki nem nyúl hozzá, mert nem értenek hozzá. És attól hogy áll és várja a jó időt, egyszerűen nem működik az index?!?!?!? Múlt héten folyamatosan világított, nem villogott. Most meg nem is világít (sem az új, sem a régi relével). Azt hiszem mindenki ideges lenne a helyemben...
Szia!Én nem értek ehhez a típushoz, de a csatlakozókat ellenőrizd át.Mérd ki, hogy minden vezeték végig fut-e, nincs-e valahol szakadás, azután a saruk állapotát is, hogy nem korrodáltak-e.
Igen, az a nagyobb macera, de csak az idő miatt.3 óra volt szétszedni, de 8 óra volt, mire összement.az sem nehéz, csak még lasabban kell.Ja, és jobban jársz, ha szétszedés előtt a váltótengelyről a villát levarázsolod ....amint szétjött, széthullott a váltó, tanulhattam meg azt is összerakni
Sziasztok!
Nagyon kellene a segítség, mert hiába az új indexrelé, már fel sem gyulladnak az izzók... Eddig folyamatosan világított, már nem is világít! Valakinek használható ötlete? Ért valaki ehhez? Majdnem tüzijáték lett az NSR-ből sötétedéskor...
Segatsetek légyszíves, mert nem vagyok hajlandó idegileg tönkremennyi egy motor miatt... hétvégén vagy szétverem kalapáccsal vagy felgyújtom...
sztem levegős a rendszer vedd le a hűtősityakot és inditsd be majd lejjebb megy a víz és tölts utána.de egyfolytába járjon a motor és akor majd kimegy a levegő a rendszerből...
Srácok!Unatkozóm mint állat....itt ülõk az önkormányzatban, es várom, h sorra kerüljek....az egyetlen jó az egészben, hogy A MOTOR ATÍRATÁSA MIATT VAGYOK ITT:D
Hylda!Teljesen jól látod a helyzetet, ha ésszel mész, akkor nem lehet baj.Más hibájából meg ígyis-úgyis lehet baleset.De ennek ellenére mégis félnek a motorosokra életbiztosítást vállalni a biztosítók.l:)...tehát valamivel csak nagyobb a kockázat.Tehát motorra olyan üljön aki hisz a feltámadásban:) ....Ennek ellenére támogatunk;) és az NSR jó gép.
Simán csak kettényitni? Remélem csak ennyi... és nem baszok el semmit... :)
Az a furcsa, hogy a lámpáknak meg semmi baja... az indexrelé kattan egyet, de már nem villan fel egyik izzó sem... Nagyon nem szeretem a telet...
Köszi mégegyszer, ha van fejlemény, akkor megírom!
Hidd el, amikor eljön a pont, hogy elég, akkor nem fog érdekelni, hogy mennyi pénzben van a motor vagy mennyi lett ráköltve, mennyi meló van benne... akkor már mindegy... :)
Milyen biztosíték? Hol? :)
Tényleg nagyon tele van már a f....m! Mi baja lehet... sosem fogom megtudni...
Nagyon kellene a segítség, mert hiába az új indexrelé, már fel sem gyulladnak az izzók... Eddig folyamatosan világított, már nem is világít! Valakinek használható ötlete? Ért valaki ehhez? Majdnem tüzijáték lett az NSR-ből sötétedéskor...
Segatsetek légyszíves, mert nem vagyok hajlandó idegileg tönkremennyi egy motor miatt... hétvégén vagy szétverem kalapáccsal vagy felgyújtom...
(amire gondolsz az polimetil metakrilát vagyis plexi:)