Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Gandi!
Köszönöm a válaszodat!Nálam ez a motoros őrület a robogóval kezdődött. Igaz akkor csak azért vettem,mert akartam valami sajátot,nem mindig anyutól kéregetni az autót, és hát 18 évesen,saját pénzből egy robogóra futotta. Tudom hogy nem motor,nem megy gyorsan, nem kell váltani, de mégis megfogott a kétkerék. És a B125 miatt úgy döntöttem,eljött az ideje a kategóriaváltásnak.
Hát ez a "menő" dolog...én folyamatosan azt kapom,hogy a motorozás nem lányoknak való,nem nőies,stb...De valahogy nem tud érdekelni,nekem most ez az álmom.
Irigylem a motorosok "szabadságát", társaságát,összetartását. Egyszer egerszeg felé jött szembe több túramotoros...És mindegyik intett,vagy bólintott, pedig robogón ültem!Ez akkora élmény volt,egész nap virult a szám :D
Igen,írtam előző hsz-ekben is,hogy a súlya miatt félek kicsit az NSR-től. De sajnos nincs lehetőségem kipróbálni..

Bocsi mindenkitől hogy kicsit "offoltam" a topicot!Csak érdekelt a véleményetek. Csak a párom és családja véleményét tudtam eddig kikérni, de ő elfogult,mert nagyon félt,és erősen ellenzi, hogy én motorra üljek :D
De én úgy vélem,hogy ha valamit ésszel csinál az ember,akkor nem lesz gond. Más hibájából meg a robeszon is ugyanúgy meghalhatok :D

És örülök,hogy lány létemre nem csak én vagyok ilyen őrült,hogy motorozásra adjam a fejem...:D
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne h multkor leengedtem a vizet a motorbol és mivel nem találtam leeresztő csavart a vizpumpa leg also csavarját lazitotam meg de mikor elkeztem felonteni fagyálloval akor csak fél iter ment bele elméletileg 1,1nek kéne bele menni nem? vagy a leeresztést nem jol csináltam? na azota mentem vele és folyamatba olyat csinál h mikor bemelegedik nagyábol elindulok vele a vízhofok fel megy majdnem pirosig elengedem a gázt akor elkezd lemeni majdnem félig ha megálok 15 mp belul majdnem hideget mutat..de mikor gyorsitok és majdnem eléri a pirost és nem negedem visza a gázt akor is hul valamit..de ez igy nem koser..vmi ötlet a probléma megoldásra?
előre is köszi a válaszotokat :D
Tötyögésből gyorsítva sem szabadna befulladnia.
Ha ezt csinálja, akkor egyszerűen nincs beállítva.

Nem kell semmiylen idő a gázok ping-pongozásához, ahhoz már sokkal inkább, hogy a sok nyál miatt lerakódott olajat kidolgozza magából.

Nyilváűn a gyári beállítás mesze van az élestől, valamiféle biztonsági beállíytással küldik ki az utcára, oylannal amivel esőben sem akad meg azonnal.
Ez viszont nyári verőfényben már sok lesz, iylenkor torpan amíg a felesleget kidolgozza magából.

HA tulajok vennék a fáradtságot, és utána karburálnának az időjárás változásának,és ezzel poárhuzamosan tudnák, hogy este és reggel nem üvegeljük mert megakad akkor akár egészen élesre is lehetne álíltani, akkor nem torpanna.
További ok, hogy sokan mélyen az üzemi tartomány alatt nyektetik a szerencsétlen motort városban, mintha kötelező volna 6ban haladni városban.
Hölgyek urak, a heggesztés az egy gééé :)
Majd még átgondolom mi lesz a sorsa! Jó éjt urak, reggel korán kell kelni, meg kell keresni a benzinrevalót
Igen mondjuk az lehet. :)) De a piroshoz illik a fekete, szóval nagyon nem ütne el, haver a mitoján csinálta ezt, neki piros-fehér volt a motor és azon is nagyon tuti lett. :)
Neked fekete a fejidomod, az úgy jól néz ki, de pirosba lehet furi lenne...
Visszaheggeszteted, és Lefújod metél feketére a plexit. Énis eztcsináltam.. nagyon baba :))) Nekemis levolt jobb oldalt törpe a fül ami fogja :)))Nemlessz baj h nemlátsz átt rajta, nemmintha olyan sok mindent néznél a plexin keresztül :P
Az egyik füle le van törve, vissza van heggesztve, jó lenne ha házilag is lehetne vele kezdeni valmit, csak ne legyen kókány...
Na majd kiprószáljuk.Most viszont balra el, aludnikék.Azért ma adtunk rendesen a szervernek a fórumon
http://www.kepesmotor.hu/honda... Ő volt az azthiszem :) ez már viztiszta plexi
Pontosan.
Jól logikázol, ez valóban jó magyarázat lehet.Egyébként valóban beleszól az alapjárati rendszer, de nem negyed, hanem fél gázig.Jó ötlet.Akkor elvileg ha kiljebb tekered picit a levegő csavart, akkor megoldódhat.
Amúgy valaki irta, régebben hogy házilag otthon csinált Plexi-t nemtudom már hogy pontosan kivolt... :) De ahogy láttam azis jólett :)
Semmi, csak azt hittem van átlátszó is...hát hogy fogok én onboard videót csinálni? Meg gondoltam, be lehetne kuporodni a plexi mögé, és úgy küldeni...bár még nem ismerem a gépet.
Igen én is ezt mondtam ez így fura, egy angol fórumon olvastam ezt. De az tény, hogy majdnem mindegyiknek van ilyen gondja vagyis nagyon ritka amelyiknek nincs.
De hasonlót karbi hangolás is okozhat, hogy valahol lyuk van. Pl ha rosszul van beállítva az alapjárati keverék akkor fulladhat. Most nem akarok hülyeséget mondani de ha jól emlékszem negyed gázik dolgozik az alapjárati rendszer utánna főfuvóka veszi át a melót. Na most ha szerény az alapjárati keverék akkor megfulladhat az alapjárati fuvóka már nem ad eleget a főfuvóka meg még nem ad eleget neki és gubanc van. De ez csak egy tipp.
Blokkot én húztam már szét.Az a titka, hogy sok iőt kell rá szánni, nem szabad erőltetni hogy szétjöjjön.Semmi kunszt.Kicsavarsz minden csavart,és vagy széthúzó célszerszámmal, vagy óvatosan, megfelelő pontokon fa kalapáccsal ütögeted.Persze ha már szétszedted, akkor nem csak a főtengelyt kell cserélni, hanem érdemes az összes csapágyat is.
ha ragasztópisztojjal ragasztom be az jó nem?
Miért baj az ha sötét ?:P Szerintem mindeggyik füst szinűű
jaja.De ez is sötét színű Az az igazság, hogy ilyen állapotban van az enyém is...
nah motoros brigád én megyek aludni szóval további szép fórumozást csőcső
Köszi-köszi
Köszi, de még egyenlőre ez is drága, akkor marad a régi, olyan nagy baja nincs, hogy ennyit áldozzak rá...
Szerintem azért észrevehető, erőteljesebbet húz. Én azt vettem észre amikor kicseréltem. Poweren persze
Igen de nagy változást nem vettem észre. Az igaz hogy szépen elfordott 11000 felé is utánna.