Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem az tökéletes! :D :D
Úgy, hogy a múltkor nekem meséltél nagy okosságokat, most meg egy motorszerelőt osztasz ki.
ezt hogy értsem?
mind1. nem para. tévedhet mindenki. XD boccs ha valamit nem jól tudtam.
meg azzal a három fúvókával ami szabályoz, meg vagy akárhányféle elporlasztóval, és tűsfúvókával, meg peesze, valahányféle subertűvel:)
Aznemolyanbizyoshogynemd:) ......Ha úgy müködik a karbi ahogy kell, akkor szájharmónikázni is megtanítom azzal a 2 csavarral:D
nekem 12-t leforog 3.ba:) az jó teljesítmény? jah és még ki kell pucolni a power-t
hú mennyi okosságot összehoztatok 2 nap alatt
első lámpa égő csere körlámpásnál ha nem akarsz sokat bontani
meglazíttod a tökrök csavarjait aztán le veszed a plexit és ugy már hozzá lehet férni ha elég ügyes vagy akkor ki lehet cserélni igy is
ha nem férsz hozzá akkor leveszed a tükröket is meg a hasidomokat aztán a lámpa előtti kicsi idomot
majd jöhet a 2 oldalsó idom ezeknél ki kell kötni az indexet meg a gyújtás kapcsolót és akkor már a lámpát is le tudod venni
érdemes kimosni belőle a port, radiátoron ijenkor hamar megszárad
Benike megint egy oylan emberbe akadtál bele, akivel nem vagy azonos súlycsoportban.
Rendbe kellene rakni az én gépemet is. Megjöttek a tömítések vehetem ki a blokkot. Na ezt utálom az nsr-ben semmihez nem lehet hozzáférni. Atomjaira kell szedni. És persze új motor tuti a csavarok felével szenvedni kell majd. Amit egyszer szétszedtem meg összeraktam azzal már nincs baj. De útálom ha újat veszek és 5-ből egy csavar tuti kínlódás.
Az hogy milyen erős függ a blokk állapotától, egy tipp topp NSR elverhet egy kopresszióhiányos RS125-öt vagy Mito EVO-t. De azonos feltételekkel az NSR gyengébb. Ez tény és el kell fogadni! Ennyi...
Sajnos nagyon sok motor esik kókányolás áldozatává. Vettem olyat amiben fordítva volt bekötve a power motor, most olyat amiben benne sem volt. Olyat is amire rá volt rakva a sport rendszer de nem volt a karbi átfúvókázva hozzá. Persze hogy azt hiszi ettől megnőtt a teljesítmény pedig dehogy! Ha sok vacak után ráül az ember egy korrekt rendesen beállított gépre persze, hogy jobbnak érzi.
Nemtudom, hogy te mien 125 ös motorokkal mentél eddig... :D de a leirásod alapján nemvoltak valami "csodagépek" :DDD
Én már mentem sok 125ccm 2t poweres motorral! de egyik sem volt olyan erős mint nekem az nsr-em! hát nem toom, szerintem erősebb mint 33LE tapasztalataim szerint! :S Hát tévedni emberi dolog! de nem értem akk neten mért írják 43LE... :S :S :S
A CRM használja ugyan ezt a blokkot nem a CR. A standard utcai NSR-be rakott blokk soha nem fog 43 lóerőt leadni. Lehet hogy képes rá maximálisan kihgyezve pályára átalakítva de nem fenyeget a veszély hogy a köeljövőben összefutok egy ilyennel. Az NSR-ek blokkjai megbizhatóak de szerényebb teljesítményüek. 33lóerő a reális folytások nélkül sport rendszerrel. Még az utcai RS-ek agyonkönnyített kihegyezett Rotax 122-123-as blokkjai is 36-40 körül mocorognak pedig ott hűtött forgattyúsház dupla hűtött hengerfej műagyag fogaskerekek vannak stb.... A honda távol van ettől viszont sokkal megbizhatóbb. Lehet negyedliteresből ennyit kohozni versenyzére gyártott gépeknél de azért az másik dimenzió minimális üzemórával de közúti gépeknél teljesen más a helyzet.
ennekse a lába fáj...
Hát barátom ha elég okos vagy, akk utánna tucc nézni egy kis kereséssel! h a Honda NSR125F gyári tesztjében menyi LE-t írnak! ÉS ha bármilyen motor szeretlőt megkérdezel akk a honda ezt a blokkot használja a CR 125 Cross motorjába is ami köztudott 43LE! semmi változtatás nincs benne a váltón kívűl h meg van fordítva a váltás..! XD XD XD
Szia!
A karbit beállíthatod nyugodtan.
Összrakás súber tű pozíció: a kis zéger középen legyen ez változó alulról a 2. vagy a 3. rovátkában típus függő (5 vagy 6 rovátkás a tű).
Aztán meg kell nézni az alapjárati és a főfúvóka méreteit gépkönyvben megtalálod a gyári értékeket.
