Jaja.Sajnos törnek(monnyuk a karbi helyes tisztítását, és beállítását, nagyobb melónak tartom hogy az működjön szépen).A műanyagokra van egy teóriám, de amíg nem sikerül biztosan addíg nem rakom fel ide.Ha rendben lesz az elméletem, és gyakorlatban is siklik, akkor közzé teszem az ötletet.
Szia Hylda!
A motoros csajoknak többnyire két kategóriája létezik, döntsd el te melyikbe tartozol, akkor kiderül érdemes-e NSR-re pattanod!
Az első kategória az, aki csak azért vesz motort, mert menő, az összes pasi utánanéz miközben lobogó fürtökkel közlekedik, és mert így próbája pótolni a férfiak figyelmének a hiányát....Kitolja a garázsból, esetleg kitolják neki, mert el sem bírja, kerül egyet, begyűjti az elismerő pillantásokat, aztán hazaér és letámasztja a sarokba. Rosszabb esetben ez a fajta hozzáállás buktával végződik, de mindenképp egy szakszerűtlen kezelés, tárolás következtében a motor jár rosszabul, vagy az új gazda aki gyanútlanul, remélve a nők kíméletesebben bánnak vele "női tulajtól" vásárolja meg...majd szív vele........
A második csoportba azok a csajok tartoznak akik, ha meghallanak egy két utcával odébb közeledő gépet végigfut a hátukon a hideg, meleg, feláll a szőr(az a kevéske...:D)az egész testükön, még az arcukon is..., érdeklődnek mindenféle motoros találkozó, könyv, fórum....D iránt... Amikor közlekednek nem a pasikat strigulázzák, hanem a közlekedés dinamikus követői...., ÉS nem utolsó sorban folyamatosan tanulni akarnak....
Szerintem mindegy hány cm és kg vagy, érzék kell hozzá. Persze egy 50 kg-s nő ne akarjon Busát...Én személy szerint nagyon fontosnak tartom a rutin vizsgát, sajnos a B125 erre nem ad lehetőséget, pedig már a rutinpályán kiderülne, kell e félned egy 140 kg-s géptől, mert konkrétan az NSR ennyi.
Végül ha van rá lehetőséged próbálj ki egy ilyen gépet, ha tudsz mást is, Apriliát, Yamahát, Cagivát és az érzés alapján dönts, melyikbe szerettél bele....én az NSR-be..
Üdv.
Egy motoros lány
De az enyém volt, valamelyik előző tulaj csinálta róla a Youtube-os videót csúnyán perecelhettek vele aztán került hozzám nagyon leharcolva. A képen van egy kuplungkar és egy visszapillantó minusz. Ezért kérdeztem a borulást. :) Hiányzott a gép szóval most vettem megint egyet csak ez már macskalámpás nem Raiden.
jól világítt simán bírja a generátor is
csak ha fénykürtöt húzok a tompított közbe azt már nem bírja annyira kicsit halványodik a fény
de még mindíg jobban világítt egy kicsit mint a gyári égővel
Értem.És ha jól gondolom akkor a kis méret miatt nem lesz olyan nagy a búra hőterhelése.És a töltõ rendszer bírja?Mert igy már 140Watt világít, ha refizek.
nyomj alá egy kis sziloplasztot nekem a2 első index azzal van felragasztva vagyis már csak 1 mert a másikat beütötte anya véletlenül de nemsokára ugyis át kell nézni és vmi kultúrált cuccal felragasztom. És nagyon remélem hogy le tudom papíroztatni ha nagy tortúra is mert ez igencsak jó állapotba van és nem nagyon akarózik megválni tőle
nekem megvan a forgalmija a gépnek szerencsére és abba 8.10kw van csak anyi hogy 2004ben vonták ki a forgalomból és most 2012 van azaz nem tudom hány gazdája volt eddig és hogy meg tudom e szerezni az összes adásvételit mert az jó lenne.MEg a motort Sweizból hozták és az nem 2 méterre van :S
Lenne egy eladó Honda CBR125 ös motorja unokaöcsémnek, ha valakit érdekel írjon!2008 as ha jól emlékszem, kevés km, és semm baja!