Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor az akku mellett(a jobb oldalon) van egy kis műanyag dobozka(hüvelykujj méretű).Még külön foglalata is van, amibe be kell pattintani.Szét kell nyitni, és van benne egy biztosíték)
Szerelni csak erős idegekkel lehet! Nézd végig! XD
Bizony, olyan volt még mielőtt megtapasztalta volna a STREET vonalat. :)
Kerek lámpás az nsr?
Hogy néz az ki? Nem rémlik... szerintem nekem olyan nincs... :)
Kell legyen az akksi mellett egy fő biztosíték ház.Legalábbis jc 20-nál
Köszi a segítséget, holnap délután megpróbálom meló után...
Simán csak kettényitni? Remélem csak ennyi... és nem baszok el semmit... :)
Az a furcsa, hogy a lámpáknak meg semmi baja... az indexrelé kattan egyet, de már nem villan fel egyik izzó sem... Nagyon nem szeretem a telet...
Köszi mégegyszer, ha van fejlemény, akkor megírom!
De nem tudom miért van ez. Tavaly szezon végén bevittem a munkahelyre kulturált körülmények között van fűtött helyen. És a féklámpák meg az index is megadta magát. Indexnél a kormány kapcsoló oxidálódott, féklámpánál a foglalatok érintkezői. Egyik sem működött. Még ha valami vizes helyen lenne megérteném. Most az újat is letettem 1 hete néztem az index már nem műkszik! Vicces dolog.
Semmi baja. Vedd le a kormányról az index kapcsolót. Nyisd ketté fújj bele WD40-et és láss csodát. Minden évben eljátsza ezt velem. Ha nem használod oxidálódik a réz érintkező és b@szik működni. A régi is ezt csinálta most az új is. De csak ennyi a gond.
Régen túl vagyok már a húszon-egynéhány éven... én már nem nagyon leszek higgadtabb... :)
Hidd el, amikor eljön a pont, hogy elég, akkor nem fog érdekelni, hogy mennyi pénzben van a motor vagy mennyi lett ráköltve, mennyi meló van benne... akkor már mindegy... :)
Milyen biztosíték? Hol? :)
Azzal neked lesz rosszabb, ha szétrombolod.Voltam én is huszon-egynéhány, tudom mit nem kellett volna megtenni.Az is lehet hogy eláztattad.Biztosíték nem ment ki?
Kontakt-spray megvolt múlt héten, amikor csak világított és nem villogott... most meg semmi... Hétvégéig várok, aztán nem vállalok felelősséget a tetteimért. :)
Tényleg nagyon tele van már a f....m! Mi baja lehet... sosem fogom megtudni...
Ne idegeskedj annyit.Úgysem tudnál kimenni vele, tehát van még 2 hónapod rájönni a bajra. .Én azért megnézném nagyítóval a sarukat.Kicsit megvakargatnám pengével(vagy kontakt spray).Biztosan benne van a manualban is, hogy hogyan kell kimérni a relét is.Talán hibás az új is.Tehát a vezetékeket kimérted?
Minden ok, a feszültséget is megkapja... nincs érintkezési hiba sem... végignézettem... Csak már annyira idegesít, hogy majdnem belevágtam a kalapácsot... Nem értem mi történhetett vele, áll egyhelyben a motor, senki nem nyúl hozzá, mert nem értenek hozzá. És attól hogy áll és várja a jó időt, egyszerűen nem működik az index?!?!?!? Múlt héten folyamatosan világított, nem villogott. Most meg nem is világít (sem az új, sem a régi relével). Azt hiszem mindenki ideges lenne a helyemben...
Szia!Én nem értek ehhez a típushoz, de a csatlakozókat ellenőrizd át.Mérd ki, hogy minden vezeték végig fut-e, nincs-e valahol szakadás, azután a saruk állapotát is, hogy nem korrodáltak-e.
Igen, az a nagyobb macera, de csak az idő miatt.3 óra volt szétszedni, de 8 óra volt, mire összement.az sem nehéz, csak még lasabban kell.Ja, és jobban jársz, ha szétszedés előtt a váltótengelyről a villát levarázsolod ....amint szétjött, széthullott a váltó, tanulhattam meg azt is összerakni
Sziasztok!
Nagyon kellene a segítség, mert hiába az új indexrelé, már fel sem gyulladnak az izzók... Eddig folyamatosan világított, már nem is világít! Valakinek használható ötlete? Ért valaki ehhez? Majdnem tüzijáték lett az NSR-ből sötétedéskor...
Segatsetek légyszíves, mert nem vagyok hajlandó idegileg tönkremennyi egy motor miatt... hétvégén vagy szétverem kalapáccsal vagy felgyújtom...
sztem levegős a rendszer vedd le a hűtősityakot és inditsd be majd lejjebb megy a víz és tölts utána.de egyfolytába járjon a motor és akor majd kimegy a levegő a rendszerből...
Dolomit, bauxit, dinamit, pexit DDD:)
(amire gondolsz az polimetil metakrilát vagyis plexi:)
csoki volt a plexitet hajtotta meg és hosszabra hagyta kicsit mint a gyári nekem nem nagyon tetszett....
szétszedni biztos szét tudom attól nem is félek na de az összerakás!
Ügyesek voltak:(....ez olyan h sírjak vagy nevessek.Mert ezután meg a következõ eredeti vizsgán meg csak a kamillázás lesz
Vigyázz nehogy elírják, nekem elírták NSL-re, aztán kijavították NSZ-re! :D
Srácok!Unatkozóm mint állat....itt ülõk az önkormányzatban, es várom, h sorra kerüljek....az egyetlen jó az egészben, hogy A MOTOR ATÍRATÁSA MIATT VAGYOK ITT:D
Hylda!Teljesen jól látod a helyzetet, ha ésszel mész, akkor nem lehet baj.Más hibájából meg ígyis-úgyis lehet baleset.De ennek ellenére mégis félnek a motorosokra életbiztosítást vállalni a biztosítók.l:)...tehát valamivel csak nagyobb a kockázat.Tehát motorra olyan üljön aki hisz a feltámadásban:) ....Ennek ellenére támogatunk;) és az NSR jó gép.