nekemse szokott mindíg beindulni hidegbe
de van rá egy jó módszerem
először mindíg gyújtáson szivatóval szoktam megtolni, ha igy nem csinál semmit akkor lekapcsolom a gyújtást a vészleálíttóval majd 3-4-szer megtolom az udvarba mivel elég rövid a betonos kocsibeálló
aztán visszakapcsolom a gyújtást és megint megtolom
ekkorra már elég sok benzint be szokott szívni ahhoz hogy beinduljon
Á-Á nem egyezik! Ma megjött a motor és a JC20-ban más a csatlakozó. Nem kompatibilis a JC22-vel. De szerencsére a vezetékek színkódja egyezik. Levágtam a csatlakozókat és sorkapoccsal öszekötöttem. Így jól működik.
Na most végre ki tudtam próbálni a gépet az idő is nagyon jó volt de az öröm korai olyan hengerfejes mint az állat. Marhajó ahogy nézem össze van tömítőpasztázva még azon se lepődnék meg ha nem is lenne benne tömítés csak paszta. Bírom az ilyen igénytelenséget. Mondjuk én voltam hülye mert megnézhettem volna a hűtővizet mikor megvettem na de mind1. Úgy is szét akartam szedni letakarítani az egészet. Még a váltó olajat keveslem remlem a következő meglepi nem az lesz hogy főtengely szimeringes mert rosszul leszek. Mondjuk volt már 4 blokkom egyikkel se volt még főtengely szimering probléma. De ha az a szaki nyúlt hozzá aki a hengerfejet alkotta.....
heló az mitől lehet hogy az nsr nem akar hidegen beindulni már vagy 1 hónapja nem volt beindítva de ha minden nap inditgatom akkor jó pöc röff de most vmiért csak tolásra indult be elsőnek utána jó volt inditóval is ez mitől lehet?jah emg még 1 kérdés milyen olajat kell venni a váltóba? és menyit kell beletölteni?
Köszönöm.Biztosan lesz sok kérdésem.A legközelebbi mindjárt akkor amikor ki fog derülni, hogy a pucolás után is hezitál-e 5000-nél.Szép gépezet amelyik a képeid közt van.Ahogy érzem szerethető motorok ezek.
Szia!
Etanolt legkönnyebben benzinkúton kapsz E85-néven. Agresszívebb mint a benzin lemarja a szennyeződéseket de az öreg elfáradt gumi tömítéseket is lerendezni.
A henger felett a igazából csak a hőfok jeladónak van hasonló kábele. A hengerfejből áll ki a jeladó és a csúcsára kell húzni. Működik a hőfok jelző műszer? Valőszínű hogy arról csúszott le.
Muanyagos ügyben is szeretnek majd segítséget kérni.Az idõ leginkább a spoilereken hagyta ott a nyomát:itt egy letört fül, ott egy javítás(hilti szalagot ragasztottak oda epoxival hogy legyen fül).Ezeket szeretném szépen megcsinálni.
Lehet sima háztartási boltban etanol-t venni? Az elektromossággal igazából csak a motor életkora okoz gondot.Most hogy kicsit lebontottam, látom már hogy olyan ez mint egy autó:boldog-boldogtalan bütykölt benne.Találtam egy szabadon lévõ kábelt a hengerfej fölötti részen.Világos zöld jel csíkkal.Nem tudom, hogy vajon en húzhattam szét szerelés közben, vagy más hagyta így.Egy hengeres csúszó csatlakozóban végzõdik.Persze az évek megtanultam már hogy nem feltétlenül kell piszkálni valamit.Csak az esetleges további meglepetések miatt szeretném megismerni a rendszert.
nem csak a főfúvóka tud eldugulni hanem a kehelycső és egyék szellőző lukak
amugy etanolba áztatva jobban tisztul csak a gumi alkatrészeket ne rakd be etanolba
mi a gondod a villannyal?
NA sikerült eljutni a karburátorig.Jelenleg benzinben ázik az egész(szétszedve).Volt benne szmötyi nemmondom.De a fúvókák tiszták voltak.Azért nehéz is egy 135-ös fúvókának eldugulni .
Elektrongyos szakember van közöttünk, aki ismeri a gép elektromos dolgait?
Aham megvan csak én rossz helyen huzgáltam azt a részt húztam lefelé amit a kulcs mozgat. :D De mögötte van az ülésnyitó. Még jó hogy ezer éve JC22-esem van de a régin nem volt jó a zár....... :D Köszi! :)
de van rá egy jó módszerem
először mindíg gyújtáson szivatóval szoktam megtolni, ha igy nem csinál semmit akkor lekapcsolom a gyújtást a vészleálíttóval majd 3-4-szer megtolom az udvarba mivel elég rövid a betonos kocsibeálló
aztán visszakapcsolom a gyújtást és megint megtolom
ekkorra már elég sok benzint be szokott szívni ahhoz hogy beinduljon
Na most végre ki tudtam próbálni a gépet az idő is nagyon jó volt de az öröm korai olyan hengerfejes mint az állat. Marhajó ahogy nézem össze van tömítőpasztázva még azon se lepődnék meg ha nem is lenne benne tömítés csak paszta. Bírom az ilyen igénytelenséget. Mondjuk én voltam hülye mert megnézhettem volna a hűtővizet mikor megvettem na de mind1. Úgy is szét akartam szedni letakarítani az egészet. Még a váltó olajat keveslem remlem a következő meglepi nem az lesz hogy főtengely szimeringes mert rosszul leszek. Mondjuk volt már 4 blokkom egyikkel se volt még főtengely szimering probléma. De ha az a szaki nyúlt hozzá aki a hengerfejet alkotta.....
fac:Felegyhazi Benjamin Penge piros nsr125F a képem! :) volt mocim. :P
Etanolt legkönnyebben benzinkúton kapsz E85-néven. Agresszívebb mint a benzin lemarja a szennyeződéseket de az öreg elfáradt gumi tömítéseket is lerendezni.
A henger felett a igazából csak a hőfok jeladónak van hasonló kábele. A hengerfejből áll ki a jeladó és a csúcsára kell húzni. Működik a hőfok jelző műszer? Valőszínű hogy arról csúszott le.
amugy etanolba áztatva jobban tisztul csak a gumi alkatrészeket ne rakd be etanolba
mi a gondod a villannyal?
Elektrongyos szakember van közöttünk, aki ismeri a gép elektromos dolgait?