Helló!
Meg tudja mondani valaki hogy lehet az ülést levadászni a macskalámpásról? :D A régin nem volt jó a zár bármikor lejött. Na most ezen jó a zár kulccsal elfordítom de semmi. Csak alul a retesz nyílik ülésnél semmi reakció. Hogy szedjem le? :D
Nekem ez volt: 5200-5400 körül dadogott ha fokozatosan gyorsítottam (minden sebességben). Ha kövéret húztam, akkor semmi baj nem volt. A szerelőm kitakarította a karbit, meg a fúvókákat (a fúvókák kicsit rektesek voltak, a karbi alján meg zselészerű trutymó volt), kicsit állított a benzin-levegő arányon, azóta semmi ilyen gondom nem volt. Nem biztos, hogy nálad is ez van, de nekem hasonló tüneteim voltak és ez segített.
nekem halogén van benne
már nyár óta ugyan ojan teljesítményű mint a gyári
kicsit jobban világítt mint a gyárival de azért nem ojan jelentős a külömbség
Sziasztok! Van egy-két még mindig megmaradt alkatrészem Egy 125-F power szelepes Raidenhez, nagyon korrekt árakon! Nyeregtartó váz, Nyereg, hátsó sárvédő/sárfogó, légszűrő ház, hűtő+védő burkolat, első lámpa burkolat, hátsó lábtartó pár, óraegység, markolatok / kormánycsutkák, központi rugó, km spirál, hátó fék kompletten lábtartóval, bal lábtartó, első fék betéttel, Hátsó lámpa, kiegyenlítő tartály + olaj tartály, kábelköteg, power motor elektronikával, hátsókapaszkodó, fényszóró, váltókar. Mind használt, de jó állapotú. Ha valami érdekel, akkor PÜ-ben írj. Fényképek itt találhatóak: https://plus.google.com/u/0/ph...
Üdvözlet mindenkinek!
Bemutatkozom, Baczoni Norbert vagyok.A kétütemű birodalmat már régebb óta ismerem, de most végre megkaparintottam én is egy ilyen vasparipát.Valószínűleg sok kérdésem lesz.Én Pécelen lakom(a 17. Ker mellett van).Ha valaki a kközelben birtokol ilyet, megkérném, hogy nézze meg, hogy van-e rajta valami, amire nagyobb figyelmet érdemes fordítani.Az első kérdésem rögtön az, hogy baj-e ha a motor 5000-nél "gondolkodik" kicsit.Ez csak akkor fordul elő, ha nyugodtan gyorsítok.Kicsit dadog.Ha intenzíven gyorsítok, akkor semmi hiba.Elvileg a power is működik.
szevasztok. kérdésem az lenne hogy ha venni akarok az nsr be halogén izzót ami ugyan a típusú, ugyan az a számú mint az eredeti "gömb" izzó.és hogy birná e a foncsor a halogént? mert már hallotam olyanrol hogy szétpattant mert nem birta a hőt...
Sziasztok! Honda Nsr hez keresek papíros vázat ha valakinek lenne az írjon itt vagy elérhetőségem az adatlapomon.
92 es Nsr két kör lámpás!
Köszi előre is.
Nekemis ugyan ez volt szeirntem... Nem villogott csak égett. Kösd vissza és egy csavarhuzóval vagy kalapáccsal ütöges meg és akkor villanni fog. :) Berozsdásodik vagy valami :) vegyél másikat :):P
Most jut eszembe... ha kevés lenne a relé az izzókhoz, akkor meg sem villantaná szeriintem. Mert az izzók nem nagyobbak, mint a gyáriak. A relével lehet valami... de nem értem, hogy mi... szétszedtem, látszólag minden rendben... ki kéne mérni, hogy ad-e feszt rendesen, de a multiméterhez meg nem nagyon értek...
Köszi srácok, ma megtaláltam az index relét, szét is szedtem... a tünetek: egyszer visszahúz, így felgyulladnak a lámpák, aztán semmi. Lehet, hogy valami nem OK a relében vagy tényleg sima index relé kell? Nem tudtok ilyet? Köszi!
További szép napot!
A gyújtás elektronika közelében keresd,egy kicsi fekete doboz,két vezetékkel.Rakjál rá sima index relét,mert a gyári úgy emlékszek csak 10w-os.Nekem is le kellett cserélni mikor mini indexet raktam fel.
Meg tudja mondani valaki hogy lehet az ülést levadászni a macskalámpásról? :D A régin nem volt jó a zár bármikor lejött. Na most ezen jó a zár kulccsal elfordítom de semmi. Csak alul a retesz nyílik ülésnél semmi reakció. Hogy szedjem le? :D
már nyár óta ugyan ojan teljesítményű mint a gyári
kicsit jobban világítt mint a gyárival de azért nem ojan jelentős a külömbség
Bemutatkozom, Baczoni Norbert vagyok.A kétütemű birodalmat már régebb óta ismerem, de most végre megkaparintottam én is egy ilyen vasparipát.Valószínűleg sok kérdésem lesz.Én Pécelen lakom(a 17. Ker mellett van).Ha valaki a kközelben birtokol ilyet, megkérném, hogy nézze meg, hogy van-e rajta valami, amire nagyobb figyelmet érdemes fordítani.Az első kérdésem rögtön az, hogy baj-e ha a motor 5000-nél "gondolkodik" kicsit.Ez csak akkor fordul elő, ha nyugodtan gyorsítok.Kicsit dadog.Ha intenzíven gyorsítok, akkor semmi hiba.Elvileg a power is működik.
köszi
http://www.kepesmotor.hu/motor...
92 es Nsr két kör lámpás!
Köszi előre is.
Akkor megveszem ezt.:)
http://www.vatera.hu/auto_moto...
További szép napot!