Benzinszintet kell állítani. Berakod az úszót fejjel lefelé fordítod a karbit úgy hogy az úszó a saját súlyával lenyomja a tűszelepet. Megméred az úszó teteje és a karbi pereme közötti távolságot ez lesz a benzinszint ha jól mlékszem 24mm-er de gépkönyvben benne van. Ha ez megvan be lehet rakni.
Van két csavar a karbin a középső nagy az alapjárati fordulatszámot szabályozza tőle jobbra a kicsi az alapjárati keverék állító csavar. A kicsit tövig betekered majd 2,5 fordulatot ki ez a gyári érték ezzel be kell indulnia gázzal élatben tartod aztán a nagy csavarral beállítassz egy 1400-as alapjáratot.
Nos ez lenne a menet egy gyári motornál amiben semmi nem kopott és tömítettelen.

Ha valóban reális hangolást akarsz akkor a fennt leirtak után beindítod a motort hagyod bemelegedni üzemi hőfokra.A kis keverék csavart betekered. A nagy fordulatszám csavarral felviszed a fordulatot 2000-2500-ra, a kis keverék csavart nagyon lassan elkezded kifelé tekerni egy ponttól elkezd majd emelkedni az alapjárat egészen 4000-ig is felmehet. Megkeresed azt a pontot ahol a legmagasabb az alapjárat és már nem emelkedik tovább hiába tekered kifelé. Az a pont kell ahol elérte a maximumot. Onnan egy fél fordulat vissza éz ez rendben. Most a nagy fordulat csavarral leviszed az alapjáratot a normál 1400-ra. A csavarokat csak kis lépésekkel szabad tekerni és várni kell mert nem reagál azonnal a motor. És persze üzemmeleg motornál kell hangolni.
Ha ezzel készen vagy motorozni kell pár km-ert majd megnézni a gyertyaképet. Ha minden oké akkor szép barna. Meg lehet próbálni a súbertűt egyel lejjebb vagy feljebb hogy viselkedik de ilyenkor újra kell játszani a beállítást mert minden mindenre hatással van.
Ez akkor igaz ha a motor tökéletes állapotú ka koptt már vagy cserélve van a levegőszűrő a kipufogó akkor a fő és alapjárati fúvókák méretével is játszani kell.
Ha sokat kapna a motor akkor nem pörög ki ledadog x fordulatnál mintha tiltás lenne benne. Ha keveset kap akkor hörög fulladozik.

Nagyvonalakban ennyi.....
Nem tudom, hogy mit szed... :)
Nagy spiller a kolega:)
Kiégett izzó csere... hozzá kell férned a lámpatesthez. Dupla körlámpás ugye? Le kell szedni a fejidomot, meg a műszerfal-takaró idomot (én így már macerásan, de hozzáfértem). Ha nem elég, akkor vedd le a műszerfalat is. Aztán a lámpatestnél hámozd le a műanyag burkolatot hátul (dupla körlámpásnál kettő van, oldalanként egy-egy). Ha befér az ujjad, akkor eltekered balra és máris kezedben a foglalat, benne az izzókkal. Csere, aztán visszarakod.
Remélem segítettem.
te ezt a 43le-t honnan szedted?
Lyaly.
Így sem tudjátok beállítani:)
figyi! ezeknél a régi verseny motoroknál alapszabály! Gyártó ajánlja ha jót akarsz magadnak! h bízd arra h a motor keverje saját magának! Power után kicsit jobban füstől de nem baj! ugyan is a motor minnél nagyobb a fordulata annál több olajat ad a dugónak,mivel sokszórosan nagyobb a terhelés,és igényli ilyenkór a kenéést! csak repsol,vagy prista félszintetikus 2T olaj!
kormány csapágy! ha jót akarsz akk kerüld a száguldást a xar utakon! hamar ki veri a kormány csapágyat kb 2-3000km alatt! most meglesz a motor ugye! tedd rendbe, nézd át! mindent olajozz! láncott csak teflonbevonatú lánc sprével használd! heti 1x befúni vele elég bőven! miután ezek kész! akk meny vele gyórsícs vel 60-70km/h-ra! a kormányt ajánlatos lassan elengedni mind a 2 kezeddel! ha beriszálja akkor haza és ha van kedvedd akk kormánycsapágy csere kompletten! mivel már ki van verve a csapágy és ezért ráz! Szerencse!h ezek úgy vannak kitalálva h néhány milimétert tudodd csak gond nélkül elforgatni a kormányt,mivel van benne egy határoló ami azt jelenti h ha forgatod lassan a kormányt akk érzed h néha néha picit mintha meg akadna! ez segít nulla kezezés közben egyenesben tartani a mocit! ez jó dolog! :D :D :D nulla kezezés! Nem fogod a kormányt de gurulsz a motorral! kényelmes dolog! arra figyelj h ha majd mész vele h ha a kormány cső közepe és az alkarod közepe nincs síkban akk hamar lehal a csuklód fékezésnél! mivel meg kell magad tartsd rajta külömben a töködnek anyi! XD XD ha van még valami akk írj! :D :D