Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyszerűen nem indúl,gyenge a szikra! és menet közben befullad,majd megáll,és többet az istenért sem indúl be! tartalékon kb másfél 2 liter a benzin! arra figyelj! ha a karbiból kifogy a benzin (véletlen csapot nem nyitottad ki!) akár menyit is vársz vele miután csap újra nyitva van, utánna önindítózol marha sokára indul el! persze gázzal jácc! picit! de én tökéletesen meg vagyok elégedve a hona nsr 125F-el! az R-is hasonlóan jó! :) Kétszemélyt kicsit megérzi! ajánlom figyelmedbe h ha lehet nagyon jó minőségű gumikat dobj aláá! mert ha ráérzel a motorra akk nagyon kenni fogod a kanyarokban neki,és nagyon be döntöd! ehez hátra a legjobb a 130 vagy 140széles/60 vagy 70magas gumi! lehetőleg kevés mintályú peremes gumi a jó! mert akk nem mászik,és ugye a gépet is tartani kell neki én nekem egy michellin gumim volt hátúl 130/60/asszem 17-es ha jól tudom! de a futó felülete írtó erős volt! asszem 3 rétegű keményített futófelületű gumi volt! 0.5Bar nyomásnál ha rá ültem akkor sem horpadt be a gumim. így hát mivel tapadás kellet ezért 0.8bar ennél nagyobb nyomás nem is volt benne! :D :D rem tudtam segíteni. :) :)
ne foglalkozz vele h ki mit mond! hidd el nekem h gyárilag 43LE blokkot kapot! Majd rá jösz mikor használod! :D elvileg 10,ezernél letílt ezért max télleg max 150km/h a vége! 6.-ban lazán elmegy pover alatt 60-70km/h kb 80-nál kezd bekapcsolni! :)
egyik igen avval állítod be az alapjáratott stb... a másik csavar viszont a keveréké! avval állítod be elsőnek is h alapjárat létre jöjjön! és utánna h menyire legyen erős a motor! általában a tökig be csavarás után 3-4x fél fordulatott vissza úgy kb jó!
Elvileg igen....atzán ki tudja.Én több tudományt várnék egy Dellorto karbitól.Viszont aztán az egyszerűség is nagy erény
gondolom úgy van mint a simón 1levegő 1 alapjárat de javítsatok ki ha tévedek
nemgond már az idomokat mindenhonnan leműtöttem 2x is csak az elejét nem
valakinek rongyember facebookon be van jelölve? lehet kicsit hülye kérdés de fontos lenne.
Kösd fel a gatyát apa, mert ez kemény munka lesz:).Darabokra kell szedni a moci elejét.
Nézem egyébként a gépkönyvét, de azért a tapasztalat mégis jobb.
nemtudom sajnos de engem is érdekelne a dolog mert számlapot akarok cserélni benne :)
Ja igen.Még valami:Karbit jobb ha elkezdem beállítani?NEm akarok nagyon hozzá nyúlni.De erre azért van 1 kérdés.Az egyik csavar az alapjárat, ez tiszta.A másik az a power-é, vagy a keverék beállító csavar?
Jó sokk a mondanivaló Tudja valaki, hogyan kell neki kezdeni az elejében a kiégett izzó cseréjének?Mit kell lebontani?
Tehát az olajozásról pedig azt mondod, hogy csak a saját rendszerére bízzam a keverék képzést igaz?Egyébként milyen arányú keveréket csinál?Vagy egyenletes egyáltalán a keverék képzés, netán terheléstől függ?A kormány csapágyas dolgot magyarázd el lécci még1X
És miben jelentkezik a tekercsek vacakolása?Merül az akku, vagy a gyújtás is?Hogyan jelentkezik a baj?
Na az enyém papíron 10 Kw....Ez igaz, vagy direkt így papírozta le valaki valamikor?Tamás(előző gazda) is azt mondta, hogy ez még nem megy végre 170-180-at, ez még csak 140-et megy.A kérdés ebből kifolyólag az, hogy a régebbiek tényleg gyengébbek voltak-e?
köszi
Köszi!
nem töltötte fel! :S :S de ha acc 1 e-mail címet akk oda elküldöm neked! :) :)
1-ik! :D
Nekem volt! Mindjárt meg is keresem azt ki rakom ide! :) :) JC 20-22 ezekhez jóó! :)
Sziasztok
tud valalaki nekem esetleg linket küldeni ahol találok robbantott blokkról képet?
előre is köszönöm

jahh és macskalámpásról van szó, assziszem JC22-es a blokk
jól emlékszek?mert még nincs itt a gép
Én imádom az nsr125F tipust,de az R a kerek lámpás i ugyan olyan megbízható! ÉS csak tájékoztatásúl közlöm veled! mivel eléggé nehéz dögök ezek, mint más 125ccm honfitársaik! ezért a gyárban Honda CR 125 Full cross motorok blokkjával rakták össze! Ezért 35LE helyett !+LE! Hivatalosan! 125km/h a végük ha tiltva vannak ami 10,ezernél tilt!Ha figyelsz rá, és vigyázol is rá! akkor ezer évig elfog neked menni! de a tekercsek ha bármi koszt bekapnak,főleg gumi szerű dolgott akármekkorát is! akkor rengeteg bajod lesz velem mire újra rendesen müködik! :S :S erre figyelj!Nagyon alaposan pucolj ki mindent! és ha ügyes vagy a fogyasztást le tudodd vinni 4.3L/100! ha jól be állítod! :D :D szigorúan csak külön olajzóval használd!kormány csapágyakat ha már be indúl akk 60km/h elengeded a kormányt és nem ráz be akk jók! de hamar ki mennek. :S:S
A power motort kérdezted, az ugyan olyan :P A csatija azt tudom hogy nem olyan, nekemis ugyvan megoldva, hogy levágtam és összekötözgettem. :)
A blokkban Castrol szintetikus 10W40-es olaj van gyárilag. Nekem rá volt ragasztva a cimke a blokkra.
A ha rossz a hengerfej tömítés akkor robbanáskor gázt nyom a víztérbe. Úgy kell elképzelni mint egy akvárium levegőztetőjét folyamatosan buborékol. Egy idő után belevegősödik a rendszer és felforr a víz. Ha nagyon dúrván tömítetlen akkor a kipufogó gáz ömlik a víztérbe kinyomja a vizet a tágulási tartályon keresztül folyamatosan szuszog melegszik stb.......