Na aztán olyan is van, hogy tetszik, és ezkeeeeeeeeeeel, mégpedig 3 okból kifolyólag: AZÉRT MERT CSAK ...semmi baj, nagyon helyes!Ezek a motorok is helyesek, meg szépek, és csatlakozva az előttem szólóhoz, jók is(csak körbe kell nézni a világban, ez Honda!).Ahhoz képest, hogy fiatal vagy, nagyon tetszik a hozzáállás, mert ezt tudod is, és megmaradsz szerénynek.Egyet megtanultam az úton röpke 11 év alatt:Csak szerényen lehet túlélni!.A szereléshez is jól állsz hozzá, mert csak-csak meg kell tanulni vmit önállóan bütykölni.A súlyát azért fontold meg, mert 144 kiló+ a tankban a benya, esetleg az utas.(ha hozzá vesszük, ehhez hogy vékonyka vagy, akkor nemárt egylábas guggolásokat csinálni edzésként )
Kb mindegyik 20 éves motorhoz kell némi gyakorlat...
Nem hátrány az elméleti tudás, és a szerszámozottság, másképpen úgy beleszalad a kiválasztott motorba a vételár kétszerese, hogy igazán meg sme látszik rajta.
rotyogó után én biztos nem választnanék 20 éves sportmotort, mert már elnézést, de a robogó, az nem motoros múlt...
HA lenne még épkézláb 125-150-es etz azt javasolnám, de már az is ritka mint a fehér olló:)
Ha már régi, én azért választanék trakeszt, mert az úgysem megy, ezért rendszerint nem is hajtják agyon, kivéve, ha futár motor volt a szerencsétlen.
Én az ibrahim-cg vonalon mozognék.
Ebben nem értek egyet. Ha karban van tartva nem kell állandóan szerelgetni 1x újítottam fel aztán egész nyáron még a gyertyát sem vettem ki max lemostam és tankoltam ennyi..... Az én ismerőseim között is van olyan csaj akinek simán odaadom az NSR-t. 1-2 hónap és ő is power felé fogja forgatni ez tuti.
igaza van emzolinak. ezek a motorok nem arra vannak kitalálva hogy 5ezres fordulaton elválts. nahmeg tényleg azért ezekhez a motorokhoz kell legalább egy alap műszaki érzék. én nem ajánlanám neked. inkább vegyél egy kis cbr-t vagy valami 4ütemüt. azt csak hajtanod kell és tudsz velük okosan is menni
Szia!
Kényelmes jól kezelhető motorok. Nem magas kényelmesen leér a lábad róla. Nem is dúrván nehéz hogy ne tudd megtartani. A fogyasztása erősen függ a vezetés módjától. Átlagos motorozgatásnál 5 liter körül alakul.
Az ára barátságos de ezek már nem fiatal motorok. Feltétlenül kérj meg egy ismerőst aki használt már nsr-t vagy tényleg ért a motorokhoz, hogy nézze meg mielőtt megveszed. Alaposan nézzetek meg mindent. Ha egy valóban jó állapotú karbantartott gépet sikerül megvenned akkor sok gondod nem lesz vele csak tankolnod kell. Nem szokása lerobbanni és széthullani. Ha már meg van a kiszemelt küldd el a linket aztán megnézzük!
A sportosság nem lényeg,az NSR-t az ára miatt néztem ki. Az endurok tetszenek igazán,de azokból amelyik rendszámos,számomra sajnos elérhetetlen áron van.
A szerelésnél az alapokat szeretném megtanulni. Robogónál is megkértem még anno a páromat,hogy az alapokat(gyertyapucolás,stb..) mutassa meg. Lány létemre érdekel,de sajnos ez nem úgy működik hogy nekiállok szépen egyedül a garázsban, de mindenképp elszeretném sajátítani az alapokat.
Tudom,hogy lány vagyok,meg fiatal meg stb...de valahol el kell kezdeni :)
egy iylen öröegecske motorhoz ezért nem árt érteni, mert ha szerelőhöz hordod minden gyertyacseerével, akkor nem benzint, hanem pénzt fog fogyasztani, de nagyon sokat:)
Lehet, hogy neked alkalmasabb volna egy ibrahim, vagy kiscibere ha sporto(os) jellegű motort keresel.
na erre mondják h a lányok elõbb érnek.Én 26 éves koromig õrült voltam.Mondjuk azt nem merném 100-ra állítani, hogy par hónap alatt ki fogod nõni.Nekem ezt autómál sem ment.Én úgy láttam mindenhol, hogy szerethető gépek ezek.
Köszi a választ! :) Egyáltalán nem száguldozni akarok vele, egy ilyen motorral is lehet szépen nyugodtan 60-al menni (gondolom:D ) Úgy gondolom, hogy benőtt a fejem lágya,és ha ésszel megyek,nem gond,hogy egy erősebb motor van alattam,és így az se lesz hogy pár hónap után "kinövöm". De nem akarok hülyeséget csinálni,ezért kértem a véleményeteket :)
Akkor ilyen lassabb tempónál nem vészes a fogyasztása,ugye?
