Azért sem biztos, hogy rossz ötlet átgurulni szerelőhöz, mert talán nem is fog elkérni 2-3Ezernél többet.Annyit meg csak megér.De lesznek itt még ügyesek, csak nem jöttek még föl.
Ja... lehet hogy igazad van... Berottyantom valamelyik nap, átgurulok a szerelőmhöz, atrán gyógyítsa meg ő... de abban meg nincs sikerélmény... :)
Azért köszi a segítséget!
Még jó, hogy vannak, akik segíteni próbálnak.... te meg ideíesz egy ilyet... Gyerek, ez egy fórum. Ha valamire kíváncsi vagyok vagy segítség kell, kérdezek. Akik tapastraltabbak, segítenek vagy legalábbis megpróbálnak. Neked nem okoz örömöt, hogy valamit saját kezeddel megcsinálsz úgy hogy segítenek ötletetekkel vagy jótanácsokkal más jószándékú srácok?....
Figy!Csak akkor lehetsz biztos benne, hogy lemegy a jel, ha volt/amper mérővel kimérve látod.Ne lovagolj ezen, mert egyikünk sem elektromos szakember, hogy tudjuk, hogyan működik,akármilyen módon is működhet, mi csak kapcsolgatjuk.
Most jutott eszembe, hogy tanultuk autóelektronikából,hogy ezek ilyen rugóval működnek.Áramkör záródik, és amikor felmelegszik a rugó, akkor elenged, és átkattan.Kihűl, és minden kezdődik előlről.......vagymi Szét kéne szedned valóban......talán
Tehát a relék jók... Azért vettem újat, mert valaki tanácsolta, akinek már volt hasonló esete új izzók miatt. A régi is jó, csak kevés ehhez... állítólag...
Pont azért kattan, mert kap kakaót. Ha működik az index, akkor kattogást hallasz (a relét hallod, amint a rézlap vibrál ide-oda). Itt meg csak egyet hallassz, a folyamatos kattogás nincs... azt kellene tudni, hogy ez mitől lehet... de már sokat nyugodtam, mióta írtok és nyugtatni próbáltok! Köszi! :)
Tedd vissza a másik elektronikát,és nézd meg megint.Ha a régivel olyan mint volt, akkor az újonnan beszerzett is rossz.Ez egy egyszerű kizárásos vizsgálat lenne.
Azért gondolom, hogy a kormányon lévő kapcsoló jó, mert a jel lemegy a reléig (mert kattan egyet). Csak eddig ilyenkor felvillant és folyamatosan égett az izzó... Most meg a kattanás után semmi...
Jó lenne tudni hol lehet a baj...
Ha nem megy, akkor szét kell szedni, és előlről az egész.Kiindulva a kapcsolótól, kábelek, indexrelé vizsgálatok.Ennek ez a módja.De inkább el is viheted szerelőhöz, így olcsóbban megúszod.
Akkor már tudom! Nanekem ott nincs dobozka, csak egy tálca, ott van egy bizti.... Lehet hogy doboz volt, de mára már csak egy tálca maradt... :)
Világítás van, hátsó lámpa, refi minden OK. Ha ráadom a kapcsolót, minden melyik irányba, akkor kattan egyet a relé, de többet nem... de sajna már kattanásra nem villannak fel az izzók... a kontakt-sprays dolgot lehet hogy megpróbálom holnap, ha nem leszek idegbeteg! Ha sikerül OK, ha nem akkor temetem az NSR-t. :)
Baszki! :)
Jó ez a videó, de én sajnos nem vagyok iylen jópofa, mint az olajteknős fiú... :)
Én kétszer leanyázom a dolgot, aztán amint lehet rárontok! :)
A tavalyi évi mérlegem:
1. Derbi Vamos robogó bal oldalaának lerúgása papucsban + bal oldali visszapillantó törés könyökkel, lámpaöklözés...
2. Yamaha BWS Berúgókar meghajlítása rúgásokkal, plusz nyolcas a kerékbe...
3. Pitbike oldalidom letörés (bal-jobb hátsó), hátsó sárvédő letörés, kipuff letépés...
A többi nem volt ilyen szórakoztató.... :)
Nem nagyon nekem való a szerelés... :)
Azért köszi a segítséget!
Jó lenne tudni hol lehet a baj...
Ha nem megy, akkor szét kell szedni, és előlről az egész.Kiindulva a kapcsolótól, kábelek, indexrelé vizsgálatok.Ennek ez a módja.De inkább el is viheted szerelőhöz, így olcsóbban megúszod.
Világítás van, hátsó lámpa, refi minden OK. Ha ráadom a kapcsolót, minden melyik irányba, akkor kattan egyet a relé, de többet nem... de sajna már kattanásra nem villannak fel az izzók... a kontakt-sprays dolgot lehet hogy megpróbálom holnap, ha nem leszek idegbeteg! Ha sikerül OK, ha nem akkor temetem az NSR-t. :)
Jó ez a videó, de én sajnos nem vagyok iylen jópofa, mint az olajteknős fiú... :)
Én kétszer leanyázom a dolgot, aztán amint lehet rárontok! :)
A tavalyi évi mérlegem:
1. Derbi Vamos robogó bal oldalaának lerúgása papucsban + bal oldali visszapillantó törés könyökkel, lámpaöklözés...
2. Yamaha BWS Berúgókar meghajlítása rúgásokkal, plusz nyolcas a kerékbe...
3. Pitbike oldalidom letörés (bal-jobb hátsó), hátsó sárvédő letörés, kipuff letépés...
A többi nem volt ilyen szórakoztató.... :)
Nem nagyon nekem való a szerelés... :)