Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szaisztok!
Az indexrelé még mindig a levegőben, a gyerek akitől venném, nem jelentkezik, nem válaszol, nem tudom elérni...
Valaki ajánljon már nekem egy olyan relét ami elviszi ezt a 4 szerencsétlen indexet! :) Nm ledes, sima izzós, de nem tudom milyet kéne vennem hozzá...
Meg szükségem lenne tankidom előtti idomra is, azt hiszem az F-eseknél van (olyan ami nem ível át a kormány felett, és nincs rajta visszajelző panel). Van valakinek?
Előre is köszi minden segítséget!
Széles utat!
Szaisztok!
Az indexrelé még mindig a levegőben, a gyerek akitől venném, nem jelentkezik, nem válaszol, nem tudom elérni...
Valaki ajánljon már nekem egy olyan relét ami elviszi ezt a 4 szerencsétlen indexet! :) Nm ledes, sima izzós, de nem tudom milyet kéne vennem hozzá...
Meg szükségem lenne tankidom előtti idomra is, azt hiszem az F-eseknél van (olyan ami nem ível át a kormány felett, és nincs rajta visszajelző panel). Van valakinek?
Előre is köszi minden segítséget!
Széles utat!
csoki milyen gumit raksz fel? nekemis kéne már mert az első az slick :D
mit zavar az téged? örülj neki :D enyémbe 8kw van xD
azért mert akkora hozzáértéssel akkora faszságokat mondasz hogy az már fáj
megvárom persze és megköszönöm
mert amikor nyit a power kb 7000-nél egy-két másodpercet ( indítás utáni 1 powerezésnél csak, utánna már jó)gondolkozik mire bekapcsol a power :S de attól még megy mint a meszes
Azt tudja valaki, hogy hol tudok plexit vennihozzá?
Vagy igazából nem tud ellene tenni semmit.Mind1...Legalább nem robogó erejű gép jutott(duzzogtam is magamban, hogy egy erősebb fűnyíró is többet tud 10 Kw-nál).Jöhetne a jó idő .

Ilyenkor mindíg eszembe jut egy idevágó régi Scooter szám..........
Ismerettség és pénz kérdése aztán bármit el lehet intézni. Végülis a JC22-esek gyári folytásokkal valóban csak 10KW-ot tudnak. Szóval megfelelnek minden feltételnek. Aztán a törvényt az nem érdekli, hogy fél óra alatt el lehet tüntetni belőle minden folytást.
Értem.De akkor hogy került bele a forgalmimba a 10 Kw?Monnyuk ez engem már nem nagyon taszít lelkiismeret furdalásba, miután megkapta a törvény, amit kér...Ott a 10 Kw oszt jóvan.De hoygan?
Az alap JC20-asok folytatlanok azok kb. 29 lóerősek. Egy sport rendszerrel 33 körül lehetnek. A JC22-esek gyártási helytől függően le vannak butitva akár 19 lóerőre is. Természetesen CDI, Power elektronika és kipufogó csere és membrán csere után azok is elérik ugyan úgy a 33 lóerőt. (ezeken a helyeken vannak folytva)
Na mostmár befejezni, mert szétültetlek:D
Na akkor most hány lovas?
ne vitatkozz vele inkább kérdezz meg bármelyik motorszerelőt
elsősorba magadat
Hát barátom inkább neked kellene utánanézni a dolgoknak, mert az nsr-ben a crm-el majdnem megyegyező blokk van, aminek pedig sok köze nincs a cr-hez.
Az friss benzin volt. A sok lejött kosztól lett sötét.Gondoltam az ecsetre, de nem volt egyik felület sem vészes.De szét volt az szedve.Különbözõ voltak egy másikban a fúvókák.En inkabb a járatok miatt aggódnék, de nem akartam etanollal szenvedni.Persze ha most sem lesz az igazi, akkor etanol lesz a vége.
Az izzót ugy sikerült megtalálni, hogy levettem az órák körüli burkolatot, és ugy már hozzáfértem.De elvileg pont ezt a módszert javasolta is valaki.
láttam azt a képgalériát amit fölraktál a multkor
az a karbi nem sokat fog ugy tisztulni ha régi, koszos, szar benzinbe áztatod
szét kell szedni teljesen mindent amit csak lehet
aztán a fém alkatrészeket etanolba kell áztatni
utánna meg meg kell sikálni ecsettel vagy fogkefével mert ugy jobban lejön a kosz
Valóban köszönöm mindenkinek a segítséget.Jó fejek vagytok.Remélem be tudok mindent tartani majd. Az igazság az, hogy volt már komoly motor szerelési műveletem.3x húztam szét a Simsonom blokkját, és volt hogy simering hiba ellenére is be tudtam állítani a (2 csavaros ) karbit.Viszont ugye ez majdnem teljesen más.Remélem nem lesz baj, de biztosan kérdezek még:)
ha megvárod a jó időt akkor majd rakok föl képeket szerelésről
ugyanis az egyém szét lessz bontva elég jól
dugattyú meg gumi csere az biztosan lessz
meg majd meglátom még mit kellene javítgatni
március április környékére tervezem
Miért akarod te a powert takarítani? Nem mozog? A nyelvek igaz el tudnak kokszosodni de ha mozognak akkor nagy gubanc nem lehet. Azért kivenni az egész blokkot, hogy levakargass a nyelvekről 1mm lerakódást szerintem hülyeség vagyis én meggondolnám.
Gondolom jc20-nál sem lehet hozzárférni a hengerhez blokk kivétel nélkül.
majd jövőhónapba persze csak ha jó idő lessz kezdődnek az átnézések takarítgatások, számlapot is cserélni akarok, légszűrő takarítás, karbipucolás meg hogy ha találok szakembert akkor EGYÜTT kitakarítjuk a powert remélem
én nem osztok ki senkit, csak ha tudok akk tanácsot adok... de nem értem h mért kell állandóan ledurrogtatni mások fejét ebben a hülye forumban.....
csak power takarításnak nem merek nekiállni, és még nem találtam megfelelő szakembert a munkára mert itt is elvihetném 1 ilyen 'értek a motorokhoz,, emberhez de inkább várok minthogy utá na több legyen a javítás