Teljesen reális, csak nekem sok! Így plusz nekem is megvan az itthoni javítgatás élménye, a tiéd már majdnem top, csak be kéne állítani a garázsba, azon mi élvezet van...
Keresek plexit azóta is, ha valaki tudna hálás lennék.
Igen ez NSR betegség szinte mindegyik csinálja. 1-2-ben nem veszed észre de ha 3-ban kezdessz el szép lassan gyosítani akkor megtorpan 7 körül erre az a megoldás hogy ne húzd neki a gázt jobban hanem engedd vissza picit és azonnal tullendül aztán mehet. De ha tempósan mész már 1-2-ben elforgatod 10.000-ig akkor nem torpan meg fentebb sem. Ez egy ellőzésnél csinálhat gondot de nem kell megilyedni és még jobban húzni, hanem picit visszaengedsz átöblít a rezó és megindul.
Igen elől hátul conti van rajta. A régin Dunlop Arrowmax volt az edész széles volt és nem igazán lehetett jól dönteni nekem nem tetszett. Ez sokkal jobb igaz vékonyabb a futófelület de ívesebb a gumi, nekem jobban viselkedik vele kellemesebben bedől. De elég puha keverék szerintem kopni fog hamar. Na de nem is drága. Anyi hogy nagy tempónál nem próbáltam még ki. Már hideg volt mikor hozzám került a motor.
Nekemis tötymörög.. kicsit olyan 7-8 között inkább. :)
De ha annyira zavar és szeretsz gyorsan túllpni ezen a fordulattartományon, csusztasd kicsit a kuplungot és megis van oldva :P:D
Cagy esetleg ha beleakarsz nyulni a blokkba is tehát azse riaszt vissza akkor egy Hengerfej sikolást is észrevenne. :)
Amihez nemkell blokkba nyulni
-Powwer elektronika
-Cdi (Eztis nézd meg hogy nem folytott e )
-Sport kipu(Megjegyzem linkeltél neked a gianellit, nekem ugyan olyanom van, jóval erősebb tőlle a motor.)
-Áttétel (Ha pl azt akarod hogy többet menjen vagy jobban gyorsuljon)
-Egy jófajta dugó, de ahogy láttam most lett felujjitva.
Ha ezeket megcsinálod és belövöd rendesen (Power,Karbi) Akkor repülni fog a kicsike, nekem most lessz Sikoltatva a hengerfej előtte is nagyon jól ment(Szerintem.) A Szakik elmondása szerint érezhető lessz a sikolás is. :)))
Egyébként nálam is fentáll a 6-7 rpm közti tötymörgés....akkor ez NSR betegség...Tavasszal karbipucolás, esetleg még powert is, aztán majd látjuk. Nekem erre azt mondta az előző tulaj, hogy addig csinálja míg hideg, de én hiába próbáltam, nem melegedett be jobban, a kék sáv közelébe maradt a hőfokmutató, nem mintha baj lenne, hogy nem melegszik túl... , nameg nem volt több 6-7 foknál, de tavaszra kiderül...
Keresek plexit azóta is, ha valaki tudna hálás lennék.
De ha annyira zavar és szeretsz gyorsan túllpni ezen a fordulattartományon, csusztasd kicsit a kuplungot és megis van oldva :P:D
Ez itten meg az én versenyparipám.Neve még nemvan, de ami késik az nem pontos...
Amihez nemkell blokkba nyulni
-Powwer elektronika
-Cdi (Eztis nézd meg hogy nem folytott e )
-Sport kipu(Megjegyzem linkeltél neked a gianellit, nekem ugyan olyanom van, jóval erősebb tőlle a motor.)
-Áttétel (Ha pl azt akarod hogy többet menjen vagy jobban gyorsuljon)
-Egy jófajta dugó, de ahogy láttam most lett felujjitva.
Ha ezeket megcsinálod és belövöd rendesen (Power,Karbi) Akkor repülni fog a kicsike, nekem most lessz Sikoltatva a hengerfej előtte is nagyon jól ment(Szerintem.) A Szakik elmondása szerint érezhető lessz a sikolás is. :)))
Minnyá szerelmetes leszek.Nagyon szép!DRAKULÁLÁS HEGYEK!