Nem kell folytatlant venni, csak egy áthidalást kell átvágni és már is ki van iktatva a folytás. Ha rákeresel erre: nsrtips.doc letöltöd abban benne van hogy pontosan hol kell megbontani az elektronikát. Kiméred a helyet kifaragod azt a gumis anyagot amivel be van öntve átvágod az áthidalást és kész. Jobban fog húzni 9000 felett és tovább pörgetheted. De nagy csodát nem fogsz észrevenni. Picit jobb lesz.
A tied jc20-as folytatlan, Raidenre viszont gyári folytott kipufogót raktam fel, az visszafogja. Egy tákolt dolog volt rajta mikor megvettem az nem tetszett vettem rá egy gyárit. Amúgy erőben nem lehet baja egy 0km-es vadonat új hengerszett került rá épp, hogy be volt járatva. Egy sportrendszerrel nagyon menne. :)
Annak olasz paírjai voltak forgalmi adásvételi vámpapírok stb....
Igen, azt én is furcsállottam.Lehet hogy a kisfogaskerék...vagy karburátor.Magas volt az alapjárat is.Jut eszembe alapjárat.LEGYEN SZÍVES VALAKI CSINÁLNI EGY VIDEÓT ARRÓL, HOGY EGY BEMELEGEDETT EGÉSZSÉGES JC20-AS HOGYAN JÁR ALAPJÁRATON, ÉS HOGYAN VESZI A GÁZT.Meg akarokj győződni a beállításaimról.
hát ugyvolt hogy eladom a gépet de most jött ez az uj törvény hogy megváltozatták a korlátlan különbözeti vizsgát 2éves a1el nemlehet megcsinálni hanem megkell várni a 21 et igy nemadom el az nsrt. ugyhogy lesz időm kicsit foglalkozni ilyen dolgokkal
Valaki hozzáértő elmondhatná nekem hogyha én most szerzek folytatlan gyujtáselektronikát jc22höz akkor észrefogok valamit venni teljesitménybe? vagy mitkell vele buherálni? meg mennyire bonyolult?
Hali!
Vannak, fekete színű szervizelve, szervizkönyve is van, tanuló motornak vette, gumik jók.Felhívtam 2005 ös a motor 15ezer km és 380, de gondolom alkuképes, állapota kitűnő!laszlobalazs13@freemail.hu erre írj bátran!
értem hát mentem vele nem rossz gép :) (mondjuk enyém picit erősebb) szerintem de nincs nagy különbség. De te az összes papírt oda adtad Gergőnek ugye? forgalmi stb...?
Szia!Én teljesen egyet értek veled, szerintem mi is valahogy így magyaráztuk el neki a dolgot.Valóban én is örülök, hogy egyre több hölgyről derül ki, hogy lelkes motoros.Viszont én azért vigyáznék azzal, hogy érzés után vegyek motort, mert a feeling ugyan elkísér haza, de az első problémánál elszáll az a feeling, és csak a gép lesz ott, meg a gazdi.Muszály szerelhetőségre is gondolni.Mert valószínű, hogy az RG gamma a legfeelingesebb, de gondolom az nem 5 litert eszik.
Annak olasz paírjai voltak forgalmi adásvételi vámpapírok stb....
Vannak, fekete színű szervizelve, szervizkönyve is van, tanuló motornak vette, gumik jók.Felhívtam 2005 ös a motor 15ezer km és 380, de gondolom alkuképes, állapota kitűnő!laszlobalazs13@freemail.hu erre írj bátran!