Köszi a segítséget :)
Szia!Ha ügyes vagy, és értessz a gépek kezeléséhez, akkor nem kell félni.De azt azért el kell mondani, hogy kezdő motornak elég erős választás egy majd 30 lovas gép(ráadásul a robogó nem motor:d)...Ezeket csak azért írtam le, mert vigyázzunk egymásra.Egyébként ugyanabban a csizmában járunk, mert eddig nekem is csak kis motorom volt, és én is most szereztem egy ilyet.Hát vigyázni kell annyi biztos.Életkor függvénye is, hogy mennyire leszel észnél.Azis igaz, hogy egy robogóval is felelősséggel kellett bánnod.Itt a kezelésből adódnak a további feladatok.Én egy hete vettem ilyen gépet, és az apróságaival együtt ajánlom, remek gép.Fogyasztás is ész függő ugye, mert power alatt tényleg 4-5 liter(állítólag)
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 125-ös motort. A körlámpás NSR-eket nézegettem, azokat találtam elfogadható áron. Semmilyen motoros tapasztalatom nincsen még,eddig csak robogóztam. Véleményeteket kérném,hogy kezdő motornak milyen lenne az NSR?
Fogyasztásáról is elég eltérő dolgokat olvasgattam. valaki azt írta hogy megállt 5 literből,valaki 10 litereket írt!
A nagyságától picit félek (elég vékonyka leányzó vagyok) :)
Előre is köszi a válaszokat!
Olvastam itt valahol, hogy lehet a mocimba halogén izzót tenni.Most BA20D foglalatú izzóból van halogén, vagy lehet találni H-s foglalatot a lámpatestre?
Igazából nem kéne befolyásolnia abenzinszűrő helyzete azt, hogy jobban folyik-e.Ugyan igaz, hoyg a vízszintes szakaszon lassuk a folyás, de ha amiatt nem kap benzint a rendszer, akkor már nagyon koszos a szűrő.Gyárilag is vízszintes.Nekem egy külön helyre még fel is lehet erősíteni ahol kimondott helyet találtak ki a szűrőnek(vízszintesen).Először azt mondtam volna, hogy nem befolyásolja, hiszen az egész rendszer lejt, de tényleg lassulhat.
értelek köszönöm szépen és mostmár attól sem félek hogy nincs kenése a gépnek és amugy van igazság abba amit írsz mert már volt rá példa hogy nagyon óvatosan adagoltam a gázt 3.ba ha jól emlékszem és szépen finoman kapcsolt a power szóval mostmár me g vagyok nyugodva :D de azért 2 karbipucolást megejtek majd
Nem hátrány az elméleti tudás, és a szerszámozottság, másképpen úgy beleszalad a kiválasztott motorba a vételár kétszerese, hogy igazán meg sme látszik rajta.
rotyogó után én biztos nem választnanék 20 éves sportmotort, mert már elnézést, de a robogó, az nem motoros múlt...
HA lenne még épkézláb 125-150-es etz azt javasolnám, de már az is ritka mint a fehér olló:)
Ha már régi, én azért választanék trakeszt, mert az úgysem megy, ezért rendszerint nem is hajtják agyon, kivéve, ha futár motor volt a szerencsétlen.
Én az ibrahim-cg vonalon mozognék.
Köszi neked is a választ!
Mindenképp hozzáértővel mennék megnézni!
Ő a kiszemelt áldozat: http://www.jofogas.hu/vas/Hond...
Kényelmes jól kezelhető motorok. Nem magas kényelmesen leér a lábad róla. Nem is dúrván nehéz hogy ne tudd megtartani. A fogyasztása erősen függ a vezetés módjától. Átlagos motorozgatásnál 5 liter körül alakul.
Az ára barátságos de ezek már nem fiatal motorok. Feltétlenül kérj meg egy ismerőst aki használt már nsr-t vagy tényleg ért a motorokhoz, hogy nézze meg mielőtt megveszed. Alaposan nézzetek meg mindent. Ha egy valóban jó állapotú karbantartott gépet sikerül megvenned akkor sok gondod nem lesz vele csak tankolnod kell. Nem szokása lerobbanni és széthullani. Ha már meg van a kiszemelt küldd el a linket aztán megnézzük!
A szerelésnél az alapokat szeretném megtanulni. Robogónál is megkértem még anno a páromat,hogy az alapokat(gyertyapucolás,stb..) mutassa meg. Lány létemre érdekel,de sajnos ez nem úgy működik hogy nekiállok szépen egyedül a garázsban, de mindenképp elszeretném sajátítani az alapokat.
Tudom,hogy lány vagyok,meg fiatal meg stb...de valahol el kell kezdeni :)
egy iylen öröegecske motorhoz ezért nem árt érteni, mert ha szerelőhöz hordod minden gyertyacseerével, akkor nem benzint, hanem pénzt fog fogyasztani, de nagyon sokat:)
Lehet, hogy neked alkalmasabb volna egy ibrahim, vagy kiscibere ha sporto(os) jellegű motort keresel.
Erre valami trakesz(4t) alkalmasabb.
Akkor ilyen lassabb tempónál nem vészes a fogyasztása,ugye?
Köszi a segítséget :)
Szeretnék venni egy 125-ös motort. A körlámpás NSR-eket nézegettem, azokat találtam elfogadható áron. Semmilyen motoros tapasztalatom nincsen még,eddig csak robogóztam. Véleményeteket kérném,hogy kezdő motornak milyen lenne az NSR?
Fogyasztásáról is elég eltérő dolgokat olvasgattam. valaki azt írta hogy megállt 5 literből,valaki 10 litereket írt!
A nagyságától picit félek (elég vékonyka leányzó vagyok) :)
Előre is köszi a válaszokat!
nekem is az van benne