Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát én karbit egyedül szétszedem összerakom a simsonos múlt xD de a powertől már félek egy kicsit...ahogy leírták nem 2 perc
Teljesen reális, csak nekem sok! Így plusz nekem is megvan az itthoni javítgatás élménye, a tiéd már majdnem top, csak be kéne állítani a garázsba, azon mi élvezet van...
Keresek plexit azóta is, ha valaki tudna hálás lennék.
Igen ez NSR betegség szinte mindegyik csinálja. 1-2-ben nem veszed észre de ha 3-ban kezdessz el szép lassan gyosítani akkor megtorpan 7 körül erre az a megoldás hogy ne húzd neki a gázt jobban hanem engedd vissza picit és azonnal tullendül aztán mehet. De ha tempósan mész már 1-2-ben elforgatod 10.000-ig akkor nem torpan meg fentebb sem. Ez egy ellőzésnél csinálhat gondot de nem kell megilyedni és még jobban húzni, hanem picit visszaengedsz átöblít a rezó és megindul.
3kilóér hirdettem. most néztem 270 van olyan ami rendszám nélküli. mégis mennyiért kéne adnom? :D
Powernek, de még karbinak is csak segítséggel kezdek bele, még szép. Nem akarok nagyobb bajt csinálni...
nemcsak képek alapján
Nsrdavidka a te motorodat is néztem, mikor keresgéltem, csak nekem kicsit drága volt, pedig képek alapján nagyon egyben van...
de ha holnap jó idő lesz és lesz energiám a telefont vhogy rá rögzítema vasra és nyomok egy rövid onboardot a pörgetgetős mellé
michelinen gondolkodok még azok puha gumik biztos jol tapadnak
powert énis ki akarom pucolni csak nem merek nekiállni :\
Igen elől hátul conti van rajta. A régin Dunlop Arrowmax volt az edész széles volt és nem igazán lehetett jól dönteni nekem nem tetszett. Ez sokkal jobb igaz vékonyabb a futófelület de ívesebb a gumi, nekem jobban viselkedik vele kellemesebben bedől. De elég puha keverék szerintem kopni fog hamar. Na de nem is drága. Anyi hogy nagy tempónál nem próbáltam még ki. Már hideg volt mikor hozzám került a motor.
Pedig a Continental világ életében a legjobb volt.Be volt az melegítve?
Nekemis azvan, nekem nem bejövös, szerintem erőteljesebb fékezésnél elég könnyen megcsúszik, a vizes utat se szereti annyira :/
Nekem meg 5Ezernél vacakol.De csak akkor ha piano-ban haladok.Ha intenzíven gyorsítok, akkor semmi hiba.
Nekemis tötymörög.. kicsit olyan 7-8 között inkább. :)
De ha annyira zavar és szeretsz gyorsan túllpni ezen a fordulattartományon, csusztasd kicsit a kuplungot és megis van oldva :P:D
Én is had villogok mán a hőgy előtt

Ez itten meg az én versenyparipám.Neve még nemvan, de ami késik az nem pontos...
nah akkor már énis
Cagy esetleg ha beleakarsz nyulni a blokkba is tehát azse riaszt vissza akkor egy Hengerfej sikolást is észrevenne. :)
Amihez nemkell blokkba nyulni
-Powwer elektronika
-Cdi (Eztis nézd meg hogy nem folytott e )
-Sport kipu(Megjegyzem linkeltél neked a gianellit, nekem ugyan olyanom van, jóval erősebb tőlle a motor.)
-Áttétel (Ha pl azt akarod hogy többet menjen vagy jobban gyorsuljon)
-Egy jófajta dugó, de ahogy láttam most lett felujjitva.
Ha ezeket megcsinálod és belövöd rendesen (Power,Karbi) Akkor repülni fog a kicsike, nekem most lessz Sikoltatva a hengerfej előtte is nagyon jól ment(Szerintem.) A Szakik elmondása szerint érezhető lessz a sikolás is. :)))
Egyébként nálam is fentáll a 6-7 rpm közti tötymörgés....akkor ez NSR betegség...Tavasszal karbipucolás, esetleg még powert is, aztán majd látjuk. Nekem erre azt mondta az előző tulaj, hogy addig csinálja míg hideg, de én hiába próbáltam, nem melegedett be jobban, a kék sáv közelébe maradt a hőfokmutató, nem mintha baj lenne, hogy nem melegszik túl... , nameg nem volt több 6-7 foknál, de tavaszra kiderül...
már ha mindenki nis teszek fel pár képet :)
látom conti gumid van.mi a véleményed róla mert most akarok gumit venni mert nekem már slick :D
szípek a vasak
Nekem itt az exem és a jelenlegi élettárs! De szivesen befogadunk még egy hölgyet! :D
ohh:$ vigyázz rá szép gépezet
Ez igen hölgyem! Ez csudiszép ...meg minden őrjöngős smile.

Minnyá szerelmetes leszek.Nagyon szép!DRAKULÁLÁS HEGYEK!